Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 28.5.2007 - Artefakty v akci
OdeslatNapsal: 28.5.2007, 20:46 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Začalo zkouškové, je hromada času, tak proč si nezahrát. A to rovnou s novými pravidly pro artefakty.

Sešli jsme se 4, já, Filip, Petr a Alča, družinka se vylosovala ve složení Choros, Eleanor, Guelin, Almanor a Ragnar. Zorkala si vytáhla Alča, ale nadšená z toho nebyla, že prý na to není dostatečně zlá. Celá hra byla opravdu víceméně v režii postav, s občasnými kiksy ohledně +-jedniček na vzdálenostech :)

První zastávka postav byli blata, pouze Eleanor vyrazila k dolům, jako takové malé rozptylování. V blatech nenastali poměrně žádné problémy, Eleanor sbírala v dolech a když se na ni Zorkalka zaměřila, vyrazil jako posila Ragnar. Ve chvíli kdy se setkal Ragnar s Eleanor se knim přiřítily 3 krysy, upír a mumie, což vyřešil Ragnar s přáním smrti (mumie) a poté oba zabili po kryse a vhodně se rozestavili. Obě skupiny se měli setkat u krypty, Almanor touto dobou už měl prsten. Alča měla touto dobou získané asi 2 krve.

U krypty přešel prsten ke Guelinovi, který vyrazil teleportačním svitkem napřed a odstranil s předstihem mumii. Pak se na něj vrhlo několik nestvůr, ale to vyřešil Svitek ohnivého dechu. Pak ještě zbylé útoky na upíra opodál (6 expů). Dalšími artefakty přibyly sekera a hůl a postavy se už víceméně nesetkali s problémy. Každou objevivší se vlnu nestvůr zlikvidovali. Přišel jen rituál Zombiina touha a na závěr postup Zorkala o úroveň. Poslední tah postav už bylo jen šikovné uspořádání, aby si každý seknul do Zorkala (11 útoků celkem)

Jinak, dojmy z artefaktů, které jsme potkali.
Prsten - popis jasný, použitelnost výborná
Sekera - chtělo by to zlepšit popis ohledně toho, zda vlastnost platí pro jeden, případně všechny útoky, první nebo podle výběru.
Hůl - pro Almanora dobrá, ale přemýšlím nad tím, když ji dostane Gor nebo postava s hodně životy (Choros, Vargen). U Gora pak může dojít k tomu, že v jednom kole může udělat kombo ohnivá koule/léčení nebo vymítání/léčení - je pak vlastně vyjímečně schopný na krátkou i střední vzdálenost, zvláště na první úrovni.
U Chorose pak také tolik nevadí ztráty několika životů když (se svými 2 útoky) může sám čistit velké oblasti. Podobně Vargen - útoky 3, doléčování zabitými.

Zdá se mi, že Hůl je opravdu předimenzovaná a její schopnost přidání ohnivé koule bych buď odstranil - pak by ovšem byla využitelná jen pro 2 postavy nebo nahradil možností sesílat Čarovnou střelu, podobně jako Almanor. Ale s tím, že za použití by se normálně platilo útokem.

A ještě jedna drobnost, která se nám tam vyskytla. Mumie znemožňí protivníkovi útok. Jak je to se speciálními schopnostmi? Konkrétně Guelinův Mistr Tesáku. Počítá se jako útok, přestože za něj neplatím a funguje automaticky?

Na konec sešlosti jsme si jen tak zkusili spočítat, jaká je maximální vzdálenost, kterou může nějaká postava v příznivé konstelaci dojít - naschvál si tipněte kdo a kolik polí.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Guelin-utok
OdeslatNapsal: 03.6.2007, 19:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Guelinuv Mistr tesaku je treba brat jako utok sveho druhu, tudiz ho mumie znemozni. Duch muze Mistra tesaku take blokovat. Z pravidel to bohuzel neni uplne jasne, v reedici rozhodne upresnime.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz