Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nova hracia plocha a 3 strany konfliktu
OdeslatNapsal: 19.1.2007, 15:30 
Offline
 Profil

Registrován: 03.1.2007, 13:17
Příspěvky: 9
Bydliště: Bratislava
Tak ma napadla varianta hry, kde by proti sebe stali 3 strany:

1, Zorkalov duch - po svojej smrti zo zakladnej verzie DORNu uz len nehmotny a nezranitelny nekromant. Do hry vstupuje len prostrednictvom priser. Hrdinovia (Poslovia svetla aj Tienovladci), ktorych zabije vstupuju do jeho sluzieb a zbieraju artefakty. Ak vsetky zozbieraju a spoja, Zorkal sa znovuzrodi. A vyhra hru.

2, Poslovia svetla - druzina dobrodruhov, ktori chcu znicit artefakty, aby sa Zorkal vratit nemohol uz nikdy viac. Artefakty sa daju znicit, len ked su vsetky pokope. Ked ich znicia, vyhraju hru.

3. Tienovladci - zbieraju artefakty aby sa transformovali na vyssie bytosti Sera. Kazdy artefakt im zlepsuje ich schopnosti. Ked ziskaju posledny artefakt, zmenia sa na druzinu takmer Zorkalov a vyhraju hru.

Hralo by sa to na novej hracej ploche a bolo by to v podstate pokracovanie DORNU po Zorkalovej smrti.

Berte to len ako taky brainstorming. Ale paci sa mi najma myslienka 3 znepriatelenych frakcii.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: ok
OdeslatNapsal: 19.1.2007, 17:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Dobry napad, taky jsme nad tim uvazovali, ale problem je, ze se hra pak stava vic diplomatickou nez taktickou - proste casto se nejdriv dve strany spoji aby vyridily tu treti, a pak si to rozdaji spolu. Ani ten nejlepsi hrac nemuze sam proti dvema vyhrat, a to ho muze prestat bavit... Bylo by to posunuti opravdu hodne jinym smerem, i kdyz mozna zajimavym.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 07.2.2007, 10:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 05.2.2007, 13:11
Příspěvky: 16
Mozno by nebolo odveci zachovat system PAN DORNU vs HRDINOVIA, ale vniest do toho rivalitu medzi hrdinami (nieco v zmysle - dve skupinky hrdinov - obom ide o slavu a bla bla...)
Pan Dornu dokaze zvladnut vsetkych hrdinov aj sam, cize tu by problem nebol. Otazne je, ak by proti sebe isli 2 skupinky hrdinov, ci by dokazali odolavat Panovi Dornu aj druhej znepriatelenej druzine.

A zas tu vystupuje otazka, ci sa hrdinovia nespoja - porazia Zorkala a az potom sa pobiju medzi sebou. Mozno by to chcelo vymysliet nejaky dobry motivacny prvok, aby ku spojeniu nedoslo.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 18.2.2007, 11:15 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.12.2006, 11:19
Příspěvky: 22
Bydliště: Ostrava
Je tady i otazka, zda se pan Dornu nespoji s tou "slabsi" druzinou a nepomuze porazit tu "silnejsi".
Rivalita v druzine by byla dobre proveditelna ve hre, kde vsechny strany hraji proti systemu a jestli budou spolupracovat nebo ne zalezi ciste na nich (prikladem budiz treba Proroctvi).
Dorn ale takovou hrou neni a v momentalnim stavu je rivalita v druzine rovna smrti dobrodruhu a vitezstvi pana Dornu.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.5.2007, 19:01 
Offline
 Profil

Registrován: 03.5.2007, 13:20
Příspěvky: 7
napadá mě-2 skupiny hrdinů.Na začátku hry by si háči vilosovali tajné úkoly(2 karty zrádců,2 karty druhů a 1 karta 3.hráče) :D

Zrádci-po odrovnání Zorkala (aby vyhráli)musí zlikvidovat druhy,po případě 3. hráče.
Druhové-po odrovnání Zorkala musí potrestat zrádce,po případě 3. hráče
3. hráč-po odrovnání Zorkala a po odhalení Identyty(všech hráčů)se musí přidat na jednu, nebo na druhou stranu.

PS.(2 karty zrádců,2 karty druhů a 1 karta 3.hráče)-jen v přídě 6 hráčů! :D :shock:

_________________
Nedopusť aby se stalo něco hrozného.A když už se to stane,odpusť a nedopusť aby se to stalo znovu!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.6.2007, 16:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
taky osobne vemi preferuji v deskovych hrach vice nez 2 souperici strany a je pravda ze pak vznikaji diplomaticke vezby... coz by tady byl asi problem... ale varianta s tajnymi ukoly je naprosto super, spis nez ale vytvoreni 2frakci druziny bych zavedl nejaky individualni spor - at je videt ktera jedina postava opravdu vyhrala. mozna ale aby se nenarusila kooperace mezi hraci behem souboje se Zorkalem by si po jeho smrti kazdy hrac vytahl karticku kletby ktera by mu dala ukol jak se osvobodit...(to nekromanti delaji ze pri smrti proklejou sve premozitele, ne? :lol: ) kdo by to dokazal prvni by vyhral.

prave ty kletby by asi nemusely stavet hrdiny primo proti sobe ale spsi by jim daly schopnosti nebo proste nejke vlastnosti navic ktere by jim v osovbozeni z kletby pomohly...

...asi by to tu myslenku chtelo trochu vic rozvest a prodiskutovat.

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 19.6.2007, 16:45 
Offline
 Profil

Registrován: 03.5.2007, 13:20
Příspěvky: 7
Dobrý nápad-stou kledbou.Vtom přípaďe by byli takzvaná chvilková spojenectví(Spojení 2 nebo více hrdinů na určitý počet kol nebo do určitého místa na poli,či do zneškodňeňí dalšího hrdiny!)-spojení -jestliže je společný záměr! 8) :lol: :P :x :roll:

:arrow: :idea: Samodřejmě s omezením- :arrow: Spojení nemůže bít na celoudobu(i kdiby neviřešili to-proč se spojili)! :P :D :roll:

_________________
Nedopusť aby se stalo něco hrozného.A když už se to stane,odpusť a nedopusť aby se to stalo znovu!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 31.7.2007, 13:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 10.5.2007, 15:26
Příspěvky: 31
Bydliště: Žiar nad Hronom
A co tak nie kliatba ale prevtelenie sa ducha Zorkala do nahodne vybrateho hrdinu, (dajme tomu ze by sa hadzalo kockou kazdy hrdina by dostal cislo, na zaciatku hry, od 1-5 a ak by padla sestka, alebo cislo mrtveho hrdinu tak by uz Zorkal prehral natrvalo), ktory by sa len xel pomstit za svoju smrt, hrdinovy, do ktoreho by sa Zorkal prevtelil by dostal schopnost na vyvolavanie len slabich nestvury a aj to napriklad len v noci. Hm? No a ostatny hrdinovia by sa po prevteleni ducha dostali spat do Argosu s plnym poctom zivotov a vratil by sa ja neviem percentualny pocet pokladov stratenych hrdinov takze ak len jeden hrdina sa stane Zorkalovym duchom styria zostanu tak to je + 5 pokladov, ak padne jeden hrdina +10 (traja ostanu), ak padnu dvaja, tak +15 (dvaja ostanu), a ak len dvaja zabiu zorkala tak +20 pokladov, lenze, ak by mal hrat len jeden Hrdina proti tomu druhemu mal by to dost tazke uz len koli tomu ze aj Zorkal ziska zvlastne schopnosti hrdinu a priserky, samozrejme by nemohol zbierat poklady. A vlastne ciastocne by sa to vyrovnalo tak, ze Zorkalov duch by si uz nemohol vyliecit stratene zivoty hrdinu, a kazdy hrdina by ziskal +1 utok natrvalo po kazdej zorkalovej smrti. No a vlastne hra by sa skoncila, but smrtou vsetkych hrdinov alebo hodenia nespravneho cisla hrdinu ci sestky pre Zorkala. Tak aby Zorkal vyhral bud vycisti vsetkych hrdinov v tej prvej casti moze ete zaplnit aj ritualnu sien. Alebo sa bude prevtelovat do konca hry, no to by musel byt riadny stastkar. :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 31.7.2007, 15:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
sorry ze na to reaguju takhle ale je to hrozna blbost...

predstav si ze postava ktere jde celou hru o neco a dosahne toho najednou zmeni stranu - to je prvni vec... pak hazeni kostkou, to by bylo poruseni celeho kouzla tehle hry - myslim ze mi kazdy hrac da zapravdu ze v Dornu je to celkem osobite kouzlo ze se nehaze kostkou (to uz bych radeji tahal karticku). pak mi prijde divne ze hrac co hraje zorkala a umre se pak bude divat jak nekdo hraje jeho roli, ale on uz to neni... to je taky na prd kdyz si neco rozehrajes a pak to za tebe dfotahne nekdo jiny...

tak ja k jsem to myslle ja to melo byt ze se potvory budou nejakym zpusobem stale vyvolavat - resp. Zorkal bude stale hrat ale uz ne s postavou a v ramci prokleti by i on mel svou roli...

to cos napsal mi pripada dobre jako nekjaky pribeh v knize ale na deskouvou hru to je malo promyslene...

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.8.2007, 21:11 
Offline
 Profil

Registrován: 03.5.2007, 13:20
Příspěvky: 7
8) A co takhle Zorkalův příbuzný?_Byla by karta straceného Zorkalova bratrance
a nikdo by nevěděl kdo to je.Ten bratranec by mohl-1)zachránit zorkala břed smrtí,nebo-2)po smrti zorkala tajně usednout na jeho trůn-(potvory bi se sice tvořili,ale dokaď se neodhalí v trůnim sále-nemůže je ovládat!) :o
:arrow: v celé hře by si tak trochu nedůvěřovali a tŕeba bi se i pobily! :o
:arrow: pokuď bi někdo zneškodnil bratrance-Dostal by noví druch (kouzla či požehnání)za podporování práva.jestliže bi však někdo zabil pravého hrdinu
:arrow: sám by byl považován za bratrance.kterí by tajně pŕidal -třeba 1nebo 2 další potvori sobě nebo zorkalovi.()neplatí-pokuď bratranec někoho sám zabije!
8)
Temní by prohráli-byl-by 1 zabit a druhý natoto a příští kolo sám bez potvor uzamčen vnějaké místnosti,mimo trůního sálu!(z branou!)

co vi na to___???????????????? :roll: :cry: :lol: :o :D :shock: 8) :oops:

_________________
Nedopusť aby se stalo něco hrozného.A když už se to stane,odpusť a nedopusť aby se to stalo znovu!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 02.8.2007, 13:20 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
No, nic proti takovym fantasknim navrhum nemam a klidne je nejak hodte na papir a vyzkousejte, co to dela, pro mainstream se to ale moc nehodi - Dorn by mel byt spis o spolupraci a taktice a boji proti Zorkalovi nez o hastereni a vzajemnem podezrivani a zabijeni hrdinu - Zorkal uz takhle vyhrava docela casto... Kdyz uz po tom nekdo touzi, tak by se to muselo asi jeste vic prekopat, Zorkala oslabit a hrdinum dat nejake individualni ukoly - sebrat co nejvic pokladu, zabit co nejvic priser, sebrat co nejvic artefaktu, aby jeden z nich mohl taky vyhrat...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.8.2007, 13:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 10.5.2007, 15:26
Příspěvky: 31
Bydliště: Žiar nad Hronom
Malik88 píše:
sorry ze na to reaguju takhle ale je to hrozna blbost...

predstav si ze postava ktere jde celou hru o neco a dosahne toho najednou zmeni stranu - to je prvni vec... pak hazeni kostkou, to by bylo poruseni celeho kouzla tehle hry - myslim ze mi kazdy hrac da zapravdu ze v Dornu je to celkem osobite kouzlo ze se nehaze kostkou (to uz bych radeji tahal karticku). pak mi prijde divne ze hrac co hraje zorkala a umre se pak bude divat jak nekdo hraje jeho roli, ale on uz to neni... to je taky na prd kdyz si neco rozehrajes a pak to za tebe dfotahne nekdo jiny...

tak ja k jsem to myslle ja to melo byt ze se potvory budou nejakym zpusobem stale vyvolavat - resp. Zorkal bude stale hrat ale uz ne s postavou a v ramci prokleti by i on mel svou roli...

to cos napsal mi pripada dobre jako nekjaky pribeh v knize ale na deskouvou hru to je malo promyslene...


No takto Za toho hraca by hral zorkalov hrac. Tie karticky sa mi pacia asi viac ako ta kocka a aj mne sa najme Dorn paci ze ked to poserem tak to nemozem zhadzovat na kocku a stastie. No a bol to len navrh prve co ma napadlo takze tak.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.9.2007, 14:21 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
tyhle nápady jsou zajímavé, ale do dornu a jeho hlavní podstaty bych nešťoural, protože to je až překvapivě moooc hratelný :) ... a vzal bych to jako nápad na jinou gamesku - typ hry ála Stopa Xapatanu, kdy postavy nejdříve musejí spolupracovat, aby porazily nepřátele, ale pak z nich vyhraje stejně jen ten nejlepší a nejsilnější, ta by byla zajímavá, kdyby se vložila do světa pdoobnému světu dornu, ale u originálního dorna to nemá smysl ;)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz