Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: co platí na hrdiny, kteří se drží při sobě?
OdeslatNapsal: 12.9.2007, 01:00 
Offline
 ICQ  Profil

Registrován: 11.9.2007, 23:38
Příspěvky: 4
Jáké máte zkušenosti s družinkami, které celou hru hrají v jednom chumlu jako japonský zájezd? Dneska jsem hrál Dorn podruhé v životě a poprvé jako Zorkal. Hra bvyla dlouhá a bez velkých chyb na žádné ze stran. Ale nakonec mě udolalo to, že se postavy jedna bez druhé nehnuly a mě se nedařilo nashromáždit dostatečně masivní armádu ani dost krve na rituály.

Dá se tomu nějak čelit a případně to využít v můj prospěch? Jak z nich co nejdřív dostat krev na rituály a přitom nashromáždit dost velkou armádu, aby se jim mohla postavit? Jak jim zabránit jít kam chtějí a dělat si co chtějí? Jak je zastavit, zpomalit nebo nasměrovat, A jak si přitom nenechat příliš rychle zabít moc příšerek, aby ti turisti zbytečně rychle nelevelovali?

Na rozdělení a zničení jsou jednoznačně bezvadný závaly. Na zatarasení cest (a tím pádem snad nasměrování jinam) kombo špunťák a pár kostlivců, případně gorgona u ústí z/do chodby. Jako dobrá taktická volba mi připadají trnové teleporty. Obkličování, se mi zdá, moc nefunguje, kor když je v družince někdo s útokem na dálku a/nebo prťajzlík.

Podělíte se o nápady a zkušenosti?

_________________
...lůtnout korpsny, rajsnout expy


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.9.2007, 12:16 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
já nechci prozrazovat svoje taktiky, protože bych s nimi chtěl někdy překvapit i třeba na turnaji :) - ale obecně platí to, že Zorkal by měl hrát podle rituálů - a když tedy potřebuje 4(5) kapky na blata či zobiinu touhu, tak prostě i za cenu horšího výsledku boje zaútočit a kousnout ti za krvinku, tu za dvě ... a pak hrát na to, že mám díky tomuhle rituálu převahu ...

Pokud hrdinové doopravdy stále drží formaci, tak se mi vyplatilo nepouštět se s nimi do křížku a držet hordy bičem zpátky a formovat, formovat a formovat ... a číhat na drobné oddělení, malou chybku, a pak udeřit a nejlépe zabít - což se nejlépe povede, když postavy zapomenout na vylíhnuvší se nestvůry(hrdinové se v tomhle zformování zase hůře levelují, když jim k tomu Zorkal nedává příležitosti...a poklady se dají přežít) - rozhodně bych do takovéhle formace nepodnikal nějaký útok "co kdyby" nebo "uvidíme, třeba vyhraju"

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 14.9.2007, 08:11 
Offline
 ICQ  Profil

Registrován: 11.9.2007, 23:38
Příspěvky: 4
Blbý je, že jako Pán Dornu tu krev potřebuješ, takže stejně nějaký více či méně zoufalý útoky podnikat musíš (ne ve stylu "co kdyby" nebo "třeba vyhrajou" ale "aspoň pár kapek", abys mohl hodit ty blata/touhu a dostat se na 2. level. To určitě nejsou útoky na jistotu (zabití) a nutně to oslabí až zdecimuje tvoji pracně nasyslenou armádu (i když to se částečně vyrovnává tím, že pak můžeš sesílat lepší potvory a/nebo ve větším množství) . Na druhou stranu se při tom i postavy přinejmenšm přiblíží k získání dalšího levelu.

_________________
...lůtnout korpsny, rajsnout expy


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.11.2007, 23:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Krev a Hromadění armády... To jsou dvě věci, které Zorkal jen stěží dokáže zvládnout najednou. Hraju s Rethonem každý týden a jeho strategie má jednu trhlinu... Hrát podle rituálů se vždy nedá. Můžeš mít "blata zoufalství" ale když ti hrdinové nepolezou do bažin (kam tedy já lezu dost nerad), tak máš problém...

Dneska se mi podařilo "blata zoufalství" alespoň kapku využít, když jsem zezačátku opevnil důl a nahnal družinu do bažin. Tam jsem horko těžko (asi za 7 expů) vydoloval 4 kapky a "blaťáka" zahrál, bohužel mi družina stačila zdrhnout do krypty. Je to prostě těžké a myslím, že ideální strategie neexistuje, ale už jsem vymyslel teoretický postup na své příští Zorkalství...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 14:02 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Ideální strategií je být připraven potrestat sebemenší chybku hráčů, hrát si cílově na svoje rituály použitelné kdykoliv(pokletí učedníci, posily ze zásvětí, přízračná proměna ... ale i hladový krysy či vylepšení zombíci - mít připravenou krev, když mám rituály typu zvýšení pohybu o dva nebo výměna dvou příšer, což je megasilný rituál, i když se to nezdá) ... mno a konečně - být připraven improvizovat a neskládat zbraně, když vám hrdinové díky požehnání vybijou na začátku celou armádu :)

a v mém případě je důležité být ve střehu a nepodceňovat hrdiny, i když to s nimi vypadá strašně ...

se vší úctou ke Sniperovi. hrál Zorkala poprvé a nebyl jsem bohužel u toho, ale po první hře ještě určitě nevyjdou na povrch všechny aspekty - občas se bohužel povede vylosovat rituály, kterým se hrdinové jako naschvál vyhýbají, ale chce to hlavně trpělivost a ne se to snažit zahrát za každou cenu :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 19:42 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Naprosto s tebou souhlasím Rethone... Jen teď dost koketuju s myšlenkou, jestli první krev nedat na druhej level... Popravdě proti Johnnymu jsem nejdřív dal 3 rituály (Za 4, 3 a 5) a potom teprve postoupil o level vejš. Nějak jsem si nebyl jistej, jestli mi 1 potvůrka navíc jednou za za dvě kola za těch 7 kapek stojí...

Hráli jsme to dost laxně. Akční rádius postav jsem počítal jen občas a útoky vymýšlel nahodile. Teď mě napadá otázka do pranice a zajímají mě názory vás všech:

Jaký poměr expů pro hrdiny/krve pro Zorkala je pro pána Dornu ještě výhodný??? Co takhle 3 kapky za 5 expů? Nedal bych těm dobrodruhům moc?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.11.2007, 09:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
jestli dát krev za level nebo za rituály, to je asi nejhorší rozhodování Zorkalovo ve hře :) ... určitě záleží na situaci, hodně záleží na situaci a taky na typu rituálu .. obecně bych se držel zásady, že bych hrál to, co mi v nejbližší době dokáže vydělat na to druhé ...a další obecná věc - sesílal bych jednorázové rituály jen v případě, že hodně pravděpodobně někoho zabiju, jinak bych sesílal radši rituály trvalé nebo postoupil dál

poměr expů taky záleží na situaci, alespoň u mně - záleží, jestli se do toho poměru započítávají poklady a požehnání, to se to pak upravuje ... záleží na strategii, co má Zorkal v plánu, takže u mě odpověď nejednoznačná ...ovšem ten poměr 3 ku 5 bych ve většině případů bral, zvlášť pokud by mi ty třii kapky přímo přinesly dost na další level či na hrozbu seslání rituálu

další postřeh k tomuto - je dobré si držet kapky nevyužité a být tak neustálou hrozbou už jen tím, že mám možná něco silného pod rukou a mám možnost to seslat - čili hrdinové jsou hodně opatrní kolem černých polí apod. )

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.11.2007, 22:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Jen tak mě napadlo, že až příště budu hrát Zorkala, asi víc vsadím na silný potvory. I když i ty se dělí na silný (upír, mumie) a slabý (duch, Gorgona). Vyveďte mě z omylu, ale duch je podle mě nejslabší ze všech. Gorgonu nemůžu posoudit, jelikož jsem si ji nikdy nevylosoval, ale při žádném losu jsem si ji vytáhnout nechtěl. Vždy když jsem strčil hnátu do toho černýho pytle, modlil jsem se, ať je tam upír nebo mumka...

Co si myslíte, je korektní od Zorkala nechat hrdiny sbírat poklady a stavět armádu, nebo ne... Družinu zpomalí spawnování prudičů, ale zároveň to Zorkalovi ubírá útočný potenciál... Proto asi příště pojedu zpočátku na krev pro druhej level, a pak po nocích vyspavním člena úderného komanda + prudiče.

_________________
Kulomet je sice jistota, ale na jeden cíl přece stačí jen jeden náboj...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 07.11.2007, 08:36 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
No tak například já mám Ducha moc rád:-) už proto, že hedonové jsou často líný ten pohyb 12 počítat:) a není nic lepšího než s ním ucpat chodbu v okamžiku, kdy ještě na druhé straně nejsou všichni i když to se povede asi jen s urychlením) a nevíc je to asi jediná příšera která "něco vydrží" a hned neumře... a poměr slabé/silné nestvůry - to zaáleží jak na Zorkalově vkusu, tak samozřejmě na rituálech, ale spoléhát výhradně na slabé nebo hlavně na silné se většinou nevyplatí, ubírá to zorkalově armádě na roznamitosti a tedy i na možných taktikách...
... a an, ponechávat si kapky na rituály pro "nouzové" použití, pokud je to možné, je velmi dobrá strategie (zvlášť když je Zorkal každou chvíli provokativně počítá a naustále kontroluje rituály:) na zpoždění hrdinů...

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 07.11.2007, 09:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
každá příšera má svoje využití a podle mě jsou silné taknějak stejně. Duch má sílu v tom, že je strašně rychlý a dostane se hodně daleko a slouí jako hrozba v tom, že prostě někam dojde a společně se spawnem nových potvor může zazlobit - krom toho třeba ve stokách dokáže i dost pozdržet. A kombinace dvou duchů někde v prostředních částech dornu dokáže družinu taky dost znechutit, protože si nemá kam bezpečně stoupnout :)

Gorgona je silná hlavně v tom, že jako jediná příšera dostřelí na tři pole - tímpádem má dosah 9 oproti mumiiným šesti a je méně náročná na situaci kolem - prostě může útočit skoro vždycky a nepřekáží zbytkům hordy

Mumie je sice lepší na konkrétní útok, ale to se k tomu útoku musí dostat, a to někdy hráči nepřipustí

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 07.11.2007, 17:02 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 30.8.2007, 07:49
Příspěvky: 6
Bydliště: Neratovice
K otázce jestli postup nebo rituál ... osobně bych vsadil spíš na druhý level než na rituál (pokud nejde o blata zoufalství ve chvíli kdy jsou hrdinové v bažinách). U přestupu z druhého na třetí level už bych váhal a spíš bych hrál rituály - třetí level zase jedině v případě, že se hrdinové ochomýtají kolem krypty/hřbitova případně se chystají do závěrečného souboje (potom se útok navíc a život navíc můžou Zorkalovi hodit). Hlavní výhoda druhého levelu je v možnosti spawnit o příšeru víc - a pokud hrdinové přežijí jednu vlnu útoků a žádná další ze strany Zorkala nehrozí tak je dle mého opravdu lepší postoupit a rychleji zformovat další vlnu.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 09.11.2007, 13:44 
Offline
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 10:59
Příspěvky: 2
Tady musím souhlasit s Johnym, a popíšu proč.. Z mé hry s ním a Rethonem mi oba s postavami hned zaběhly do bažin..a v ruce jsem mel posílení hermanů..tudíž strategie byla jasná. Co nejdříve krev a hned to seslat..svoje potvory z počátku jsem tam směřoval, krev na rituál byla..bohužel ten jsem zvladnul seslat za dne. Bohužel..povedlo se mi diky hermanum, prvotnim potvurkam dostat jednoho z hrdinu na 1 život, vyplacali si nejake požehnani, par lektvarů..krev tekla ke me a expy se hrdinum vršily..v tu chvíli jsem místo zvednutí levelu Zorkala - a následným 3 hermanům ihned útočícím v noci, zahrál rituál, kdy se u silné nestvury objeví 1 slabá /posily ze zásvětí? nemam je jeste presne v hlavě/ Byt jsem tam původně mel silné 3 v době zahrání byly 2..a na tento rituál padly kapky na postup. Byt by to bylo asi i tak nahrane, ty dve slabé nestvůry to v tu chvíli neovlivnily natolik, že by se nevyplatil postup na vyšší level a v noci 3 hermani se 2 životy. Musel bych je více zdržet, ale čím dleší držení postav v bažinách při rituálu s hermany, tím větší šance. Nakonec jsem skončil bez nestvůr a hrdinové, sice se štěstím..ale minimalně na 2 levelu.. Tedy v tu chvíli byl výhodnější postup..než onen rituál v danou chvíli.Ale záleží i na situaci..


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re:
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 23:19 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 02.9.2008, 07:30
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha-Libeň
Sniper píše:
Jen tak mě napadlo, že až příště budu hrát Zorkala, asi víc vsadím na silný potvory. I když i ty se dělí na silný (upír, mumie) a slabý (duch, Gorgona). Vyveďte mě z omylu, ale duch je podle mě nejslabší ze všech. Gorgonu nemůžu posoudit, jelikož jsem si ji nikdy nevylosoval, ale při žádném losu jsem si ji vytáhnout nechtěl. Vždy když jsem strčil hnátu do toho černýho pytle, modlil jsem se, ať je tam upír nebo mumka...

Co si myslíte, je korektní od Zorkala nechat hrdiny sbírat poklady a stavět armádu, nebo ne... Družinu zpomalí spawnování prudičů, ale zároveň to Zorkalovi ubírá útočný potenciál... Proto asi příště pojedu zpočátku na krev pro druhej level, a pak po nocích vyspavním člena úderného komanda + prudiče.


K udajně slabým duchům. Poslední hru se ukázaly být dost rozhodující. 2 duchové V kombinaci s několika slabýma nestvůrama dokáží pěkně překopat vyhlídky hrdinů. I když hrdinové se postavili do úzké uličky kde na ně těžko šly slabé nestvůry, duchové to v pohodě obletěli a pak se hrdinům rozkutálí kapky krve než stačej cokoli zareagovat.

Jinak druhej level Zorkala je pro mě dost vysoká priorita...

_________________
L*I*K*W*I*T


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: co platí na hrdiny, kteří se drží při sobě?
OdeslatNapsal: 20.11.2008, 13:37 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.12.2006, 00:06
Příspěvky: 8
halub píše:
Jáké máte zkušenosti s družinkami, které celou hru hrají v jednom chumlu jako japonský zájezd? Dneska jsem hrál Dorn podruhé v životě a poprvé jako Zorkal. Hra bvyla dlouhá a bez velkých chyb na žádné ze stran. Ale nakonec mě udolalo to, že se postavy jedna bez druhé nehnuly a mě se nedařilo nashromáždit dostatečně masivní armádu ani dost krve na rituály.

Dá se tomu nějak čelit a případně to využít v můj prospěch? Jak z nich co nejdřív dostat krev na rituály a přitom nashromáždit dost velkou armádu, aby se jim mohla postavit? Jak jim zabránit jít kam chtějí a dělat si co chtějí? Jak je zastavit, zpomalit nebo nasměrovat, A jak si přitom nenechat příliš rychle zabít moc příšerek, aby ti turisti zbytečně rychle nelevelovali?

Na rozdělení a zničení jsou jednoznačně bezvadný závaly. Na zatarasení cest (a tím pádem snad nasměrování jinam) kombo špunťák a pár kostlivců, případně gorgona u ústí z/do chodby. Jako dobrá taktická volba mi připadají trnové teleporty. Obkličování, se mi zdá, moc nefunguje, kor když je v družince někdo s útokem na dálku a/nebo prťajzlík.

Podělíte se o nápady a zkušenosti?


Kdyz se hrdinove drzi pri sobe, obecne sbiraji predmety a artefakty pomaleji, nez kdyz jdou zvlast. Cas obecne nahrava zorkalovi. Staci na ne neutocit a jeho armada bude narustat. Hrdinove nebudou mi zkusenosti a tak budou porad na prvnich urovnich. Az bude mit zorkal dost velkou armadu zautoci na nejslabsi postavu a utluce ji mnohonasobnou presilou.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re:
OdeslatNapsal: 17.12.2012, 20:50 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2012, 23:05
Příspěvky: 20
Pokud se hrdinové drží pospolu jdu většinou nejdřív na druhý level, což mi v noci přidá jednu slabou příšeru a potom si jich naspawnuju do rituální místnosti co nejvíc to jde, to donutí hrdiny zrychlit a rozdělit se při braní artefaktů. Musej pobrat tři, hrdinů je pět, což dělá alespoň jednoho osamělého hrdinu a z artefaktů tři silné příšery, kterými ho můžu obklíčit a s trochou štěstí sundat (pokud se vám tři silné příšery nezdají dost vzpomeňte na výše zmíněnou armádu nestvůr v okolí rituální místnosti odkud se dají přesunout docela rychle). Jeden hrdina je mrtvej, na zemi se válí artefakt - jsou dvě možnosti: 1.hrdinové se vrhnou (pravděpodobně zase spolu) na volný artefakt, který mi nepřidá další silnou nestvůru. Snadná pomoc - mám tam přece kolem plno příšer.
2.jdou si pro další artefakt - to pro mě znamená silnou příšeru plus a čas na přesun svého vojska. Stejně ale znamená tato možnost víc nebezpečí než ta před ní. Zbývají ale už jen čtyři (max) hrdinové a podzemí máte plné nestvůr. Pokud po tomhle vyčerpávajícím návodu potřebujete radit dál NEHRAJTE ZA PÁNA DORNU

_________________
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
možná už se trochu opakuju


Naposledy upravil Muhahaha dne 17.12.2012, 21:24, celkově upraveno 2

Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz