Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Napady na nove hrdiny
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 21:41 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Na nových hrdinech už pracujeme, ale vítáme jakékoliv návrhy. Nejlépe konkrétní nové schopnosti, které by současný systém skýtal, ale mohli jsme je přehlédnout.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 22:15 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Zajímavý by mohl být zaklínač podle Sapkovského, tedy postava s útokem jak běžným, tak magickým. Moje konkrétní představa by byla asi tak, že začne s útokem běžným a na druhé či třetí získá útok magický, něco jako znamení Ard - spíše odhození než zranění. Plus jedna, dvě schopnosti další, namátkou mě napadá zrychlení - dá krev, dostane útok; sražení střely - dokáže se vyhnout jednomu střeleckému útoku.

Když už jsem myslel na zaklínače tak mě přišli na mysl i lektvary. Možná postava alchymisty/bylinkáře, která by je dovedla vyrobit? Ale z čeho? Přidávat suroviny je trochu moc, navíc pro družinu bez něj zbytečné.. Třeba z nestvůr? obětováním sveho zkušenostníhoh bodu pro postup by byl schopen vyrobit nějaký lektvar. Postup po úrovních třeba podobně jako Vargenovo léčení, kdy by byl schopen vyrábět nejprve ze živých slabých, poté nemrtvých a nakonec silných...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 15.1.2007, 00:31 
Offline
 Profil

Registrován: 31.12.2006, 10:40
Příspěvky: 9
Bydliště: Polešovice , kousek od UHH
me zas napadla postava nekromanta,zla postava na dobre strane. na prvi urovni neskodny jak decko na druhe by mohl jednou za kolo vyvolat nejakou slabou nestvuru kterou zabije nejaky hrdina,ktera by byla ma jejich strane. samozrejme by zaplatil krvi na treti urovni nejaky ten magicky utok.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 15.1.2007, 11:44 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Mne napadl Zlodej:
1- Uroven
HP: 4
UTOK: 2
POHYB: 5
- Utok dykou
- 1x Skryti ve stinu. Zlodej se v tomhle kole nemuze pohybovat, ani nemuze utocit. Potvory vsak na nej nemohou utocit, mohou vsak kolem nej (jako i postavy) volne prochazet (nesmi vsak skoncit na stejnem poli jako zlodej). Zlodej neni chranen vuci ucinkum kouzel a karet ritualu.
2 - Uroven
HP: 5
UTOK: 2
POHYB: 5
- 1x Pliziva chuze
Podobne jako Vargen muze misto normalniho pohybu zlodej projit kolem potvor, maximalne vsak o tri pole. Behem pohybu muze sbirat predmety i artefakty. Na konci tahu je automaticky skryt ve stinu. (tj. nemuze utocit!)
- Hod dykou: Zlodej muze nyni utocit na vzdalenost jednoho, nebo i dvou poli.
3 - Uroven
HP:6
UTOK: 2
POHYB: 6
- 1x Podrezani (+kapka krve): Zlodej muze podrezanim zautocit v kole, kdy byl ukryt ve stinu, ci pouzil plizivou chuzi. Navic takto zranuje jednim zasahem za dva zivoty, cimz vyridi na jednu ranu jak hermany, tak vsechny cervene potvory a zatopi panovi Dornu.
- Bojove umeni: Zlodej muze byt kazde kolo zranen v boji maximalne za dva zivoty. Kazdy utok, vetsi jak treti, automaticky vyblokuje. Zraneni od kouzel (jako ohniva koule), nebo od predmetu (svitek ohniveho dechu) se do teto sumy nepocita.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.1.2007, 00:10 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
THEO: Výborné! Některé nápady jsou originální, třeba to s tím limitem zranění se mi hodně líbí :) Jen tak dál.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.1.2007, 22:06 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.12.2006, 11:19
Příspěvky: 22
Bydliště: Ostrava
ragnar píše:
THEO: Výborné! Některé nápady jsou originální, třeba to s tím limitem zranění se mi hodně líbí :) Jen tak dál.
Jenom se imho moc nehodi ke zlodejovi...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.1.2007, 22:21 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Proč myslíš, že se to nehodí ke zlodějovi?

Jak bys nazval povolání, ke kterému by se to hodilo?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 01:07 
Offline
 Profil

Registrován: 02.1.2007, 10:57
Příspěvky: 13
Co se týče námětu schopnosti hrdiny, tak mne napadla imunita vůči Zorkalovým rituálům.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 01:26 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Jasně, jako nápad to není špatné, ale v principu jsme se chtěli řídit tím, aby schopnosti v zásadě nebyly vytvářeny tak, že ruší jiné schopnosti, jestli mi rozumíš.

Například (naprosto náhodně zvolený) trpaslík má krvavý sprint. Zorkal by mohl mít rituál, kterým ruší schopnost krvavý sprint. Výsledek je ale nuda, protože nula od nuly pojde. Místo toho, aby se někdo musel strategicky poprat s důsledky nějaké schopnosti, nebo jí přebít jinou, tak ji prostě jen zruší. Za cenu několika expů na straně hráče a několika krví na straně Zorkala se všichni vrátí na začátek, ze kterého vycházeli a nikdo nemá zas nic speciálního a to je škoda.

Proto schopnosti typu "stornuji rituály", "stornuji kouzla" atd. jsou spíš opruz a hru nijak nerozvíjí.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 13:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
třaba : (povětšinou drobný, někdy už někdr zmíněný nápad + kombinace stávajícího, nic úžasného, spíš jen podnět k dalším nápadům...)

Temný kněz“ (nijak úžasná modifikace Almanora)
Pohyb : 6,6,6
Životy : 4,5,5
Útoky : 1,1,1,

Sch(1): Aura zla (1x,1K) : začíná-li kněz ve svém tahu v sousedství libovolné slabé nestvůry může a obětuje-li jednu krev může ve svém tahu hrát touto nestvůrou, přičemž počet nestvůra není omezen*. Nestvůry zabité ovládlou nestvůrou se stávají knězovými zkušenostmi.
(nijak extrémě použitelná, viz dále. modifikace : na konci kola, na začátku ale nesmí se sám hýbat...).
Zraň (1x): Kněz zraní krysu, hermanna, nebo sousedící gorgonu za 1 lebku (! Funguje tedy jen na živé nestvůry)

Sch: Aura hniloby : kněz se stává imunním na útoky zoombií
Hlas zla (1x, 1K) : kněz může, obětuje-li jeden život hrát s libovolnou (silnou či slabou) nestvůrou jež se ny konci jeho pohybové fáze vyskytuje do vzdálenosti 3 včetně. Nestvůry zabité ovládlou nestvůrou se stávají knězovými zkušenostmi.
Zářící aura : dosah aury se zvyšuje o 1.

Sch: Mrtvolná aura : kněz se stane imuním na utoky upírů
Ovládni zlo : kněz neplatí za auru zla, za Hlas zla jen je-li tento vyvolán ta silnou nestvůru.

* - omezení: je to nepravděpodobné, ale jistě může nastat situace kdy je Kněz ocitne v extrémě velkém chumlu, v tom případě by mohl být počet omezen na např. 3přišery/1krev



modifikace předchozího, a zase neoblibená imunita...

Druid (nápady v kooperaci)
Pohyb:5,6,6
Útoky:1,1,2
Životy:5,6,7

Sch : Úder holí : Druid ubere sousedící nestvůře 1Lebku
Nemilost Matky Přírody (1x) : jedna slabá nestvůra ve vzdálenosti 3 od Druida se nemůže v příštím kole pohybovat.
Souznění s přírodou(1x) : nachází-li se druid na konci svého tahu v bažinách, zregeneruje se mu jeden život.

Sch: Hněv Matky Přírody(1K, 1x) : jedna příšera do vzdálenosti 3 od druida se nsmí v příštím kole pohybovat ani útočit (bloky zůstávají)
Přízen se zvěří : Druid je imunní na útoky krys

Sch.: Zloba Marky přírody (1K, 1x) Druid vybere pole v dosahu 3 od něj, příšera na tomto poli se zraněna za se nemůže v příštím tahu pohnout, utočit a ztrácí svě bloky, příšery na sousedních polích se nemohou ve svém dalším tahu pohybovat.
Souznění se zemí: nachází-li se Druid na konci svého tahu na území Dornu zregeneruje za 1 život.




... a oblíbení psionici
Psionik

Životy: 4(3?),4,5(4?)
Utoky:1,1,1
Pohyb:6,6,6

Sch: Telekineze : (1x)Psionik pohle až 2 libovolné nestvůry v dosahu 3 od něj o jedno pole
Psionický bič: (1K) Psionik zaní příšeru do vzdálenosti 2 za jednu Lebku

Sch: Pyrokineze : (1K)Psionik ve vzdálenosti 4 od sebe vybere 2 sousední pole kde vplane ohnivá stěna – nestvůry jsou zraněny za jeden život.*
Teleportace : Psionik schopen se ve svém tahu teleportovat až o 4 pole.

Sch: Kryokineze : Psionik může zmrazit jednu sousední nestvůru (ta se v dalším tahu nemůže útočit/hýbat/blokovat) nebo sebe, v tom případ je ale Pronik v dalším tahu nezranitelný běžnými útoky. V tomto stavu může používat psionický bič i T.B.
Okamžitá teleportace(1K) : Psionik je schopen se teleportovat i v tahu nepřítele, ale jen je-li zraněn nestvůrou, v takovém případě neztratí životy za útok nestvůry, takto se lze teleportovat jen o 2 pole


*posílení – jsou zraněny i všichni hrdinové/příšery které tímto polem v následujícím tahu projdou, celkem silné posílení, a asi by si vyžádalo snížení některých (živořivých?) hodnot, navíc nezapadá úplně di schématu pravidel…

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Naposledy upravil rauksul dne 18.1.2007, 21:54, celkově upraveno 1

Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 13:13 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.12.2006, 11:19
Příspěvky: 22
Bydliště: Ostrava
ragnar píše:
Proč myslíš, že se to nehodí ke zlodějovi?

Jak bys nazval povolání, ke kterému by se to hodilo?
Protoze by to udelalo ze zlodeje blockera a nejsem si jist, jestli toto je funkce, kterou by mel ve skupine plnit zrovna zlodej.
Povolanim, kteremu by se to hodilo by mohl byt ochrance, strazce, nebo treba bojovnik, valecnik.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 14:32 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Zajímavý pohled. Osobně jsem si představoval povolání typu "akrobat"...

U povoláních jako "strážce" se bojím toho, že by měl všechny vlastnosti tak trochu na jedno brdo...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 16:12 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Co si myslíte o schopnosti krytu - pohybu - útoku z krytu? Podle mně by vnesl do hry další zajímavý kombinační prvek.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Hrdinove
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 16:19 
Offline
 Profil

Registrován: 17.1.2007, 15:58
Příspěvky: 2
Dovolim si malou upravu zlodeje, mozna se bude libit:
Hlavne neni tak silny jako predchozi.
1- Uroven
HP: 4
UTOK: 1
POHYB: 5
- Utok dykou

-Maskovani
Zlodej ignoruje pravidlo o zasaveni se na policku vedle potvory, nemuze vsak probihat jako vargen

- Skryti ve stinu.
Pokud se zlodej toto kolo nepohne nebo nezautoci, ma o 1 blok vice (clk 2)
(ovsem nestvury mohou prochazet vedle neho - ignoruji pravidlo o pasmech)

2 - Uroven
HP: 5
UTOK: 1
POHYB: 5

- Splynuti se stinem
Pokud se nepohne ani nezautoci, ma o dva bloky vice (clk 3).
(ovsem nestvury mohou prochazet vedle neho - ignoruji pravidlo o pasmech)

-Vrazda
Stravi-li zlodej 4 policka ze sveho pohybu pohybem okolo jedne nestvury
(na kostkovem planu se pro ucely teto schopnosti pocita za policka vedle nestvury i policka sikmo bez prekazejici zdi) ,tato je bez potreby utoku zavrazdena (zorkala chrani plast nespocetnych slz)

3 - Uroven
HP:5
UTOK: 2
POHYB: 6

Kradez (1x)
-Za zabiti silne nestvury si muze zlodej liznout karticku pokladu navic



A ted jeden hrdina na zpusob alchymisty

1- Uroven
HP: 5
UTOK: 1
POHYB: 6
-Utok kusi - do vzdalenosti 3 poli
-Lektvar Many (1 kapka krve)
Pokud se nepohne a ani nezautoci, ostatni hrdinove ignoruji placeni kapkou krve za schopnosti ci kouzla.

2- Uroven
HP: 5
UTOK: 1
POHYB: 6

-Pasti (1x)
Behem pohybu muze na policko pres ktere presel polozit past. (obraceny zeton pokladu). Pokud nestvura projde pres toto policko, je zranena za 1 zivot. Plati i na Zorkala. (Past lze umistit pouze pokud je pocet pasti mensi nez polovicni pocet vsech potvor)

-Technicka zrucnost (1x)
Pri sebrani pokladu si lizne 2 karty, jako poklad si vsak vybere jen jednu z nich, druhou vrati dospod balicku.

3- Uroven
HP: 5
UTOK: 2
POHYB: 6

-Prastare znalosti (1x)
Pri sebrani artefaktu si zorkal pristi tah nevyvola dalsi nestvuru, misto toho zvoli jednu nestvuru, ktera zemre.

Maji originalni schopnosti, protoze zadna zatim nevyuzivala existenci pokladu a artefaktu. Alchymistova sch. na 3 urovni vnasi do hry prvek Braneni artefaktu, protoze zorkal neziskava potvory.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.1.2007, 19:01 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Mám zítra zkoušku, tak se bohužel nevyjádřím ke všemu, ale k alchymistovi (ad Khaj) mě napadá pár věcí.

Lektvar Many - možná bych to podmíníl na sousedící hrdiny
Past - I když to tam není explicitně, předpokládám že past je po použití zničená, ne?
U Prastarých znalostí mi přijde zabití nestvůry trochu předimenzované. Schopnost bych si dokázal představit tak, že Alchymista, díky svým znalostem, dokáže sebrat Artefakt aniž by narušil magickou rovnováhu Dornu

Ale jinak se mi hodně líbí


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz