Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Doplnění
OdeslatNapsal: 18.1.2007, 08:36 
Offline
 Profil

Registrován: 17.1.2007, 15:58
Příspěvky: 2
Ano, past se po použití odstraní a když nad tím tak přemýšlím, máte úplnou pravdu. Takže lektvar many působí jen na hrdiny na sousedních polích, přičemž Alchymistu nelze ve fázi útok v tahu kdy použil tuto schopnost léčit (protoze by ho Gor hned vylecil lecivou aurou spolu s jiným hrdinou);
A prastaré znalosti způsobí nevyvolání nestvůry navíc.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.2.2007, 09:36 
Offline
 Profil

Registrován: 06.1.2007, 15:31
Příspěvky: 8
ragnar píše:
Zajímavý pohled. Osobně jsem si představoval povolání typu "akrobat"...

U povoláních jako "strážce" se bojím toho, že by měl všechny vlastnosti tak trochu na jedno brdo...


ano "harlekýn", prostě šašek s akrobatickými schopnostmi, zkusím něco vymyslet


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.2.2007, 15:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 05.2.2007, 13:11
Příspěvky: 16
Mam skor len take napady, nic technicke, na to este tu hru az tak dobre nepoznam:

- nemyslim si, ze temne postavy pre hracov (nekromant, temny knaz,...) su dobrym riesenim. nesedi mi to s myslienkou dobrych hrdinov bojovat proti temnemu carodejovi
- ak uz ludia chcu postavy, ktore budu vyvolavat sluzobnikov, tak nech su to radsej nejaki elementalisti, alebo nieco podobne - nech su sluzobnici elementalovia, anjeli, zvierata, len nie nemrtvi a podobne skazene priserky
- bol by som rad, ak by ste zaradili aj nejake zenske hrdinky, moja holka bola trosku sklamana, ze su v DORNe len 2 zeny (zato ale Riel je jej favoritkou). rozumiem, ze hry na hrdinov hra statisticky asi viac hracov muzskeho pohlavia, ale tak predsa... :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.5.2007, 19:33 
Offline
 Profil

Registrován: 03.5.2007, 13:20
Příspěvky: 7
Já bych se vrátil k tomu zlodějovy.Zloděj hlavně krade a v tom bych vyzvedl jeho schopnosti!životy,chůzi a útok bych nechal tak jak navrhl-THEO,ale zásadně bych změnil schopnosti!1.úroveň-Chmatavé ruce-pokuď nestrácí energiji bojem,může nepozorovaně sebrat poklad,nebo artefakt* (bez toho,aby se vylíhla další příśera) a nebo pokud zabije příšeru(ne červenou)může na příští ůtok či obranu použít schopnost dané příšery-př.-píku od kostlivce-1. útok o 2 pole,vrhnutí píky na 3. pole(nesmí se toto kolo híbat!).
2.úroveň-vypůjčení-může si půjčit zbraň nepŕítel a až mu jí bude vracet,zraní ho!
př.-zloděj přijde ke kostlivci a už nemá tah.použije vypůjčení a vezme kostlivcovi zbraň.jakmile je na tahu daný kostlivec,nemůže zaůtočit a ani nemůže odejít beze zbraně.Jakmile je zloděj na tahu,musí kostlivcovi zbraň vrátit(čímž ho zraní)a potom má ještě svůj útok!
3.úroveň-kouzlo-chmatka-jakmile je brána otevřená a zloďej je v blískosti Zorkala(dijagonélně,svisle,rovně a nebo vedle něj)může mu ukrást libovolné množství krve(avšak musí odhodit ostazní věci co má,za každou ukradenou krev si odčítá 1 pole z pohibu po poli)**.

*-může nést pouze 1 artefakt,nebo 2 poklady
**-tady je dobré,aby sním byl někdo,kdo by pŕevtal ukradenou krev(třeba Gor-viužil by jí prakticky ihned)aby se pak zloděj mohl hnout,jestliže Zorkalovi sebral mnoho krve!

odpověď pro Ragnara-Hrdina s takovímy schopnostmy by mohl být-špeh nebo zrádce-protože se tyty postavy často schovávali před oči druhých! :)

_________________
Nedopusť aby se stalo něco hrozného.A když už se to stane,odpusť a nedopusť aby se to stalo znovu!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.6.2007, 00:41 
Offline
 Profil

Registrován: 01.6.2007, 00:05
Příspěvky: 10
Přemýšlel jsem o nových možnostech postav tak, aby na jednu stranu nebyly příliš komplikované a snadno se zažily a přitom, aby byly takticky zajímavé a existenci hrdiny na plánu by musel Zorkal přizpůsobit svoji strategii.

Aby byla dodržena pestrost, uvažoval jsem třeba o válečníkovi s asijskými rysy a obratností.

Počet životů a pohyb nechám na uvážení, postava by na všech! Úrovních měla jeden útok, který by se neustále posiloval.

---------------------------------------

1. lvl:

Útok: Hod hvězdicí. Hrdina zraní nestvůru do vzdálenosti 3 polí za 1 nžvt. Přežije-li zasažená nestvůra útok, může si hráč vybrat libovolnou nestvůru s ní sousedící, která bude zraněna za 1 nžvt. Útok na další zasaženou nestvůru se vyhodnocuje stejně, jako na nestvůru zasaženou jako první.

(tedy, hvězdice se může odrážet, dokud nebude zabita nestvůra - Zorkal si bude muset dát pozor na kumulaci červeňáků a hermanů, které by mohl hrdina docela slušně "prodriblovat" - při vhodné Zorkalově hře by ale nebylo obtížné minimalizovat rizika)

Útok: Přeskočení: Hrdina může kdykoliv během svého tahu přeskočit v přímém směru nestvůru. Tato je zraněna za 1 nžvt.

(Pokus o to vytvořit postavu, která by "brala" stejně jako v Dámě, navíc by to byla další postava, která by umožňovala rychlý postup vpřed)

-------------------------------------------------

2.lvl

Zachycení v letu: 1x (krev) Hrdina může ve svém tahu opakovat hod hvězdicí.

Akrobat: Může použít schopnost "přeskočení" v návaznosti dvakrát po sobě.

-----------------------------------

3.lvl

Mistr akrobacie: Může použít schopnost "přeskočení" v návaznosti třikrát po sobě.

1x Odhození: Může kdykoli ve fázi pohybu postav Teleportovat sousedící postavu či nestvůru až tři pole od sebe. Hrdina a teleportovaná postava mohou dokončit svůj pohyb (Možná by mohlo platit jen pro hrdiny, ale byla by to zajímavá vsuvka - Já udělám dva kroky sem, ty sem a hodíš mě sem...)

--------------------------------------

Jsou to jenom nápady, možná je z nich využitelný jenom jeden, možná žádný a možná jsou to nápady na víc postav, nevím. Co o tom soudíte vy?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: napady
OdeslatNapsal: 03.6.2007, 19:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Me se urcite hodne libi ta schopnost preskakovani, je to presne ten typ schopnosti, co ma potencial hru trochu rozhybat.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: napady
OdeslatNapsal: 16.6.2007, 16:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
s tim musim souhlasit... dobry napad... jeste nez jsme to tento prispevek precetl me nadla poslava asi v podobnem duchu pro kterou ale nemam jmeno...

1lvl:

pohyb 7
ziv 4
utok 1

utok dykou - zraneni za 1lebku
priskoceni - teleport o prave 2 pole (jedno pole preskoci :wink: )primym smerem a utok v libovolnem smeru (coz zahrnuje i variantu ktere byla uvedena v prispevku vyse - ala hopsani v dame)


2lvl:

pohyb 7
ziv 4
utok 2

manevr - prohodi svou poziic s kteroukoli sousedici potvorou nebo hrdinou
vypad a uskok(+1krev) - utok dykou a teleport od prave 2 pole jednim smerem (v kombinaci s priskokem to znamena skocit pred nepritele, dat mu 2 rany a uskocit - myslim ze se s tim da celkem taktizovat :twisted: )

3lvl:

pohyb 7
ziv 5
utok 2

mistrovsky skok - teleport o 3pole (kterymkoli smerem) a utok (trady si nejsem jisty jestli palatit krev nebo ne, ale je to precejen 3.uroven a zase tek extra schopnosti tahle postava nema tak by to mohlo byt i gratis)
trampolina(+1krev) - hodi kterehokoli sousediciho hrdinu o nejvyse 3 poe jednim smerem


no... tohle se mi celkem libi... zajima me vas nazor.

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.9.2007, 20:24 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Je tu docela dost zajímavých nápadů.

U Alchymisty se mi líbí pasti a Prastaré znalosti (bez toho aby zemřela nestvůra). U zloděje Vražda a Bojové umění (zloděj může být zraněn jen za 2 životy/kolo). Ke zlodějovi mě napadla i další možná schopnost, která by odrážela protřelost, schopnost předvídání a štěstí: Dítě štěstěny -> Zloděj může použít kartu požehnání a pokladu kdykoliv.

A úplně nejlepší je celá myšlenka o přeskákování jako v dámě.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 07.10.2007, 18:29 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
pokus o bojovníka s řetězem a specializací cílů - do pasu nahého barbara, obratného bojovníka ozbrojeného holí a stříbrným řetězem.

Zápasník/Barbar

1) lvl
Pohyb : 6
životy : 5
útok : 1

(ikona meče) Útok holí - zápasník zraí jednu sousedící nestvůru za 1 Lebku

(1x)(1 Krev) Řev - Strašný řev vyděsí všechny krysy, na konci příštího
Zorkalova tahu se nesmí ve vzdálenosti 2 polí od Zápasníka nacházet žáná krysa. Pokud už nalíhlá krysa nemůže útéci, nesmí se pohnout. (ale může utočit!)

2) lvl

Pohyb : 6
životy : 5
útok : 1

(1x)(1 Krev)(ikona meče)Útok řetězem* - Zápasník zraní až dvě navzájem sousedící nestvůry (úpíra, kostlivce, mumii, zombii nebo
ducha)každého za 2 životy pokud se nacházejí do vzdálenosti 2(3) polí od zápasníka. V tahu kdy používá útok řetězem ale nesmí utočit ani se krýt holí.

(1x) kryt holí : zápasník může v tahu pána Dornu vykrát o jeden útok navíc. Nelze použít v tahu kdy zápasník používá útok řetězem, nebo Vír řetězů.

3) lvl

Pohyb : 7
životy : 5(možná 6)
útok : 1

(1x) Silný kop - (pouhý kop Zápasníka zpřeráží kosti kostlivce) sousedící kostlivec je zraněn za 1 Lebku

Šílený řev - řev působí i na hermanny.

(1x) Vír řetězů** : Zápasník roztočí řetěz šílenou rychlostí - v příštím tahu Pána dornu získává Zápasník 1 kryt navíc. První nemrtvý jež na Zápasníka zaútočí je zraněn za 1 Lebku.

*-ve finále ta schopnost vypadá divně, za 2Lebky traňuje protože zraňuje jen některé nestvůry, zraňuje až dvě nestvůry, protože nahrazuje "útok:2" a vzdáleností polí si nejsem jist, je to schopnost jež bude pán Dornu očekávat, takže tak málo kdy budou nesvůry stát, proto se mi nezdé extrémě silné (pokud se nepoužije teleportace a pod., nebo neuděla Zorkal chybu).

**Použitelný opět jen v některých případech vzhledem k tomu že Zápasník ztrácí útok holí...

Pokusil jsem se vytvořit bojovníka jež by neměl jen jednostranné schopnosti, ale naopak je třeba s ním přemýšlet i dopředu a vhodně volit použití svých schopností, jelikož jsou (alespoň trochu) provázané. vzhledem ke "specializaci" mě napadlo dát mu slabost na Gorgony (nemůže je krýt), ale asi by to bylo zvláští (tedy ještě zvláštnější než je)

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.11.2007, 19:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Tak se taky zapojím do vymýšlení nových hrdinů:

Falanx

1. level: pohyb 5
životy 4
útoky 1

Útok halapartnou: Falanx zraní příšeru ve vzdálenosti PŘESNĚ tři pole
za 1 lebku.

Týmový kryt: Místo vykrytí jednoho útoku vedeného na sebe, může vykrýt
útok vedený na sousedního hrdinu.

2. level: pohyb 5
životy 5
útoky 2

Taktický ústup: Pokud se během svého kola nepohne, může se před
útokem přemístit o 2 pole (ne skrz příšery nebo závaly)

Taktický postup: Pokud útokem zabije nestvůru, může se přesunout ne její
pole.

3. level: pohyb 5
životy 5
útoky 2 (přemýšlel jsem i o návratu k 1 útoku)

Probodnutí: Falanx zraní všechny příšery v linii do vzdálenosti 3 polí za
1 lebku.

Mistr štítu: Falanx dostává 1 blok navíc (může opět využít ke krytí někoho
jiného)


Když si to teď čtu znovu, tak se mi zdá, že jsem ho asi přesílil, ale bez mistra štítu a s 1 útokem na 3. levelu by snad mohl být korektním hrdinou.

_________________
Kulomet je sice jistota, ale na jeden cíl přece stačí jen jeden náboj...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.11.2007, 19:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Tak ještě jednoho sem hodím:

Nekromant

1. level: pohyb: 6, životy: 4, útoky: 1

Útok stříbrnou kosou - Zraní sousedícího kostlivce, zombii, upíra, mumii nebo ducha za 1 lebku.

Amulet z kostí - Nekromant je imunní vůči útoku kostlivců

2. level: pohyb: 6, životy: 5, útoky: 1

Extrakce krve - Zabije-li nekromant stříbrnou kosou vyšší nestvůru, vyléčí si život, který putuje od Zorkala (nemá-li Zorkal krev, pak se Nekromant nevyléčí)

Dotek smrti - Zabije-li nekromant stříbrnou kosou zombii, získává v tomto kole 1 útok navíc.

3. level: pohyb: 6, životy: 6, útoky: 1

Antimagie - Nachází-li se Nekromant po pohybu ve vzdálenosti 6 nebo méně polí od hřbitova (fialová pole), nemůže Zorkal ve svém následujícím kole spawnovat Zombie, totéž platí i pro temný palác a kostlivce.

_________________
Kulomet je sice jistota, ale na jeden cíl přece stačí jen jeden náboj...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Napady na nove hrdiny
OdeslatNapsal: 26.1.2008, 17:14 
Offline
 Profil

Registrován: 31.12.2007, 18:06
Příspěvky: 4
taky me napadla jedna postava:

ZALESAK

1) chuze 6
utok 2
zivoty 5

Zalesak zrani svym utokem nestvuru do vzdalenosti 2poli za 1(lebku)

Pokud se Zalesak nachazi na zacatku sveho tahu v Bazinach, a je kolem nej jakakoliv prisera, ubira ji 1zivot(nepocita se to jako utok) (duch nevykryva)

2) chuze 6
utok 2
zivoty 6

Zalesak si dokaze najit skulinku mezi neprateli tak, aby mohl utect do bezpeci (takze muze utect z obkliceni)

3) chuze 7
utok 3
zivoty 6
Pokud Zalesak zabije zivou nestvuru (krysa, herman, meduza), dokaze si z jejich masa uvarit chutne jidlo tak, aby mu na konci tahu doplnilo 2 zivoty

a jako dalsi schopnost bych mu dal ty pasti, protoze se mi moc nehodi na povolani jako je druid


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Napady na nove hrdiny
OdeslatNapsal: 27.1.2008, 16:35 
Offline
 Profil

Registrován: 26.12.2007, 17:32
Příspěvky: 6
Kamenný bojovník
pohyb 6/6/6 žvt 6/7/7 útoky 1/1/2

uroven 1

Kamenna past (meč): zrani susediacu nestvuru za 1 lebku

Kamenna podstata: moze lubovolne prechadzat skrz zavaly, ale nie sa v nich zastavit

uroven 2

Drtivy utok: utokom kamenna past zranuje aj nestvury ktore susedia so zasazenou nestvurou a zaroven aj kamennym bojovnikom

Moc nad zemou: (meč) (1 kapka) vytvori zaval s 3 zivotmi do vzdialenosti 3 od neho, zaval nesmie susedit so ziadnou nestvurou, naraz moze mat takto vytvoreny len 1 zaval

Navrat do zeme: znici zaval ktory vytvoril v lubovolnej vzdialenosti

uroven 3

Zemetrasenie: (mec) (2 kapky) zrani vsetky nestvury aj postavy do vzdialnesti 2 za 2 lebky/kapky, duch a pan dornu moze krytom znizit zranenie o 1


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Napady na nove hrdiny
OdeslatNapsal: 27.1.2008, 16:45 
Offline
 Profil

Registrován: 26.12.2007, 17:32
Příspěvky: 6
Okultistka

pohyb 6/6/6 zvt 4/5/6 kuzla 1/1/1

uroven 1

Vyboj: (kuzlo) zrani za 1 lebku do vzdialenosti 3

Okultizmus: vzdy ked Zorkal pouzije kapky krvi ci na ritual, postup o uroven alebo vyvolanie silnej nestvury naviac si moze vyliecit 1 zivot

uroven 2

Metamorfoza: (1x) slabu nestvuru do vzdialenosti 9 premeni na inu nahodne vybratu, ak chces pouzit na silnu nestvuru musis zaplatit aj 1 kapku

Ovladnutie: (kuzlo) ovladne na toto kolo 1 nestvuru do vzdialenosti 3, hra za nu hrac hrdinu (az v Zorkalovom kole, hrac nou taha ako posledny po ostatnych nestvurach, moze nou utocit aj na ine nestvury, ak pomocou nej zabije inu nestvuru, hrac ziska zkusenost)

uroven 3

Riadena metamorfoza: pri metamorfoze si mozes vybrat typ novej nestvury

Pevna mysel: Ovladnutie ma dosah 6


Naposledy upravil Resheto dne 28.1.2008, 21:54, celkově upraveno 1

Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Napady na nove hrdiny
OdeslatNapsal: 28.1.2008, 16:33 
Offline
 Profil

Registrován: 26.12.2007, 17:32
Příspěvky: 6
este dalsie 2 postavy :)

Medvedodlak

pohyb 6/7/7 zvt 5/6/7 utoky 1/1/2

uroven 1

Utok paratem - (mec) zrani susediacu nestvuru za 1 lebku

Medvedi sprint - ak sa na zaciatku svojho kola nachadza v bazinach ma pohyb na toto kolo o 3 vyssi

uroven 2

Medved - (mec) (1 kapka) da sa pouzit iba v bazinach, vyvola medveda na susediacom poli, moze mat v jednom okamihu len jedneho, neda sa vyvolat druhy dokym prvy zije, ma pohyb 6, zvt 3, 1 utok a 1 kryt, pre pravidla sa berie ako hrdina

Zurivost - ak s nim na zaciatku jeho kola susedia 2 alebo viac nestvur ma o utok naviac

uroven 3

Grizly - medved ma pohyb 9, zvt 4, 1 utok a 1 kryt

Besnenie - ak bol v Zorkalovom kole zraneny za 2 alebo viac zivotov, ma v tomto kole 2 utoky naviac



Mnich/Klerik (neco podobne Gorovi)

pohyb 6/6/6 zvt 5/6/6 kuzla 1/1/1

uroven 1

Spiritualna pika - (kuzlo) zrani nestvuru za 1 lebku, ma dosah presne 2 polia ako Eleanor lvl 1

Posmrtne prianie - vzdy, ked zomrie ina postava (neratal by sa sem medved), dostane dalsie pozehnanie

uroven 2

Pokrvne puto - (1x) na zaciatku kola prenesie 1 zivot z jedneho hrdinu na ineho, nejde takto zvysit zivoty nad maximum

Uder hnevu - (kuzlo) (1 kapka) zrani vsetkych v priamke v urcenom smere do vzdialenosti 5 za 1 lebku/kapku

uroven 3

Lieciva vlna - (kuzlo) (1 kapka) vylieci az 3 inym hrdinom do vzdialenosti 2 jeden zivot


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz