Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pár nápadů
OdeslatNapsal: 02.1.2007, 11:16 
Offline
 Profil

Registrován: 02.1.2007, 10:57
Příspěvky: 13
Tak mám za sebou pár her a napadlo mne pár nápadů:

Dát artefaktům určité "schopnosti" už napadlo snad každého, ale přesto svojí troškou do mlýna přispěji:

Každý hrdina může používat (mít aktivní) jen jeden artefakt dle jeho výběru (ostatní otočí rubem nahoru, obrázkem dolů).

1 Štít - hrdina má navíc jednu obranu proti útoku nestvůr
2 Prsten - zvýší maximální i aktuální počet životů hrdiny o 1 (při deaktivaci prstenu se život zase sníží)
3 Magická hůl - přidá jeden magický útok navíc (může to tedy použít jen Almanor a Gor)
4 Magický meč - útoky hrdiny nelze vykrýt (duch, vylepšená zombie a Zorkal nemohou použít svůj kryt)
5 Vřeteno - zde se dá vymyslet cokoli, napadlo mne přidat hrdinovi možnost probíhání jakou má Vargen

Jako balanc proti tomu mne napadlo vylepšit červené nestvůry (přeci jenom prosté přidání jedné červené nestvůry po sebrání artefaktu mi nepřijde příliš elegantní):
Duch - schopnost ducha probíhat hrdiny i nestvůrami zde již padla a je poměrně slušná
Upír - pokud poškozený upír způsobí ztrátu života hrdinovi, tak se vyléčí
Gorgona - místo útoku může "zmrazit" sousedícího hrdinu, ten potom nemůže útočit (podobně jako po útoku mumie). Ragnar je proti tomu na druhé+ úrovni imunní.

Dalším balancem by mohlo být přidělení Zorkalovi sedmi karet rituálů místo šesti.

Chtělo by to obetatestovat, ale myslím, že by to mohlo docela fungovat...

Ještě pár nápadů na karty rituálů:
Nemrtví válečníci - kostlivci získají schopnost útočit i na sousední hex; cena asi něco kolem 5 kapek? (popravdě mne překvapilo, že kostlivci nemají svůj vylepšovací rituál, určitě by to chtělo jim nějaký vymyslet a přidat do rozšíření:) )
Pekelný úsvit - přes den lze vyvolat jednu krysu nebo hermana navíc; tak 7 kapek?
Temná magie - zorkal získá schopnost metat jednou za kolo ohnivé koule, ale stojí ho to jeden jeho život (podobně jako Almanora); ? kapek (těžko říci, jak by to ovlivnilo hru)
Magický štít - rituál na jedno použití, který by vykryl jeden útok nebo kouzlo hrdiny; 2-3 kapky?

Pokud už tu něco takového bylo nebo opakuju něčí nápad, tak se omlouvám, neprocházel jsem celé fórum...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 02.1.2007, 20:26 
Offline
 Profil

Registrován: 02.1.2007, 10:57
Příspěvky: 13
Ještě jsem přemýšlel nad novými rituály a celkem vzato mi chybí celý jeden typ rituálů, který by se mohl vyčlenit jako nová kategorie - Zorkalova temná magie (Zorkal by mohl na začátku hry získat 6 karet rituálů a např. 3 karty kouzel).

Zorkal je nekromant, ale v souboji s hrdiny je "jen" tuhým bijcem nablízko, kdyby měl nějaká kouzla mohl by být závěrečný souboj zajímavější (a vyvážilo by to vlastnosti artefaktů).

Nápady na Zorkalova kouzla:
Jedová střela
Zraní hrdinu do vzdálenosti 3 polí od Zorkala za 1 život. (cena kolem 3 krve)

Vysání života:
Za 4 krve si Zorkal vyléčí 2 vlastní životy.

Magický útok
Trvalé kouzlo: zorkalovy útoky nelze vykrývat (za 7 krve?)

Teemná brána
Zorkal se teleportuje o 4 pole (za 4 krve?)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Pár nápadů
OdeslatNapsal: 05.1.2007, 16:10 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
666 píše:
Nemrtví válečníci - kostlivci získají schopnost útočit i na sousední hex; cena asi něco kolem 5 kapek? (popravdě mne překvapilo, že kostlivci nemají svůj vylepšovací rituál, určitě by to chtělo jim nějaký vymyslet a přidat do rozšíření:) )


Tak přesně rituál s takovým účinkem mne napadl také :)

Na druhou stranu jsem přemýšlel o jeho užitečnosti. Jeho smysl by byl, pokud by byl kostlivec zaklíněn a nemohl se posunout o pole a zároveň vedle něj hrdina už z minulého tahu - tedy se divím, jak mohl kostlivec přežít. Ale asi by taková sitace i nastat mohla (zrněná silná nestvůra vadle kostlivce - lákavější cíl, choros zlikviduje nestvůru před kostlivcem a postoupí,...)

Každopádně pěkné nápady rituálů.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: mapy
OdeslatNapsal: 11.1.2007, 13:14 
Offline
 Profil

Registrován: 11.1.2007, 13:06
Příspěvky: 10
Bydliště: Brno
No já mám jen takový obyčejný nápad. Ostatní pravidla, co tu ostatní píší, co upravují hru jsou super, ale co kdyby se vydala jen sada map? Nějakých 3-5 a to třeba i při stejných pravidlech. Myslím, že by to mohlo hru oživit. Otázka je, jak moc je to náročné na výrobu a tedy, jaká by byla cena...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 11:49 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Aby ty mapy byly zajímavé, museli by obsahovat nová místa (pro permutace stávajících by se k moc jiným výsledkům nedostalo) a tedy ergo nová pravidla pro ně.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 15:15 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Proc nutne nová místa? já sice jsem obecně zastáncem nových, "lepších" a složitějších pravidel, ale jen nová mapa s jinak rozmístěnými už "starými" místy může být zajímavá, v tomto případě by ale asi bylo lepší vadyt ji buď elektronicky, (třeba 1 nová mapa free a další už zaplatit) nebo jen jako popír jež si už na kartón budou muset přidělat sami hráčí, nevím přesně covové ralace, ale ona i kdybice kdy by bylo několik kartonových map by asi nebyla zrovna najmenší... Ano, něco jako nové pozdezmní patro Dornu plne chodeb a pasti je skvala vec, ale ani prosta variace na stavajici mapu (kiny Dorn, kobky treba jinde, pistum z kobek do Dornu a z bazin jen teleportem.... i to stoji za ozkoušení a může to hru dále oživit, takže třeba dva skládací papíry A1 s Variací mapy Dornu by byla v rozšíření dobrý nápad (+ variace na možná novépatro).

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2007, 22:41 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.12.2006, 11:19
Příspěvky: 22
Bydliště: Ostrava
Nevim, jak je to s financemi u tvurcu, ale me osobne by se libil pristup nadhodit lidem jednoduchou mapu/mapy na vyzkouseni (bily papir, cerna pole, jednoduche textove popisky) a ta, ktera by se nejlepe osvedcila by se mohla vyvest ve full grafice a treba pribalit k nejakemu budoucimu rozsireni, ci by si ji mohi hraci za nejaky pakatel poridit...

Tvorba mapy sezere nejaky ten cas a delat ji v barve ma imho smysl az tehdy, az je vylazena.

Ale je to jen jedna z mnoha moznosti.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.1.2007, 12:25 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Ohledne tech artefaktu. Zajimavym doplnenim by bylo, kdyby artefaktu bylo ve hre vice jak 6 - treba devet a Zorkal by si na zacatku sest z nich vylosoval a rozmistil je po hernim planu.
Navice nektere artefakty by mohli pouzivat jen nekteri hrdinove (prenaset by je mohli samozrejme ale vsichni), cimz by se posilil nekteri slabsi hrdinove, zvysila by se variabilita a hraci by meli vice o cem premyslet jak pri vyberu postav, tak i pri tom kdo jaky artefakt sebere. K jiz zminenym vylepsenim:

Stit - Jedna obrana na vic, ale jen pro Kaerdraka.
Sekera - Kaerdrak ci Choros zrani jednim utokem za 2 hp.
Hul - Jeden utok navic pro Almanora.
Mec - Utok a obrana navic pro Ragnara.
Amulet - Gor nemusi platit krvi za svou magii.
Prsten - Moznost prochazeni potvorami, ale bez utoku v tomto kole.

Dalsi:
Luk - Guelin, ci Riel maji dostrel vetsi o jedna
Brneni - Kaerdrak + 1 zivot
Elfi Boty - Riel, Guelin a Eleanor maji + 1 pohyb

EDIT: Jo a k posileni pana Dornu, aby tohle vyvazil, mne napadlo, ze by s tim jak Zorkal postupuje na urovne postupovali i jeho cervene prisery a ziskavaly na kazde urovni dalsi vlastnosti a bonusy. (Viz. jina diskuze v tomto foru)
Prislo mi, ze Zorkalova moznost na treti urovni vyvolavat libovolnou cervenou nestvuru na libovolnem miste je sice takticky vyhodna, ale tim postavy neprecisli a "nepresili". Zatimco postavy s kazdym levelem vyrubou vice a vice priser a postupne zvladaji i cervenaky a posilene hnedaky, pan Dornu jich muze na trojce lihnout porad stejne a vetsinou i stejne silne.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 14.1.2007, 12:48 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 03.1.2007, 02:06
Příspěvky: 2
Ono by v podstatě nebylo ani špatné, kdyby ne všechny ty artefakty měly efekt pozitivní. Na začátku by se to rozlosovalo a 3 by byly kouzelné a 3 prokleté.

Příklad:
Kouzelný prsten: + 1 život po zbytek hry
Prokletý prsten: - 1 život a postava jej nesmí položit ani předat

Kdyby se to losovalo náhodně pro každou hru a každý artefakt by mohl mít dvojici jevů, rozhodně by to přispělo k ozvláštnění a přitom by posílení žádné ze stran nebylo tak výrazné.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.4.2007, 22:17 
Offline
 Profil

Registrován: 05.4.2007, 21:42
Příspěvky: 3
Osobně bych uvítal, kdyby Zorkal mohl útočit trojzubcem i přes jedno pole (jako útok píkou).


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: trojzubec
OdeslatNapsal: 06.4.2007, 09:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Utok trojzubcem jako pikou by Zorkal ale asi moc neuzil, protoze se neda utocit pres hlavu dalsiho hrdiny. Bylo by to dobre, kdyby mel nejakou svoji osobni straz, pres nestvury by utocit totiz mohl.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: trojzubec
OdeslatNapsal: 17.6.2007, 10:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
nove mapy???!!! SUPER!!! jsem velky fanda her typu co hra to jina mapa... me treba naprosto okouzlil system osdniku z katanu... proste se na zacatku mapa postavi... kdyby i v Dornu byla mapa sestavena ze nekolika kusu, ktere se na zacatku usporadaji, byla by to naprosta bomba!!! uz zadne predem spocitane pocty poli nekam ale pokazde si vsechno hrac proymsi znova. a navic by bylo snazi dodat v rozsireni jednotlive lokace a nemusel by se delat cely herni plan nebo jen dodatecne mapy... mohlo by se hrat ve vice lidech - s vetsi poctem lokaci nebo s mene hrdiny a mene lokacemi... tezsi by bylo asi graficke zpracovani takovych skladacich dilu aby se mohly skladat ruzne

co se trojzubce tyce, myslim ze dosah na 2 pole by byl jendak realistictejsi a druhak lepsi... a kdyz padlo to s osobni gardou, usmal jsem se protoze to zni jako dobry napad - treba mit sveho vlka, pavouka nebo treba medveda...

no a o prekletych predmetech... myslim ze treba mezi 6-7 artefakty by klidne mohly byt 2 proklete, ktere sice budou taky otvirat branu, ale budou trochu skodit....

totiz co se vyvazenosti tyce, myslim ze kazdy artefakt by mohl byt tak trochu proklety... aby daval neco dobreho a taky neco spatneho s tim ze kdyz ho postava vezme tak uz to ma proste prisite... napriklad: artefakt - brneni - prida postave jende kryt navic, ale snizi se ji rychlost o 1.

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz