Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Posílení artefaktů
OdeslatNapsal: 27.12.2006, 10:58 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 15:59
Příspěvky: 10
Artefakty v současné podobě slouží pouze jako klíče - prostě musím mít jakékoliv tři a dojít s nimi do rituální místnosti.

Docela zajímavé by bylo, dát jim konkrténí schopnosti, by´t malé výhod pro nositele.

Namátkou (vůbec neřeším vyvážení, je to jen nástřel):
- meč - vykrytí útoku nestvůry navíc;
- sekera (nebo kalapartna?) - mžnost vést útok jako píkou podle pravidel pro píku;
- štít - život navíc (pokud o předmět přijde, samozřejmně ho ztrácí);
- berla (či co je to za obrázek) - imunita vůči ochromení mumií;
- vřeteno (nebo co je to za obrázek :D ) - možnost procházení skrz závaly nebo pohyb o 1 vyšší;
- prsten - no, sem se dá vymyslet leccos, ale mně nic momentálně nenapadá :idea:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: artefakty
OdeslatNapsal: 28.12.2006, 14:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
To je rozhodne napad k veci, mame dokonce pripraveny autorsky seznam Artefaktu a jejich vlastnosti (jsou jeste silnejsi nez ty navrhujes), nechteli jsme hru ale zpocatku tolik komplikovat - uz ted je treba se zorientovat ve spouste schopnosti, kouzel, ritualu, pozehnani, pokladu atp., takze koho tolik nebere fantasy, tak se mu z toho dost toci hlava.

Vyvazeni oproti zvyhodneni hrdinu je v tom, ze za sebrani druheho artefaktu se vylihnou dve silne nestvury, za sebrani tretiho dokonce tri silne nestvury.

Chceme to zverejnit az pote, co si lidi parkrat zahrajou normalni verzi, abychom nezvysovali chaos, ale jestli chces, muzu ti ten navrh poslat do posty.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 28.12.2006, 23:37 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 11.12.2006, 22:49
Příspěvky: 9
Bydliště: Prágl
jj nad necim takovy,jsem take premyslel bude to docela zajimavy spestreni, az se to za nejaky cas ohraje.

_________________
Kdo si hraje nezlobí


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 02:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Myslím žo tohle napadlo asi většinu hráčů, já jsem na tom stejně, největší problém je zde ve vyváženosti, a to jde ověřit jen mnohým opakovaným hraním. co se týče "záporného efektu" sebrání artefaktu mě napadlo buď jako Zorkala vyvolání přišer, nebo tím, že by se nastranu odložilo 5 rituálů (Zorkal by je asi neznal) a ty by se pak "Automaticky" spoštěly při sebrání artefaktu. Dobře to vyhovuje představě "narušení rovnováhy magie v Dornu"... a nějaká červená/hnědý příšerky navíc už jsou jen takový bonus. Problémem je že karet rituálů je "jen" (pokud sobře počítám) 12, tady jej jeden se nesešle určitě... chtělo by to víc rituálů:-) alo ono je vymysle taky není jednoduchá věc... Jaká je tedy názor na "automatické seslání rituálů"?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: automaticke ritualy
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 12:08 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
My jsme to pomerne dlouho testovali s temi silnymi nestvurami postupne navic (1,2,3), a fungovalo to docela dobre, hra je pak ve druhe fazi zajimavejsi, protoze se vic kalkuluje se specialnimi schopnostmi silnych nestvur a dostava to epictejsi charakter...

Automaticke spousteni ritualu je trochu problem, protoze cast ritualu je permanentnich (blata zoufalstvi, krysy maji hlad) a cast okamzita. U tech okamzitych hrozne zalezi na vhodnem pouziti, a velice snadno se muze stat, ze je to uplne k nicemu (napr. temni ucednici kdyz na planu neni zadna silna nestvura, prizracna promena kdyz nejsou zadne dve nestvury u sebe, apod.).
To jeste budeme muset nejak promyslet...

Zorkal by ale taky treba mohl dostat ritual navic, nebo krev navic...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 23:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
jasně, to jsem napsat zapoměl, a rozlišovat rituály na dva druhy by bylo blbý, jedině to řešit způsobem "T mínuj dvě kola do spuštění neznámeho (pro hrdiny) rituálu", ale to je zas překombinovaný...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 20:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
jak rauksul napsal, artefakty se už zabýval snad každý hráč, mě nevyjímaje... Dost se mi líbí Almiho nápady. Postavu to posílí, ale nijak ultimátně. Je to dobrá cena za silnou potvoru navíc...

Já osobně bych po vydání nějakých funkcí artefaktů vydal artefakty další (třeba dva), aby bylo víc herních variant... Jeden by třeba mohl mít schopnost, že při objevení Zorkal silnou nestvůru nedostane!

Taky mě napadlo udělat něco jako strážce. Když postava sebere artefakt, zorkal by dostal nějakou potvoru (unikátní, úplně jinou než základní 4+4), jejíž schopnosti by odpovídali přibližně silné nestvůře, ale bylo by to něco jiného - uvedu příkaldy:

Dvojník: Stane se kopií cílového hrdiny (stejný level) ale bude mít třeba
jen 1 život (nebo 2)
Behemont: 1 útok, vykryje 2 útoky, 2 životy, pohyb 3 (nebo 4)
Štítonoš: 2 útoky, 2 životy, pohyb 4, nelze ho zranit na vzdálenost vyšší než
1 pole
Tank: 2 útoky (až na 3 pole), 1 život, pohyb 8 Nezranitelný útokem (jen
kouzlem nebo předmětem)
Zaklínač: 2 útoky, 2 životy, pohyb 4, nezranitelný kouzlem nebo předmětem

Je to jen taková idea. Myslel jsem, že by jich bylo taky tak 7 a po sebrání artefaktu by si Zorkal jednoho náhodně vylosoval a vyspawnil ho v kryptě.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 21:02 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
My jsme zase testovali verzi, kdy sebrani artefaktu hrdinou umozni si nalevelovat jeden druh cervenych nestvur, ktere ziskaji brutalni nove dovednosti. Tim take vznikaly zajimave kombinace a potvory se posilovaly permanentne, stejne jako postavy. Kdyz pak mel v zaveru hry Zorkal treba dva cervenaky na treti urovni a jednoho na druhe, postavy radeji spechaly do ritualni mistnosti.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.11.2007, 09:41 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
pokud by artefakty opravdu něco uměly a dokonce něco silnějšího, než je napsáno nahoře, tak bych dal zorkalovi možnost po druhém artefaktu kromě dvou silných potvor vylosovat i nový rituál a jeden ze stávajících zamíchat zpět(třeba, nebo si ho nechat, podle toho, co je lepší :) ), po třetím artefaktu si vybrat libovolný rituál ze zbývajících ... protože nějaké trvalé posílení hrdinů je jejich uplně neuvěřitelná výhoda a vyvolání více červených nestvůr se tomu nemusí ani trošku vyrovnat - zvlášť když jsou hrdinové už ve fázi, že dávají 10 zranění za kolo ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 09.11.2007, 13:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
THEO: Psal uz jsi nekam, jak konkretne jste "nalevelovali ty cerveny nestvury?" To by mohlo bejt docela zajimavy...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 09.11.2007, 14:27 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Mno, testovali jsme to vsehovsudy trikrat, takze to jiste ma sve mouchy. Ale mumie byla tak cool, ze pan Dornu se vzdy tesil, az si ji naleveluje
:D
Duch: 2 - Prochazeni potvorami, hrdiny a zavaly 3- Neomezeny pocet obran (zranitelny pouze Almanorem, Gorem, ci predmety jako uplne v puvodni verzi. Byla namitka, ze je to moc a ze 5 obran staci, ja se vsak z principu klonim k teto verzi).
Mumie: 2 - Mumie ziska novou specialni vlastnost. Mrazeni pohybu misto utoku. Pri kazdem zasahu si pak pan Dornu muze zvolit, co chce mrazit (dostane-li to jedna postava v jednom kole od mumie dvakrat, ma celkem problem). 3 - Mumie kazdym zasahem postavu uplne zparalyzuje. Ragnar se pak ukazal se svym krytem a imunitou jako neocenitelny mumiobijec.
Gorgona: 2 - Gorgona strili magicke navadene sipy, ktere nejde vykryt jako Almanor. 3 - Zvyseni dostrelu o 1 pole (nebo o dve? premyslel jsem i o vybusnych sipech ala fireball, ale to by byla dost kosicka a narocne na planovani, ale alespon by se k sobe postavy porad tak netulily...)
Upir - Tady bylo nejvice sporu. Upiri dolecovani vysavanim krve se nejevilo jako takove terno, protoze postavy se vzdy vrhli na upira a rovnou ho zabily. Dospeli jsme proto k tomu, ze pan Dornu ma moznost na konci tahu zaplatit kapkou krve a dolecit upira o jeden zivot a to i v pripade, ze postavy upira zabiji (pripadne muze za dve kapky upirovy dolecit dva zivoty, ale zadne minus zivoty za deset zasahu). Spor byl o to, pokud takto pan Dornu vzkrisi upira z mrtvych, zda ma zustat na sve pozici - kompromis byl v noci ano, ve dne se presouva na libovolne misto do krypty. Pak jsme resili, ze pokud upir zabije postavu, stane se z ni zase upir (v noci na miste ve dne v krypte), to se vsak nejevilo moc pouzitelne. Nevim...

Pozn.: Resilo se, zda si ma pan Dornu levelovat potvory nahodne, nebo podle volby. Kompromis byl: Pokud jsou artefakty na zacatku hry otoceny symbolem dolu a postavy nevi, kde se jaky nachazi, nez ho objevi, pak i pan Dornu leveluje losovanim cervenaka. V opacnem pripade si vybira sam. Zdalo se vsak ze cilene levelovani cervenaku je vetsi vyhodou, nez cilene sbirani predmetu, ktere jsou celkem rovnocene (pan Dornu musi levelovat potvory co ma a tahnout je na trojku) a vzdy se da nechat namiste a dojit si pro dalsi.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 09.11.2007, 21:38 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
To je docela dobry, ohledne upira jsme meli taky dost sporu... Ozivovani v krypte nebo chramu neni spatny, mozna by taky slo mu proste na dvojce zvysit pohyb na 7 (14) a na trojce pak zvysit utoky na 3.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.11.2007, 12:58 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Nejaka potvora s tremi utoky by se urcite hodila.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.11.2007, 23:55 
Offline
 Profil

Registrován: 01.11.2007, 07:43
Příspěvky: 16
To co navrhoval THEO je zajimave, ale prijde mi, ze postavy nemaji sanci vyhrat. Treba takovy duch na tretim levelu mi prijde hodne nesmrtelny, zvlaste pokud nehraji Almanor nebo Gor, kteri ho jako jedini mohou zabit. A tech predmetu na zabijeni zase tolik neni a vetsinou je jich potreba i pri normalni hre, natoz aby byly vsechny urceny na duchy. Zmrazeni pohybu mi prijde tez hodne silne.

My jsme zkouseli navrh od Zorkala uvedeny na http://dorn.cz/forum/viewtopic.php?t=314. Tam se artefaktum pridavaly vlastnosti a jedina vyhoda pro Zorkala bylo, ze pri sebrani n-teho artefaktu se vyvola n silnych nestvur. To pri sebrani tri artefaktu dela pouze tri silne nestvury navic, ktere se nemohou rovnat sile trem artefaktu, ktere umely takove veci jako lecil zivot za kolo, pridavat utoky, kryt utoky (zvlastne ucinne vuci mumii) nebo zabit jednim zasahem jakoukoli nestvuru (proti duchovi).

V jedne hre jsem jako Zorkal zabil dva hrdiny, ze zbylych tri byli pouze dva na druhem levelu a meli dva artefakty (sekeru a amulet). Presto me i pres mojich asi deset nestvur dokazali porazit. Myslim si, ze jsem zadnou velkou chybu neudelal a prijde mi to takove divne...

Zaverem bych chtel napsat, ze dat vlastnost artefaktum je vyborny napad, ale ani jeden z navrzenych vyhod pro Zorkala mi neprijde adekvatni, mozna zkusit nejaky kompromis mezi nimi, pridat Zorkalovi nekolik kapek krve, moznost v dalsim kole zahrani ritualu zadarmo, trvale ci docasne zvetseni pohybu nestvur nebo vylepseni slabych nestvur (silne uz mi prijdou silne moc a spise bych vylepsoval slabe).


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.11.2007, 20:12 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Neni to takove terno, jak myslis. Uvedom si, ze cervenych potvor na mape nikdy moc neni (ja videl max. 4) a navic je pan Dornu nemuze vyvolavat nahodne, takze toho ducha na treti urovni bude mit tak ke konci hry - max. jednoho, dva. Postavy pak budou mit tri brutalni artefakty a to, ze ducha nemuzou zabit je tak palit nemusi, protoze sam porad dava jen jeden utok a muzou jit hned na Zorkala.Mumii pak muzou sejmout driv, nez se na neco zmuze. Pan Dornu tak muze mit jednoho dva "sampiony", ale postavy na treti urovni a jeste s artefakty jsou taky brutalove.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz