Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.1.2007, 23:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Citace:
- nemá smysl generovat příliš mnoho variant jednoho nápadu: tj. nápad "rituálem se povolá několik nestvůr navíc" má X variant "povolá se dvojice duchů z teleportu", "povolá se gorgona z brány osudu", "povolá se pár vampýrů z jezírka v bažinách" atd. ano, varianty jsou to třeba barvité, ale systémově je to pořád jeden nápad.


Souhlasím, já jsem v týmové práci Chrlič - chlím nápady :-) (snad) navíc ano, systémově jsou - třeba onen nápad duchů/ducha z teleportu a nahodá kdekoli objevení zombie/kostlivců. ono to JE systémově stejné, ale s velmi odlišným herním účinkem, například jsem si, nejen u lastních her všiml že hrdinové často volí volbu "uprchli jsme teleportem..." jenže pokud by byla možnost toho že Zorkal má podobný rituál - kdo by se vydal s jedním životem k teleportu... Amo, může, ale bue pamatovat na možnost že tu ten rituál je, atejně jako když hrdinové vidí houfec jen hnědých, nebo naopak černých, kdežto stěží mohou počítat s rituály jako je zával nabo ono povolání zombie... mně jde spš o konečný efekt na hráče, ale jinak s tebou plně souhlasím

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.1.2007, 23:32 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Citace:
- je dobré se snažit vytěžit maximum ze stávajících možností a nebýt nucen k tomu zavádět nové principy, samozřejmě někdy je nový princip jádrem nápadu, ale čím méně toho bude muset pak hráč nosit v hlavě, tím líp. například zorkalova osobní zelená krev se právě proto liší od té červené získané, že se nepoužívá na rituály, její používání na nějakou další "jinou" odrůdu rituálů znamená jakoby nový princip (rituálování s druhou krví) vybudovaný v zásadě jenom jako exploatace nápadu prvotního a z určitého úhlu jen komplikuje hru dodatečným pravidlem.


obdobně jako výše, pokud se tu mliví o možnosti 'datadisku', nabylo by zbetečné 'jen' přidat další kartičky ratuálů, pokladů a požehnání? Jsem si táměř jist, že něco na tento způsob se nejspíš v některé s původních zkušeních verzí vyskytl - a byl odložen, stajně jako kdesi zde zmiňované pasti. Mým pocitem je, že 'datadisk' je o nových možnostech (karty) a nějakm tom doplňujícím proncipu - tedy třeba pastech, Zorkalově magii, questech hrdinů o kterých se ti taky někdy zmiňoval... (mimochodem, co, pokud bude předána další mapa/podzemí umístit do něj něco (svatou relikvii, poklad, Zorkalův učedník) co by bylo schopno 'obnovit' požehnání postav (tedy ja za splnění úkolu znovu požehnat). A když už jsme u toho principu, asi nejjednodušší by bylo jak jsi říkal nebořitr příliž stávající (Zorkalova) pravidla a nedát je tedy tomuto novému 'učedníkovi'? Opět jen jeden ze (snad ještě nekončící) řady nápadů...

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz