Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Příklad rituálu na posílení potvor a nových spožehnání
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 23:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
jen v nástinu pár napadů na rituály :

rituály regenerace (pro živé nestvůry, tedy hermanny a krysy), po kolu stání se zregeneruje sebraný živor
nákaza : (pro krysy/mumie/zombie) zranůjí za víc/postava má v dalším kolu o útok méně
pohled medůzy - při útoku zblízka medůza posavu na kolo zkamení (ale bez zranění)
Upíří krev (upíři vysávají a léčí se(vytvářejí ze zabitých další upíry - viz kolega výše)
Pán pyramidy (faraón...) zrychlení mumií/krátký teleport...
Kostliví šermíři - kryt pro kostlivce (jen zblízka)
Zmutované krysy - asi joko nákaza (která tedy adá jen na zombie nebo mumie), moždá další zrychlení...
Páni bažin - hermann musí být zabit v jednou kole za oba životy jinak ho bažina zregeneruje automaticky (silnější verze regenerace)
Pán upírů - ze dnou zombií/hermannů udělá upíra
Pán duchů - ze dvou zombií/hermannů udělá ducha
Pán mumíí/mumifikace/faraón - ze dvou zombií/hermannů udělá mumii
Krysí hejno - vylíhne houf X krys do stok

atd, atd, atd...

a pár nápadů na požehnání nebo schopností :

jedové ostří - žívé nestvůry (hermanny) zraní za 2Lebky (Gruelin, Riel, Ragnar, všichni ?)
bestiální zuřivost - po zabití (silné) nestvůry celý tah (nebo jen útok) navíc (Choros, Vargen?)
Dokonalý šermíř - ruší rituální kryt u zombií, přidává kryt navíc (Ragnar?)
Vrhnutá dýka - útok na vzdálenost 2 polí, jen není-li na sousedním poli nestvúra (asi omezení počtem, ale to by bylo složité, tak asi odpadá) (všichni?)
Ovládní nestvůru - pohybuj slabou (silnější verze i silnou) do vzdálenosti 3 polí (pohyb+útok) (Gor, Almandor?)
Svatý štít - obětuj 1život - nezranitelnost v tahu nestvút (Kaedrak, Gor ?)
Krysařova píšťala - ovládně/odžene/zabije krysy (všici?)
Astrální zbraň - ruší obranu u ducha (Gor, Kaedrak?)

atd, atd, atd...

když je v závorce jméno, měl jsem pocit, že to vypadá spíš na schopnost, ale to jen tak pod čarou...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 30.12.2006, 02:20 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Místy pěkné nápady. Invence se cení!

Místo atd. klidně piš další, každé zrnko má svou hodnotu :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 31.12.2006, 18:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
ad pohled medůzy - to je asi myšlena Gorgona ne? medůza se ve hře nevyskytuje (pouze předmět medůzina maska)

jj sem trochu hnidopich :D

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: medůza~gorgona
OdeslatNapsal: 31.12.2006, 22:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
:-) jak se znám tak to napíšu obráceně, ale není to v podstatě to samý? Madusa byla jedna ze tří gorgon, pokud si dobře pamatuju řacký báje a pověsti... hold povišuju gorgony na Mudusu, stejně jako mumie na faraony :-)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 22:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
další schopnosti, napadá mě třeba :

P:ohnivý štít
po zaplecení krve se kolem ostavy rozprostře ohnivý kruh jež zraňuje jak postavy(1život), tak příšery (1lebka). příšery jsou zraněny na pokud ukončí svůj pohyb v ohnivém štítu(tedy na sousedním políčku nestvůr) - složitější verze: příšery jsou zraňovány i při průchodu

P:meč odplaty
za jednu krev zvýší počet útoků hrdiny o 1 a zvýší jeho pohyb o 2

S:odrážení projektilu
hrdina je schopen v tahu nestvůr vykrýt jeden střelecký útok příšer, složitější - taktéž je schopen odrazit tuto střelu na některého netvora jež stojí na poli se kterým hrdina stojí, musí však stát na buď na poli kterým vedé přímka střelby nebo na sousedících. (tedy většinou na třech, nebo v případě hex a vzdálenosti 2 i jen na dvou)

R: mrtví vstávají z hrobů
Zorkal umístí na plán (dvě) zombie a jednoho(dva) kostlivce a to na pole dle vé vlastní volby kdekoliv v Dornu, nestvůry však v tomto kole (Zorkalově tahu) nemohou útočit.
popř. třeba Pán kostlivců pro vyvolání 2/3 kostlivců

R:Bludný portál
Zorkal využije své moci, na okamžik naruší pole jednoho z portálů a (nebo dvou, pokud rozdělíme na dva ritůály pro každou dvojici portálů) přiláká tak do něj z říše mrtvých nového ducha, tento se pak může(nemůže) v tomto Zorkalově tahu pohybovat i útočit. (pzn.(pro jistotu)-funkce portálu není samozřejmě nijak ovlivněna)

R: Zlá krev
Zorkal obětuje jeden ze svých životů (zelené žetony) a povolá si na pomoc jednu silnou nestvůru /promění jednu z hnědých na červenou

R:Prokletí Medůzy
Z postavy zabité medůzou se stane, je-li volný žeton taktéž medůza (lze samozžejmě naroubovat na všechy druhy nestvůr, Faraonovo prokletí, Drákulova kledba...:-)

P/S:Svatý kříž (poklad?)
buď jednou zabije sousedícího úpíra, nebo brání (je-li vyvoláno rituálem, pokud existuje(bude existovat)) vysávání upíry

P/S: Ankh (poklad)
obdobně pro mumie a parylýzu

Asi jako nejzajímevější a přitom ne mnoho (snad)narušující rovnováhu pravidel se mi jako zajímavé a logické jeví transformace mrtvých hrdinů na příšery (třeba i zombie). Koneckonců je Dorn sídlo Pána příšer a nekromanta a nějaké to spontánní povstání nemrtvého v něm asi jde i čekat (hlavně u tý zombie). Přičemž 'Zorkalem znovupovolaní' by asi neměli hned v následujícím kole útočit, nebo možná mít i (v případě silných nestvůr) jen jeden 'život'[/u]

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 22:58 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
Svěcená voda - poklad

zraní nestvůru za jeden život, za dva je-li cílovou nestvůrou upír

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 23:01 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Citace:
Svěcená voda - poklad

zraní nestvůru za jeden život, za dva je-li cílovou nestvůrou upír


nezapoměň na rozděliní nastvůr na živé a neživé...

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 23:42 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
dobre na Gorgony a Hermany nebude mit vliv.... hnidopichu :D

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 23:44 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
a kdyz uz chces rozdelovat tak na zive a nemrtve ;) , nezive jsou totiz mrtve

jo musel sem si rejpnout :P

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 23:56 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
když rejpat tak rejpat... mám takovej pocit že gorgony nejsou nemrtví...

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 02.1.2007, 00:44 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
no a prave proto na ne svecena voda nebude mit vliv... precti si jeste jednou a poradne co sem ti napsal :P

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 02.1.2007, 02:06 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Rauksul: pekná dávka nápadů. Nicméně pro další vymýšlení bych doporučoval držet se určitých směrnic, například:

- nemá smysl generovat příliš mnoho variant jednoho nápadu: tj. nápad "rituálem se povolá několik nestvůr navíc" má X variant "povolá se dvojice duchů z teleportu", "povolá se gorgona z brány osudu", "povolá se pár vampýrů z jezírka v bažinách" atd. ano, varianty jsou to třeba barvité, ale systémově je to pořád jeden nápad.

- je dobré se snažit vytěžit maximum ze stávajících možností a nebýt nucen k tomu zavádět nové principy, samozřejmě někdy je nový princip jádrem nápadu, ale čím méně toho bude muset pak hráč nosit v hlavě, tím líp. například zorkalova osobní zelená krev se právě proto liší od té červené získané, že se nepoužívá na rituály, její používání na nějakou další "jinou" odrůdu rituálů znamená jakoby nový princip (rituálování s druhou krví) vybudovaný v zásadě jenom jako exploatace nápadu prvotního a z určitého úhlu jen komplikuje hru dodatečným pravidlem.

těmihle poznámkami bych tě rozhodně nechtěl odradit od dalších nápadů, jenom doporučuju hledat možnosti za A co nejméně rozšiřující hru o celou novou problematiku a B zároveň co nejoriginálnější, nekopírující systémy už fungující. Vím že tyhle dva principy si v zásadě odporují, ale o to větší výzva je pak hledat ty možnosti :)

Díky a jen tak dál!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 09:12 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Citace:
no a prave proto na ne svecena voda nebude mit vliv... precti si jeste jednou a poradne co sem ti napsal


se hold stává... ale nechybí tam i krysa?

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 11:20 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
njn, na krysu sem zapomnel mas radost? :d

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 14:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
ani ne, jem zbytečné plnění fóra, ale říct se to musí :-)

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz