Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Berserkr, Druidka a Elementalistka × Troll a Oživlý strom
OdeslatNapsal: 11.9.2007, 10:01 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Možná je to trochu unáhlené, vymýšlet po pouze jedné hře nová pravidla, ale včera jsem se neprozřetelně napil před spaním koly a nemohl jsem pak usnout. Přemýšlel jsem tedy o Dornu, který mě úplně pohltil.
Tedy pár (víc :D) nápadů, které mi přišly na mysl.

Noví hrdinové

Berserkr
1. úroveň: Pohyb 6, Životy 5, Útoky 1 (meč)
(meč) Útok obouručním mečem (nebo kyjem)
Berserkr zraní sousedící nestvůru za 1 (lebka). Tento útok nelze vykrýt.

Bojové šílenstí
Pokud má Berserkr 3 a méně životů, má o jeden útok navíc.

2. úroveň: Pohyb 6, Životy 6, Útoky 1 (meč)
(meč) Valící se obr (kapka)
Berserkr zraní nestvůru vzdálenou 2 pole za 1 (lebka) podle pravidel pro píku s tím rozdílem, že nelze útočit přes dalšího hrdinu. Pokud Berserkr nestvůru skutečně zabije či zraní, přesune se na pole nestvůry a přeživší nestvůru odhodí o 1 pole zpět. Pokud je za nestvůrou překážka, nebo pole kam nesmí vstoupit je zraněna za další 1 (lebka) a Berserkr se posune pouze tak, aby s nestvůrou sousedil.

3. úroveň: Pohyb 6, Životy 6, Útoky 2 (meč)
Rychlé hojení (1×)
Pokud si Berserkr vyléčí jeden nebo více životů, může si vyléčit ještě 1 (kapka) navíc.

Valící se kolos
Berserkr může použít schopnost Valící se obr i na nestvůru vzdálenou 3 pole.

Snažil jsem se o klasického šíleného válečníka, který profituje z vlastních zranění. Nevím, jestli je schopnost na druhé úrovni napsána srozumitelně – kdyžtak ji dovysvětlím. Hrozně se mi líbí kombo schopnosti Valící se obr, která stojí krev s Bojovým šílenstvím.

Druidka
1. úroveň: Pohyb 6, Životy 5, Útoky 1 (meč)
(meč) Útok holí
Druidka zraní sousedící nestvůru za 1 (lebka).

Spříznění se zemí
Druidka může procházet závaly jakoby na plánu nebyly. Druidka zraní útokem holí zával za 3 (lebka).

2. úroveň: Pohyb 7, Životy 5, Útoky 1 (meč)
(meč) Sokolnictví (1×)
Druidka zraní pomocí svého cvičeného sokola (orla) jakoukoliv nestvůru do vzdálenosti 4 polí za 1 (lebka).

Vůně česneku
Druidka zraňuje útokem holí upíry za 2 (lebka).

3. úroveň: Pohyb 7, Životy 6, Útoky 2 (meč)
Metamorfóza (1×)
Pokud se druidka ve svém tahu nepohne z pole na kterém stojí (možná ani nezaútočí), promění se do konce svého příštího tahu v jednoho ze sousedících hrdinů. Získá jeho schopnosti a své ztratí. Jen počet životů si ponechá.

Druidka, protože je málo ženských postav :D Čísla jsem dost nastřelil a metamorfóza by chtěla odzkoušet.

Elementalistka
1. úroveň: Pohyb 6, Životy 4, Útoky 1 (hvězda)
(hvězda) Mrazivý dotyk
Elementalistka zraní sousedící nestvůru za 1 (lebka).

(hvězda) Řetězový blesk (kapka)
Elementalistka zraní jakoukoli nestvůru do vzdálenosti 2 polí za 1 (lebka). Pokud se do vzdálenosti 2 polí od této nestvůry nachází další bleskem nezasažená nestvůra či hrdina (kromě Elementalistky), je zraněna za 1(lebka/kapka). Blesk takto dále přeskakuje, dokud má koho zasáhnout. Cestu blesku určuje Elementalistka.

2. úroveň: Pohyb 6, Životy 5, Útoky 1 (hvězda)
Řízená teleportace
Při použití teleportu se Elementalistka může přenést na kterékoliv pole teleportu.

(hvězda) Rozbředlá zem
Zasáhne určené pole do vzdálenosti 5 polí a zároveň všechna pole s ním sousedící. Každé zasažené nestvůře ( i hrdinovi ?) se sníží pohyb na polovinu (zaokrouhleno nahoru) až do konce příštího tahu Pána Dornu. (Opakované seslání již nepůsobí.)

3. úroveň: Pohyb 6, Životy 6, Útoky 2 (hvězda)
(hvězda) Ohnivý štít (kapka nebo 1×)
Elementalistka sešle na sebe nebo na sousedícího hrdinu ohnivý štít. Pokud je očarovaný hrdina v příštím tahu pána Dornu zraněn nestvůrou, je útočící nestvůra zraněna za 1 (lebka). (Nepůsobí na Zorkala.)

Opět další žena do party. Řetězový blesk je snad jasný. Ohnivý štít se může zdát silný, ale Zorkal o něm ví a může kolem něj hrát. Řízená teleportace by šla předělat i na kouzlo, které by schopnost dávalo i jiné (sousední) postavě.

Nové nestvůry

Troll (silná nestvůra)
Pohyb 7, Životy 2, Útoky 1
Na konci tahu Pána Dornu, byla-li noc, si troll může vyléčit 1 (lebka). (Otočí se 2 lebkami vzhůru.)

Oživlý strom (slabá nestvůra)
Pohyb 6, Životy 1, Útoky 2
Objeví se v ?. V každém tahu se může oživlý strom pohybovat pouze v jednom směru a pouze po sudém počtu polí.

Rituály

Nezdolní trollové (5 kapek)
Trollové se lečí na konci tahu Pána Dornu i ve dne. Namísto léčení, ale může Pán Dornu vyložit vedle trolla, který byl od konce jeho posledního tahu zraněn, nového trolla ze zásoby s 1 (lebka) vzhůru.
Působí až do konce hry.

Výbušné uvítání (2 kapky)
Až do konce svého tahu může Pán Dornu nechat explodovat jednu ze svých nestvůr (odloží ji zpět do zásoby). Všichni hrdinové a nestvůry sousedící (nebo do vzdálenosti 2 polí?) s touto nestvůrou jsou zraněni za 1 (kapka/lebka).

Zapusťte kořeny (? kapek)
Pán Dornu položí až dva žetony závalu na libovolný počet Oživlých stromů (dokud jsou v zásobě). Za odstranění takto vytvořených závalů získají hrdinové zkušenost (žeton stromu). Strom již nemůže útočit ani se pohybovat.

Zatmění slunce (3 kapky)
Pán Dornu otočí žeton dne a noci noční stranou vzhůru. Ve svém tahu postupuje, jakoby byla noc už od začátku.

Černé střely (5 kapek)
Gorgony dostřelí až na 4 pole a mohou střílet i za roh. Působí až do konce hry.

Požehnání

Dědictví
Hrdina si za 1zk náhodně vybere kartu pokladu.
Hrdina si za 2zk náhodně vybere 2 kartu pokladu a jednu z nich si ponechá.
Hrdina si za 3zk vybere z dostupných karet pokladů jeden poklad.
Hrdina může zaplatit i víc zk, ale každou z možností smí použít jen jednou.

Druhé svítání
Pokud by měl v příštím tahu Pána Dornu být otočen žeton dne a noci noční stranou vzhůru, zůstane otočený tak jak je.

Poklady

Ztracený přívěšek
Pokud zaneseš ztracený přívěšek do Argosu, odmění tě bohatý obchodník. Vyber si pak z dostupných karet pokladů jeden z nich.

Prokletý prsten
Neodolal jsi a nasadil sis nádherný prsten na prst. Vyber si jednu ze svých schopností. Tuto schopnost ztrácíš. Zlomit prokletí lze na políčku vědmy, kde jedině může být odložen.

Lektvar hrdinství
Hrdinova úroveň je až do konce jeho tahu o jedna vyšší.

Ještě mám v hlavě nápad na systém úkolů (questů), ale není ještě domyšlen.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.9.2007, 12:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Super, jsou tam nektery hodne dobry napady, neco je ale dost nevyvazeny (treba ten blesk elementalistky na prvni urovni). Cim vic napadu, tim lip...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.9.2007, 15:06 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Mě ten blesk nepřijde silnější než Ohnivá koule, kterou má Almanor taktéž na první úrovni. Jednou zasaženou nestvůru už netrefí, účinkuje i na hrdiny. Ale je zase fakt, že teoreticky může zabít víc nestvůr než ohnivá koule, která jich zvládne maximálně 7 (a to můsí být hráč Zorkala velkej hňup :D ). Převídat cestu blesku by měl Zorkal težší. A ještě mě napadá, že by si hrdinové mohli schválně stoupat do cesty blesku, aby tak zasáhli víc nestvůr :D. Takže asi ano, je dost silnej. Upravil bych ho třeba, že první nestvůru zasáhne do 2 polí a pak už přeskakuje jen po jednom (na souseda). Nebo, že zasáhne max 3 nestvůry/hrdiny a nebo by byl dostupný až na 2. úrovni a šel by seslat jen jednou za tah.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.9.2007, 19:01 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
ty nápady s emi taky moc líběj, ale ta nevyváženost tam určitě bude a něco je tam i trošku podivné, ale jak moc nemám rád moc hypernápadů od hráčů, kteří většinou tlačí dopředu postavy, tak tohle se mi taky moc líbí

pár připomínek z mé strany:
poklady bez připomínek, ty se mi moc líběj :D
požehnání i rituály - změna dne a noci dokáže hodně zamíchat kartami a proto si myslím, že to jsou super nápady, to posilování nových nestvůr bych nemusel, u gorgon by bohatě stačilo zvýšit dostřel-za roh by to bylo jak moc drsný, tak i docela divný

nestvůry - troll se mi zdá oproti mumii i upírovi takhle slabý - zkusil bych mu dát ještě drtivý úder - sice jeden útok, ale na dvě sousední pole(ta pole by sousedila samozřejmě jak spolu, tak s trolem :) )
stromy mě osobně neuchvátily(ale to není určující :) )

hrdinové tak berserk se mi líbí moc, druidka by na prvním levelu neměla mít žádný útok, prakticky bych jí nedával žádný útok po celou dobu - na prvním levelu by procházela skrz závaly a voněla po česneku(zranění všech sousedících upírů za 1), na druhé sokolíka - střelba 4 pole za roh a určitě léčení, případně výrobu léčivého lektvaru - pokud by se nepohla ani nezaútočila, umíchala by lektvar) - na třetím onu metamorfozu - a možná i nějakou odolnost na trolly, at držíme trend ze základu)

elementalista je zajímavé povolání, ale takhle se mi mov nezdá - teleporty ano a je to super nápad, ten chain lightning bych skoro udělal, že to neurčuje jen elementalista, ale že se po každém políčku střídá se zorkalem, to by mohlo být hodně zajímavé ... ohnivý štít a vůbec buffy do cizího tahu bych do hry netahal ...

celkově jsou to dobrý věci, ale nevim jak zapadaj do sebe ...

co se týká něčeho navíc, tak by se mi líbila siréna jako nestvůra nebo rituál- žádný útok, nicmoc pohyb, ale postavy i živé nestvůry(krysa, herman, gorgona) by se příště nemohly hýbat nebo by se naopak mohly jen hýbat
případně medúza, která by kouzlem sebrala jeden život sousedící postavě a navíc by jí znemožnila pohyb

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.9.2007, 19:56 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Mě je taky sympatičtější Zorkal :) Asi to bude tím, že jsem dlouho dělal Pj a Dorn mi dračák hrozně připomíná (což byl asi záměr).

A díky za kritiku. Ten nápad s drtivým útokem trolla je hodně zajímavý, tuhle schopnost by mohl mít i třeba nová postava nějakého válečníka.
Stromy jsou jen spíš taková vize. Měl jsem nejprve vymyšlen jejich postih a přemýšlel jsem jakou bych jim dal naoplátku výhodu. Až po delší době mě napadly jednoduché 2 útoky. Ale i tak mi teď přijdou silní, přeci jenom si může Zorkal vyvolat na druhé úrovni v noci 3, a to je hned 6 útoků na blízko stojícího hrdinu. Chtěly by nějak předělat, nebo jen použít jejich nevýhodu pro jinou nestvůru.

K hrdinům. Berserk se mi taky moc líbí. U Druidky a Elementalistky jsem si některé schopnosti více méně vycucal z prstu. To procházení závalů a vůně česneku není moc originální to uznávám. A kdyby měla Druidka jen tyto schopnosti asi by se těžko dostala na vyšší úroveň. Vpodstatě se mi u ní líbí jen ta metamorfóza a sokolík. A ta výroba léčivých lektvarů je docela dobrý nápad. Na druhé úrovni by vyrobyla slabý, když by se nepohla a nezaútočila a na třetí úrovni by dokázala vyrobit i silný (vyrobit=vzít si příslušný poklad).

U Elementalistky se mi líbí ten koncept blesku, ten by se mi v nějaké vyvážené verzi hodně líbil. Řízená teleportace se mi taktéž zamlouvá a ten zbytek je už jen taková omáčka okolo, aby byla Elementalistka kompletní postavou.

Představa nestvůry bez útoku ale se silnou schopností je docela zajímavá. A medůza je defakto takový doplněk mumie :)

(Jinak doufám, že není divné, že si komentuji vlastní nápady :) )


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.9.2007, 12:16 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Ještě několik nápadů na nové nestvůry.

Spektra (silná nestvůra)
Pohyb 8, Životy 2, Útoky 1
Spektra může volně procházet skrz pole obsazená hrdiny nebo nestvůrami. Nesmí ale na takovém obsazeném poli zastavit. Pokud zraní spektra hrdinu, odevzdá tento zpět do zásoby jeden hnědý žeton zk. (Pokud ho nemá, nic neodevzdá.)

První schopnost je převzta od vylepšeného ducha. A druhá měla původně snižovat úroveň, ale to by byla spektra příliš silná :)

Skřet (Slabá nestvůra)
Pohyb 5, Životy 1, Útoky 1
Po vyvolání se skřet objeví ve stokách, kryptě nebo na hřbitově.

Nic světoborného, ale vymyslet slabou nestvůru, aby se nepodobala již těm stávajícím je docela těžké.

Sliz(Slabá nestvůra)
Pohyb 4, Životy 1, Útoky 0
Po vyvolání se objeví ve stokách. Sliz lze zabít pouze kouzly nebo předměty (artefakty). Skrz sliz mohou hrdinové procházet (jako Probíhání), ale pokud tak učiní jsou zraněni za 1 (kapku). (A ještě možná, že po přechodu hrdiny je sliz zničen, a hrdina bere zk).


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.9.2007, 12:36 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
tak to jsem rád, že jsme na podobné vlně, naštěstí(bohužel :) ) nikdo z nás není z vývojářů, a tak si tu můžeme leda snít :)

tyhle návrhy vypadají taky hezky...


skřet - ten by ještě něco potřeboval, protože teď i s libovolným místen respawnu je nanic a slabší než jakákoliv jiná slabá

sliz- tak tahle je hodně silná, i když hodně zajímavá - rozhodně bych jí zakázal odchod ze stok(nebo sklepení či co to je :) ) a skoro bych s nebál ještě snížit pohyb na 3

spektra - zajímavé, ale nevim jak moc by to narušilo vyváženost, tohle je velká zorkaova zbraň, ale jen když se mu hodí...

ještě y se mi líbila příšera jako třeba golem nebo kamenná socha, schopná vykrýt první kouzlo na ní vedené, případně s imunitou na kouzla

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 14.9.2007, 10:41 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
No u snění nemusíme zůstat. Stačí skener, Photoshop, vhodný obrázek z deviantARtu, tiskárna, trocha zručnosti, a můžeš si dělat vlastní rozšíření :)

Ale stejně si mysim, že autoři založili toto fórum mimo jiné i aby získali nové nápady na případné rozšíření.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.9.2007, 00:49 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Mě se ty nápady moc líbí! :-) Některé z nich jsou opravdu něco, co ve hře ještě nebylo ani jako varianta a přitom to využívá její engine bez přidávání nějakých nových sub-pravidel a to je myslím dobře.

Z postav se mi líbí hodně Berserk. Magické postavy je celkem snadné vymýšlet, ale dobrého bojovníka, aby byl atraktivní je myslím těžší, proto všechna čest. Elementalistka mi přijde že až trochu příliš dubluje Almanora.

Troll se mi líbí, regenerace je mrcha. Nicméně je to výhoda spíš slabší, protože postavy se holt budou u trollů soustředit na to, aby ho vždycky dorazili, protože budou vědět, že jinak jejich útok vůbec neměl smysl.

Oživlý strom mi přijde nedodělaný. Navíc hra zatím neobsahuje "šachový" pohyb typu "po sudém počtu polí", podle mě to zavádí novou podivnost a do dosavadního stylu hry příliš nezapadá.

Výbušné uvítání je výborné! A zatmění slunce je krásné využití možností hry, aniž by se něco komplikovalo novými styly. Super.

Prokletý prsten se mi líbí, ale spíš zavání už nějakým questem, než že by patřil mezi předměty. Všimni si, že předměty jsou určitého typu a že prsten je hodně stylově jinde. Ale nápad je to pěkný. Lektvar hrdinství je také fajn nápad.

Jsem moc zvědavý na ty questy - prosím zkus se na ně vrhnout, protože nad zavedením questů se uvažuje, ale jejich forma je otázkou a zdá se, že by mohly potenciálně skýtat spoustu nevýhod. Moc rádi se dozvíme o koncepci, která není ovlivněná naším pohledem.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.9.2007, 00:51 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Tak moje poznámka o questech je irelevantní :-) Lépe řečeno nahlédl jsem do sousedního vlákna a koukám, že mé přání bylo splněno ještě před tím, než jsem ho položil...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.9.2007, 20:51 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Díky za chválu :-)

Pokusím se ještě něco v dohledné době vymyslet. Ale zatím mě nic, co by nebylo variací na stávající, nenapadá.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 27.9.2007, 15:04 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Včera večer jsem měl volno a přepadla mě malovací nálada, takže jsem zrealizoval Berserkra z prvního příspěvku.

Vzhledem k tomu, že nehraji Dorn moc často a nemám ho ohraný, plánuji Felbazira (tak se chlapec jmenuje :) ) testovat až časem.

Felbazir.jpg

Polep Felbazira.jpg

(Zájemcům případně pošlu i psd verzi.)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.10.2007, 19:05 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 21.9.2007, 14:36
Příspěvky: 7
Bydliště: Bratislava
Z tych nestvur, čo takto dať tam niečo "veľké", myslím tým obrazne napr. takého obra (giant). Typ asi silná s dvoma životmi s útokom omráčenie (stunt), kde by sa zranenému hrdinovy po zásahu znížil počet útokov (napr. z jedného na nulu, alebo z dvoch na jeden) alebo by sa takému zasiahnutému hrdinovi znížil pohyb na polovicu alebo aj oboje dokopy. Myslím, že obri sú taká klasika fantasy, takže by nemal chýbať. Čo sa týka pohybu, asi tak 3-4.
Čo sa týka hrdinov, vcelku by sa mi pozdaval Zlodej (Thief), ktory patrí k základnému zloženiu každej skupiny. Oproti ostatným hrdinom by mal zvýšený pohyb (so všetkými bonusmi až 14), ale obmedzený útok (len na slabé nestvury). Mohol by sa preto zameriavat na rychle rabovanie pokladova a zbieranie artefaktov (nemohol by ich mať všety naraz, ale ich odovzdavat, pri sebe by mohol mať napr. len jeden, aby nenazbieral artefakty príliš rýchlo), s tým, že by ho zorkal nemohol len tak zabit (mal by od prvej urovne 2 bloky).
Zlodej (Thief - Tarak)
1. úroveň - 4 životov, 9 pohybu, 1 útok
Reflex kobry: Tarak dokáže vykryť dva útoky,
(meč) Chladná oceľ: Tarak zraní slabú nestvuru za 1 život. Nemôže zraniť ani zabiť silnú nestvuru.
2. úroveň - 5 životov, 10 pohybu, 1 útok
Plášť tmy: Tarak sa v noci pohybuje o 2 pohybu naviac,
(meč) Riskantný preskok (kvapka): Použije pred pohybovou časťou a potom neutočí. Tarak sa presunie ponad nestvoru na náprotivne políčko a zraní nestvuru za 1 život. Silnú nestvoru preskočí ale nezraní. Nemožno použiť ak je za nestvurou prekážka (stena).
3. úroveň - 5 životov, 11 pohybu, 1 útok
Majster úteku (kvapka možno dve): Tarak a dvajahrdina sa môžu pohnúť pred pohybovou časťou o toľko políčok ako Tarak v danom ťahu, smerom ktorý vyberie Tarak. V pohybovej časti sa musia všetci pohybovať smerom od nestvur a tým isým smerom (prvý ide vždy Tarak čím určí smer) a nemôžu útočiť.
(meč) Paralyzujúce šípky: Tarak zasiahne nestvuru do vzdialenosti 3 polí. Táto zasiahnutá nestvura sa nemôže v nasledujúcom ťahu hýbať, môže utočiť. Platí aj na ducha, ktorý stráca v nasledujúcom ťahu blok, môže sa hýbať aj útočiť.

Dúfam, že sa bude páčiť. Mohol by celkom ožviť hru a umožniť nové taktické varianty, resp. ulahčiť získanie artefaktov, (najmä toho posledného), pričom by mohol ísť sám na vlastné roziko.

_________________
Kill 'em all.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 18.10.2007, 17:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 25.12.2006, 19:04
Příspěvky: 5
Bydliště: Orlová
Tak jeden zájemce by tady byl. Pošli mi ji prosim na khar.demon.666@seznam.cz. Předem děkuji :D

_________________
"Možnost volby je tím nejhorším prokletím a nejnádhernějším požehnáním zároveň"
Khar Démon


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 23.1.2008, 13:31 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
to tu trošku oživím - napadla mě slabá příšerka, co by měla tyto parametry:
pohyb: 5
životy: 1
útoky: 0
úhyb jako duch
a schopnost teleportovat se(jako elfí chůze, čili místo pohybu)
rodit by se to mohlo třebas na portu ...


navazoval by na to zlepšující rituál, že tyhle příšerky mohou i útočit

název nemám, představuju si pod tím buď nějakou pixie, nebo nějakou energetickou kouli, možná by tu roli mohl splnit i ďáblík
___________________________________

další nápad, co mě napadlo právě teď, je nějaká vodní příšera, co by se líhla v bažinách někde vedle vody a na studánce ... co by to umělo, to mě teď nenapadá .... nebo případně by to mohl být jen rituál podobný posilám ze zásvětí, že by z vody vylezly příšery, které by zůstaly ve hře jedno kolo a pak se vypařily ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz