Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: stavby
OdeslatNapsal: 18.1.2007, 21:22 
Offline
 Profil

Registrován: 06.1.2007, 15:31
Příspěvky: 8
tohle by byl brutální zásah do systému:

nacházi-li se x postav v určité lokaci bažiny apod může zorkal na 1. úrovni ( bažiny stoky) nebo na 2.(dorn) za HODNE krve umístit do dané lokace oltář/totem zabírá jedno pole. Hermani pouze nachází li se v bažinách/mimo lokaci na 2. úrovni zorkala? získávají schopnost oltáře. Za obětování krve/nevyvolání potvory/každé kolo jen tak, do konce kola získávají schopnost ? nebo má vliv na postavy ?. Zničíli postavy oltář získávají x zkušeností nebo předměty...použití schopnosti oltáře je závislé na zorkalove úrovni, postoupí li na další oltář schopnost ztrácí/musí platit víc krve

x postav bude číslo ve kterém se do dané lokace obvykle chodí, cílem je nabourat obvyklost 3 do bažin dva do stok :) a donutit postavy vycouvat a udržet je mimo dokud nedosáhne na další úroven aby efekt působil i mimo lokaci. zorkal se bude rozhodovat jestli si zpomalí postup na další úrovne nebo hrdinům pořádne zatopí s lehce vylepšenými potvorami s rizikem že se hrdinove na vyššich urovni vrati vyrabovat oltář.

na 3 urovni zorkal muže umistit v dornu stavbu ktera mu povoluje vyvolavat jen jeden druh silnych potvor ktere maji vylepšeni x. Zničíli postavy stavbu tak ?

chapu že tohle je palba a je to asi překombinovane a bylo by to obtižne testovat ale při jedne kartě na lokaci by to nemuselo byt tak šilene


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: stavby a smrt
OdeslatNapsal: 19.1.2007, 17:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Zorkalovy stavby, ktere mohou hrdinove nicit, jsou podle me hodne dobry napad, akorat je treba to udelat nejake jednodussi... Ale jako koncept je to fakt dobry.

Jinak k debate o smrti hrdiny - taky jsme o techto vecech uvazovali, ale nakonec jsme si rekli, ze jednak nechceme hru protahovat, a druhak je smrt proste smrt - hrdina by mel vedet, ze riskuje zivot, ktery ma jenom jeden, a zadna vedma uz ho zpatky neprivede. Obetovani hrdiny je v takovem pripade jeste heroictejsi. Jako duch pak muze hrac pomahat tim, ze radi zbylym hracum, pocita jim policka a hlida, aby na neco nezapomneli...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.5.2007, 20:59 
Offline
 Profil

Registrován: 03.5.2007, 13:20
Příspěvky: 7
co třeba přidai mísnost ve které by byl(golem?)kterí by hrdinům mohl pomoci proti Zorkalovy!Do té místnosti by se muselo jít minimálně ve 3 a musel bi mýt jeden z hrdinů prědem určený artefakt jako klíč do místnosti(vibrání artefaktu-prědem a skrito před Zorkalem!)!Jak by byl golem venku, hráli by za něj hrdinové proti Zorkalovi,ale pokuď by artefakt(ten kerím jste golema pupostily)hrdinové stratili a našel ho Zorkal,pok by golem sloužil jemu!!! :D :P :roll: :lol:

_________________
Nedopusť aby se stalo něco hrozného.A když už se to stane,odpusť a nedopusť aby se to stalo znovu!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 21.5.2007, 18:07 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
něco podobnýho mě taky napadlo, ale spíš ve stylu nový schopnosti/věci jež by mohla nad nějakou příšerou dát kontrolu hrdinům, do okamžiku ztracení předmětu/ztráty kontaktu s příšerou/zraněni hrdiny pod urč. mez/příšera se dostane blízko k Zorkalivi(popř. dilné příšeře) ale asi by to hru jen zesložitilo, ale když už, nechal bych golrma na začátku na straně zorkala s tím, že ho postavy mohou "přeprogramovat"(restartovat ve stylu kde je kulička?:? Tady je kulička, sledujte kuličku? Kde je teď? a je pryč! a není, tady je kulička! a golem je zpaisikovanej :)

PS, tou kuliškou je míněn šém, já vím že to byl papírek s jménom Boha, ale Císařova pekaře viděl každej, ne?

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 23.5.2007, 14:16 
Offline
 Profil

Registrován: 03.5.2007, 13:20
Příspěvky: 7
dobrí nápad,jenom bych dodal-buď se pohybuje golem,nebo se Zorkalovi rodí příšery.Obojí nejde dohromady! :lol: :P :twisted:

_________________
Nedopusť aby se stalo něco hrozného.A když už se to stane,odpusť a nedopusť aby se to stalo znovu!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 23.5.2007, 14:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
hmm... tak rázně bych na to nešel, třeba by se nemohla nerodi silná, nebo o příšeru míň když už, muselo by to bejt (kdyby to bylo:) podle sly golema...

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.6.2007, 09:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
hmm... vidim tady hodne zajimavych napadu...

co se tyka golema: nemyslim si ze to je dobry napad, protze si dovbedu predstavit jak velke chyby muze Zorkal nadelat kdyz si spatne vybere jestli vyvolat potvory ne bo pohnout goleme... a navic to hrozne bude mavat s rovnovahou.. predstava ze postavy ziskakji dalsiho hrdinu do party a nebo Zorkal jendu extra silnou potvoru mi prohani mraz po zadech...

reinkarnace: to mi prijde jako zajimavy napad, ale uz vidim jak se z 2 hodinove hry stava 4hodinova (coz by mne osobne nevadilo kdyby...) a to ne tim ze by se stalo neco co hru ozivi ale naopak umrtvi... proste by se hra vratila tak trochu na zacatek... ne taky uz vidim ty kalkulace jak si postavy propocitavaji jestli se jim ta reinkarnace vubec vyplati a kdo da kolik krve na ji provedeni... nejsem si jisty jestli by to celou hru neudelalo zdlozuhavou a bez dynamiky....

stavby zorkala: to mi prijde jako hodne zajimava vec... rozhodne dobry napad. je fakt ze ten navrh ktery tady padl znel celkm slozite a nejsme si jisty jestli jsem si ho dobre vylozil, ale napadlo me uskutecneni takove ze by na ruznych lokaci slo vyvolat ruzne totemy... tedy prikladme ve stokach nejaky jeden konkretny totem a jednom konkretnim miste - treba za cenu jedne nevyvolane silne potvory a ten totem by mel urciteou vlastnost - treba takovou ze vsichni hrdinouve se v teto lokaci pohyuji beznou chuzi o jedno policko mene, nebo tak neco... a v kazde lokaci by byl jiny totem... to by myslim slo. nechame to stejne projit hlavama tvurcu...

nove potvory a predmety: je jasne ze od rozsireni se neco takoveho ocekava - nejake pozehnani, ritulay, poklady, potvory a nejspis i hrdinove. co si lae nemyslim je ze velke kvantum techto veci by hru vylepsilo. vetsi ruznorodost by akorat zpusobila mensi vyvyzenost (nektere veci budou silnejsi a nektere slabsi) a vse by pak vic zaviselo na nahodnem losu a mene hrani samotnem... podle mych zkusenosti ve spouste ruznych her vim, ze cim vice muze zniknout nahodnym losem variant tim mene se propjevi umeni hracu a o to tady jde myslim predevsim.

rozsireni mapy: toto je hrozne lakave tema - alespon pro me. jsme hrozny fanda do RPG her vseho druhu a vim jak chutna svoboda pohybu... jenze!!! jak dlouho pak hra bude trvat? podle sebe vim ze hraci casto chteji prolest uplne vsechno nez se vrhnou na zakonceni hry a taky budou vznikat spory kam se pujde ted ted a kam potom.. mozna kdyby se hra rozsirila na vice postav nebo snad druzinek tak bych ty dasli mapy bral, ale pro 5 hrinu je tahle velka myslim az az...

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.9.2007, 14:29 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Nápad se stavbami/totemy se mi hodně líbí. Ale chci se vyjádřit k něčemu jinému. (Toto vlákno je asi nejvhodnější, nechtěl jsem zakládat nové.)

Pokud tvůrci již při vytváření hry pomýšleli na případné rozšíření, udělali podle mě chybu v textu některých schopností. Jmenovitě Zorkalův Plášť nespočetnáých slz a Vargenova sousta. Lepší by bylo, kdyby například Text uleželého sousta zněl: Pokud Vargen zabije slabou nemrtvou bytost, kromě získání zkušenosti si vyléčí 1 život.
Tato formulace nesnižuje Vargenovy schopnosti pokud by se v rozšíření objevila nová slabá nemrtvá nestvůra (třeba ghůl). A podobně u čerstvého sousta.
U Zorkala to je težší. Vhodně naformulovat text Pláště tak, aby na něj nepůsobila silná kouzla případných nových hrdinů, ale určitě by to taky šlo :D

Takže bych výše uvedené doporučil opravit v novém vydání, a případně dodat i nové verze Vargena a Zorkala do rozšíření :D


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.9.2007, 20:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
to ze by zminovane opravy v rozsireni neprisly bych se nebal.. ale kdyz jsi tyto 2 priapdy zminil, celekm jsem se nad tim zaymslel...

od toho tady ty forma mame,ze ... :-D

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re:
OdeslatNapsal: 03.9.2008, 09:53 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 02.9.2008, 07:30
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha-Libeň
siki píše:
Cau,sice nejsem vyrobce hry,ale podle me by to nemuselo byt spatne,jen bez toho draka,ten by byl pro hrdiny moc silny. Spise by to chtelo nejakou postavu,neco jak otesanka, ktera by zrala kazde kolo nejakou priseru nebo by sezrala dany artefakt. Aby to nebylo moc jednoduche tak pokud by jej sezrala tak by zorkal prisel treba o polovinu zivotu. to znamena ze by tam musel kazde kolo posilat nejakou priseru,ale aby nebyli zas ve vyhode hrdinove tak by tam byl nejaky vylepseny artefakt. Vstup do jine mapy by byl treba pres modre pole artefaktu. a navic by mohl byt v te mape nejaky uzitecny poklad.

Podobne je to v Proroctvi a dalsi mapy jsou , draci rise a vodni svet. a maji vyjit jeste dalsi tri. Tak by to mohlo byt podobne u Dornu. Ale zase by se tim prodlouzil herni cas,tak by to slo mozna i jinak vyresit.

Je to jen muj nazor.

PS: snad si to precte i nekdo s vyvojaru a napise mi k tomu sve,dekuji.


Pokud by byl tady nějakej dráček například s kombinací schopností Gorgona+Duch ale byl tam jenom jeden jedinej tak by se snad nic nestalo...

_________________
L*I*K*W*I*T


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rozšíření
OdeslatNapsal: 03.10.2008, 15:36 
Offline
 Profil

Registrován: 02.10.2008, 21:42
Příspěvky: 12
Tak návrhům:-) Mně osobně se líbí Zorkalovy budovy, to má budoucnost. Povstání z mrtvých odmítám! Ale mám ještě jeden návrh vylepšující předešlé návrhy týkající se nových lokalit:

1. Byla by to malá mapka, formát A4 nebo A5(to je poloviční formát)

2.Na tuto mapu byste se mohli dostan jen jedním způsobem a jen jednou za celou hru. A to následovně: mezi poklady by se přimíchala karta Př."Tajná místnost" a ty by hrdinu dostal na onu rozšiřující plochu.
Tajná místnost by se opoušla, teleportem uprostřed.

3. Co by v místnosti bylo? To už je na Vás ostatních....

Jak to funguje: Hrdina se blíží k pokladu, ber jej a náhle z jišťuje, že si vylosoval Onu "tajnou místnost a octne se v ní. Tam vše pobere/pozabíjí a nebo jen odkráčí pryč, čímž onu komnatu navždy uzavře.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rozšíření
OdeslatNapsal: 22.11.2008, 23:46 
Offline
 Profil

Registrován: 06.1.2007, 15:31
Příspěvky: 8
Koukám jak blázen. Člověk tu jen tak plácne něco o zničitelných stavbách a ejhle je to v rozšíření :)

Tak zkusíme něco dalšího jestli se újme:

1) Co takhle nová verze zorkala s jinými schopnostmi? Třeba nemožnost tak často vyvolávat silné nestvury za karty ritualu navic apod.

2) Co třeba vybavení v pokladech mající i negativní efekty, např. prokletý lektvar-postava má následující 3 kola snížen pohyb o jedna, poté je vyléčena o 2 životy;

3) talenty - nalosují se náhodně k postavám na začátku hry - postava získává +1 pohyb a ztrácí 1 život

4) možnost vyvolat velitele nestvůr - např. jen v případě kdy zorkal už nemůže vyložit další žeton kostlivce, může vyvolat velitele, to by nutilo postavy útočit


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rozšíření
OdeslatNapsal: 23.11.2008, 12:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
czechImenhotep píše:
Koukám jak blázen. Člověk tu jen tak plácne něco o zničitelných stavbách a ejhle je to v rozšíření :)

Tak zkusíme něco dalšího jestli se újme:

1) Co takhle nová verze zorkala s jinými schopnostmi? Třeba nemožnost tak často vyvolávat silné nestvury za karty ritualu navic apod.

2) Co třeba vybavení v pokladech mající i negativní efekty, např. prokletý lektvar-postava má následující 3 kola snížen pohyb o jedna, poté je vyléčena o 2 životy;

3) talenty - nalosují se náhodně k postavám na začátku hry - postava získává +1 pohyb a ztrácí 1 život

4) možnost vyvolat velitele nestvůr - např. jen v případě kdy zorkal už nemůže vyložit další žeton kostlivce, může vyvolat velitele, to by nutilo postavy útočit



Podívej se do novinek na zprávu od Zorkala :) Rozšíření půjde v dohledné době už do tisku.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rozšíření
OdeslatNapsal: 13.12.2008, 18:50 
Offline
 Profil

Registrován: 18.9.2008, 17:19
Příspěvky: 25
Je rozšíření kompatibilní i s prvnim vydánim?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rozšíření
OdeslatNapsal: 13.12.2008, 22:05 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.6.2008, 12:47
Příspěvky: 44
stihne se to rozšíření tisknout ještě do vánoc?


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz