Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozšíření
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 15:33 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 18:39
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústecký kraj
Myslíte, že by šlo udělat rozšíření, které by krom nových nestvůr/karet požehnání/rituálů atp. zahrnovalo i další novou mapu ? Řekněme přístupnou nějakým portálem, kde by bylo možné plnit qusty a získávat za ně expy/pokady/artefakty ( pokud by měli akrtefakty zvláštní schopnosti, mojla by to být docela slušná motivace ) a kde by se vyskytovaly i speciální nestvůry třeba i s nějakým minibossem ( např. kostěný drak chránící svůj starodávný poklad atp. ) portály by mohli být imho dva ( jeden na Zorkalově území aby tam mohl efektivně posílat nestvůry a nebo je odtamtud brát pokud by bylo nutné zorganizovat silnější obranu podzemí a jeden řekněme v bažinách aby byl přístupnější pro hrdiny) co vy na to ? J


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 19:23 
Offline
 Profil

Registrován: 31.12.2006, 10:40
Příspěvky: 9
Bydliště: Polešovice , kousek od UHH
Cau,sice nejsem vyrobce hry,ale podle me by to nemuselo byt spatne,jen bez toho draka,ten by byl pro hrdiny moc silny. Spise by to chtelo nejakou postavu,neco jak otesanka, ktera by zrala kazde kolo nejakou priseru nebo by sezrala dany artefakt. Aby to nebylo moc jednoduche tak pokud by jej sezrala tak by zorkal prisel treba o polovinu zivotu. to znamena ze by tam musel kazde kolo posilat nejakou priseru,ale aby nebyli zas ve vyhode hrdinove tak by tam byl nejaky vylepseny artefakt. Vstup do jine mapy by byl treba pres modre pole artefaktu. a navic by mohl byt v te mape nejaky uzitecny poklad.

Podobne je to v Proroctvi a dalsi mapy jsou , draci rise a vodni svet. a maji vyjit jeste dalsi tri. Tak by to mohlo byt podobne u Dornu. Ale zase by se tim prodlouzil herni cas,tak by to slo mozna i jinak vyresit.

Je to jen muj nazor.

PS: snad si to precte i nekdo s vyvojaru a napise mi k tomu sve,dekuji.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 19:50 
Offline
 Profil

Registrován: 31.12.2006, 10:40
Příspěvky: 9
Bydliště: Polešovice , kousek od UHH
jeste me tak napadlo, bitva o artefakty by byla zajimavejsi , snad.
Udelat jeste jedno patro dornu. Vstup i vystup by byl pres ktere koliv pole artefaktu . v tom patre by byli vsechny artefakty,ale dumyslne ukryte v kartäch pokladu,takze by museli hrdinove hledat. Pro to patro by se hodili pavouci ( vlastnosti : pohyb 6 , 2 životy 1 utok a specialni vlastnost vykryje jeden utok a pokud zasahne hrdinu tak ho zpomali,to znamena ze mu v tomto kole snizi pohyb na polovinu. v pokladech by byli i lektvary ktere by umoznili vyleceni atd.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 20:17 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 18:39
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústecký kraj
nemyslim ze by musel drak byt nejak extra siln...navic by tam sli naroubovat nektere nove jiz zminene nestvury jako vlci atp. preci jen dorn je sice vyborny ale po case se trochu ohraje a tohle by imho docela zvetsilo trvanlivost a vneslo do hry novy rozmer....

Co se otesanka tyce nvm jestli by to bylo pro Zorkala vyhovujici..starat se o postup hrdinu a jeste se snazit zastavit jinou nestvuru..navic by mu to bylo k nicemu bo nestvury nemuzo sbirat poklad...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.1.2007, 10:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
A kdzž už starý podzemi, tak by to chtělo nějakou variabilitu... třeba podzemi typu Dorn/stoky kde sa na začátku hry vyskytnou závaly (nějaký neodstranitelny) aby byla mapo pokaždé alespoň trošku jiná... s neodstranitelnyma zavalama samozřejmě napřehánět, aby to bylo vždy průchozí, ale to je koneckonců problematika nejhorší možnosti, tedy nic těžkého... A mimochodem když podzemí, tak zkombinovta s propadlama (propadnuti z 1.patra do 2. patra) popř větrací šachty (i opačně)... tajný chodby pro Pána Dornu jsou už asi moc....

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: ne
OdeslatNapsal: 06.1.2007, 16:44 
Offline
 Profil

Registrován: 06.1.2007, 15:31
Příspěvky: 8
co jsem zde četl většinu návrhů tak mi připadají úžasné na papíře ale v praxi by to podle mě zlomilo stávajícímu jednoduchému elegantnímu systému vaz. To co je tu navrhováno je podle mě na zlepšení znovuhratelnosti ne hratelnosti.

Do rozšíření bych přidal pár nových předmětů¨a rituálů,1-2 postavy
Spíš bych šel úplně jinou cestou a to cestou herních variant.

- například zorkal by měl balíček úkolů které by na začátku hry přidělil postavám, pokud by postava ukol splnila dostala by něco navíc, pokud při vstupu do závěrečné místnosti nebo vypuštění zorkala splněno neměla profitoval by zorkal
- mezi postavami by byl zrádce a ostaní hráči by se snažili odhadnout kdo to je, za chybny pokus kdo to je by profitoval zorkal, za spravny hrač co to uhodl+postih toho kdo byl odhalen
- varianta ve ktere by vyhral bud zorkal nebo postava s nejvíce získanými vítěznými body s tím že každá postava by měla úkoly které by ostatní hráči viděli za ktere by ziskavala vitezne body

prostě to vést na interakci nebo soupeření mezi hráči ne na pozlátko megatuny předmětů a schopností


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.1.2007, 18:35 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Imhotep: Tenhle přístup se mi líbí a má budoucnost!!

Jenom pozor na jedno: Už teď občasná řevnivost mezi postavami úžasně nahraje Zorkalovi do kapsy, který má trochu navrch, tudíž je potřeba, aby soupeření mezi postavami neposunulo rovnováhu ještě dál mimo centrum. Je jasné, že to se dá pak systémově vyvážit výhodami.

Neboj se předhazovat další nápady, myslím, že jdeš správným směrem.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: 2
OdeslatNapsal: 07.1.2007, 18:24 
Offline
 Profil

Registrován: 06.1.2007, 15:31
Příspěvky: 8
pravda, spíš mi nedošla jiná věc, kříž by byl v použitelnosti postav na tenhle styl hry

chápu že největší zádrhel je ve vyváženosti. Testování asi musí sežrat strašného času a stejně je to kumšt to vyvážit. Takže co uplatnit přístup "it's not a bug, it's a feature". udělat ty varianty jako bud těžší pro postavy nebo těžší pro zorkala. Předpokládám že může nastat situace kdy zorkal pravidelne drtí hráče nebo naopak a rozšíření může přinést nové výzvy v tom že sehraní hrdinové to budou mít o něco těžší nebo zorkal se bude muset o něco víc otáčet. mám na mysli to primárně vyvíjet na balanc a když se to prostě bude hrát velice dobře ale i po úpravách bude mít nějaká strana lehce navrch tak ty hodiny testů neshodit ze stolu ale udělat z toho obtížnost.

Další věc co mě napadla zapojit do hry skutečný čas. Byla nebyla jedna deskovka kdy jeden hráč spamoval tuny potvor a měl navrch a druhý hráč se s bandou vojáků pokoušel projít plánem a zatímco spamovač měl času moře tak hráč měl na tah šibeniční časový limit a jak vojáci pod přívalem oblud ubývali tak se mu ještě zkracoval. Ačkoliv kdo hrál za vojáky šel v drtive vetšine připadu do kytek, tak to za něj bylo zábavnejši. Proste atmosfera neskutečna a to jenom díky stopkám a pochechtavani se a znervoznovani spamovačem.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.1.2007, 18:17 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Pokud se nepletu, časově omezená hra je už v pravidlech nabízena jako možnost coby doplňující pravidlo.

Jinak různé balancování, jaké navrhuješ není od věci. Bylo by to něco jako nastavení obtížnosti v počítačových hrách. Pokud si zkrátka hrdinové věří, nebo hrají proti nezkušenému Zorkalovi, mohou si "zapnout" pravidlo, které jim hru ztíží. A naopak. To není špatný nápad.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 11:44 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Při včerejší hře poté co, vinou (mé) špatné kalkulace, byl rychle zabit Gor nás napadlo, že zajímavou možností pro rozšíření by byla možnost hrdinů svého padlého druha oživit, samozřejmě při splnění určitých podmínek.

Když jsem si to poté zkusil rozvést, vyšlo mi zhruba toto:
Šlo by to provést pouze jednou za hru na speciálním místě. V případě nové mapy někde tam, na stávající by to mohl být Temný chrám. K vyvolání by byli třeba 3 hrdinové, kteří by se nemohli po celý následující 1-2 tahy pohnout ani útočit (vzhledem k potřebě soustředění bych jim možná i odebral blok). Hrdinové by museli se sebe obětovat nějaké množství krve, napadli mě 2 přístupy, buď konstantní množství (tak 3-4) a vzkříšený by se objevil s jedním životem. Nebo nějaké plovoucí množství, kdyby se pak hrdina objevil s větším množstvím životů - např. obětováno-2; o obětování krve by se hrdinové dělili, vzkříšený by se objevil na začátku příštího tahu hrdinů na stejné úrovni než ho zabili, ale bez předmětů i zkušeností co měl.

Obětovaná krev by šla samozřejmě Zorkalovi, což je jedna čás balancu. Další je, že ty 1-2 tahy má Zorkal volnou ruku, jen v případě rituálu v Temném chrámu bych mu zde nedovolil vyvolávat silné - je v tom okamžiku používán k jinému účelu. Zorkalovi na 3. úrovni by to nevadilo, na nižších bych možná vyvolání silné nestvůry přesměroval na hřbitov nebo do kobky.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 13:20 
Offline
 Profil

Registrován: 02.1.2007, 19:03
Příspěvky: 19
Resurekce je podle mě dobrej nápad, vyvážit to krví je docela fajn systémové řešení. Mám pocit, oživovat hrdinu má smysl v začátku, protože se celkem často stane že umře z blbosti a pak zbytek hry čučí.
No... i to je život...

K těm dalším podmínkám - přijde mi to spíš jako hromadná sebevražda než resurekce kolegy - 3 hrdinové po 2 kola uprostřed dornu neškodní jako mimina a zranitelnější než normálně ... a JEŠTĚ bez obětované krve...

Ale to je jen otázka vyvážení dobrýho nápadu.

Jediná nepopiratelná globální nevýhoda je, že to protáhne hrací dobu, už tak dost dlouhou.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 15:00 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Sacripex: Ano, spravne! Jakykoliv pokus o to behem hry vyvazovat zpetne hrdiny nebo Zorkala, kteri se dostali do uzkych vede k prodlouzeni hry. Samozrejme jsou lide, kteri si radi zahraji dlouhou hru, zvlast kdyz se uz sesli v sesti lidech. Pak by nebylo od veci to zavest jako nepovinne pravidlo, ktere si odsouhlasi hraci pred zacatkem hry.

Nase praxe je obvykle takova, ze nehrajeme v plnem poctu lidi, takze pokud nektera postava zemre, hrac ma obvykle jeste jednu, nebo jiny hrac ma dve a jednu poskytne osirelemu hraci.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Resurekcia
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 15:37 
Offline
 Profil

Registrován: 03.1.2007, 13:17
Příspěvky: 9
Bydliště: Bratislava
Tiez ma trapi, ze ak zomrie postava, hrac do konca hry len kibicuje, alebo sa nudi...

Co keby bolo mozne vylosovat si novu postavu, ale ostatni hraci by museli obetovat svoju krv pre nu aj pre Zorkala. Fungovalo by to tak, ze hraci musia dat svoje zivoty novej postave a tiez Zorkalovi.

Priklad:
Postava ma 5 zivotov na prvej urovni. Ostatni styria hraci musia dat zo svojej krvy dohromady 10 zivotov. 5 novej postave a 5 Zorkalovi.

Otazka je, kolko hracov by bolo ochotnych to urobit...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 17:24 
Offline
 Profil

Registrován: 02.1.2007, 10:57
Příspěvky: 13
A nebo by možná nebylo špatné, kdyby se mrtvá postava vrátila do hry na straně Zorkala jako jeho pomocník, např. nějaký upír, duch (či jiný nemrtvý vytvořený z padlé postavy) nebo démon vyvolaný na základě smrti postavy. Samozřejmě by se to muselo vyvážit nějakou posilou pro hrdiny (např přidáním již vzpomínaných funkcí artefaktům).

Otázka je jak namotivovat hráče, který se před chvílí pokoušel vyhrát za hrdiny a teď by se měl snažit pomoci pánovi dornu, hlavně ke konci hry...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 21:40 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Pravda, hrací doba by tím utrpěla. Jak říkám, byl to okamžitý nápad a na vyvážení by se muselo chvíli pracovat.

666: Možná něco jako další druh nestvůry? Spoutaná duše zabitého hrdiny?


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz