Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: možnost vzkříšení padlého hrdiny
OdeslatNapsal: 03.9.2007, 14:14 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Prý to tu už někde je, ale nenašel jsem, takže prosím nekamenovat - pokud najdu, tak to smažu.

Zatímco Zorkal si může dovolit chybu a přijít nečekaně o své silné nestvůry, družina tu možnost nemá a jedno přehlédnutí ji většinou stojí celou hru - z naší zkušenosti to nejvíc odnáší Almanor, ale to je jedno. Takže co kdyby byla nějaká možnost mrtvou postavu opět přivést k životu? Na prvním levelu s nulou zkušeností, celé by se to uskutečnilo ve městě, kde by přeživší postavy musely obětovat dejme tomu deset kapek krve. Nastavil jsem to takhle nevýhodně, aby to úmrtí stále bolelo, ale aby to nebyla konečná. Ztráta Almanora nebo Gora, když se na ně spoléhá, je pro družinu fatální a hra obyčejně končí po téhle chybě a dohrává se jen ze zvyku :) ... Družina by oživením ztratila hodně času a Zorkal by navíc získal ty kapky, se kterými by si jistě věděl rady ...

Co? Ne? :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.9.2007, 09:19 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
No uz jsme to trochu resili, pokud se na tom hraci dohodnou, tak je to jako doplnknovy pravidlo o.k., klidne to zkuste, co to udela.
Obecne jsem proti tomu mel ale dve pripominky -

1. Hru to muze fatalne prodlouzit, uz takhle je nekdy hodne dlouha (v posledni fazi jsme pracovali hlavne na jejim zkracovani...).

2. Hracu hraje vic, a meli by si teda pomahat a kontrolovat, co se deje, a taky bat se toho, co Zorkal provede. Zorkal je sam, takze obcas nejakou tu chybku proste udela. A smrt by mela byt proste smrt...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.9.2007, 16:48 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
my to rozhodně zkusíme a pak napíšu, jak to dopadlo ...

co se týče prodloužení hry, tak to je takové sporné - pokud hráči přijdou o důležitou postavu, tak rovnou mohou vyvěsit bílou vlajku a položit krále, protože to je chyba, se kterou už to jde vyhrát jen pokud Zorkal udělá ještě větší ... čili možnost vzkříšení by znamenala, že to nebude okamžitý konec hry ... navíc cesta do města, tam malé zdržení a pak cesta zpět je tím nejlepším znamením pro Zorkala, aby započal svůj rituál - a to by nutilo hrdiny k ataku a tím k rozhodující bitvě co nejdříve ..

Problém vidím, když postava zemře hned nazačátku - to si jako zorkal nejse jistý, jestli bych byl odvázaný z deseti kapek krve namísto někoho zabití - ale jak řikám, vyzkoušíme - spíš jsem čekal, jestli to někdo už takhle nehraje a co o tom soudí ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.9.2007, 20:00 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
No mě se myšlenka oživování hrdinů moc nelíbí. A když už tak jen jednou za hru (+ samozřejmě nějaký postih).


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.9.2007, 12:17 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
no tak jak jsme to napsal já, je to nevýhodné i pro samotné hrdiny a není prostor na to, aby se vzkřísily postavy dvě ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.11.2007, 23:10 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
No já si taky myslím Rethone, že oživovat bychom je nemuseli nechat... Zvlášť když Zorkal vymyslí plán s cílem likvidace konkrétního hrdiny, tak ty bys mu tím mohl celkem zhatit celou mnohakolovou snahu... A za to je i deset kapek krve docela malé odškodné...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 14:22 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Sniper píše:
No já si taky myslím Rethone, že oživovat bychom je nemuseli nechat... Zvlášť když Zorkal vymyslí plán s cílem likvidace konkrétního hrdiny, tak ty bys mu tím mohl celkem zhatit celou mnohakolovou snahu... A za to je i deset kapek krve docela malé odškodné...


O tom se pak můžeme pobavit osobně, tou cenou je deset kapek a nějaký ten ztracený čas - za čas se nakopí nestvůry, za deset kapek krve přitáhne další kapky krve, což za vyložení trvalých rituálů a vyplýtvání všech kapek krve znamená v každém kole možnost spawnu silné nestvůry navíc(za 4 kapky) - když se k tomu přidají třeba vylepšení zombíci, nemají to hrdinové moc řešitelné

edit: nicméně musím připustit, že i v našich hrách nikoho nenapadlo jít hrdiny oživovat, čili je to asi opravdu zbytečnost - pro hrdiny je výhodnější to vzdát :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz