Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pasti
OdeslatNapsal: 27.12.2006, 10:43 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 15:59
Příspěvky: 10
Docela zajímavé by bylo mít v rozšíření nějaké formy pastí. Ať již ve formě Rituálu nebo jinak.

Návrh:
-propadlo - postava pole zdolává nějaký počet kroků
- šipková past - postava ztratí např. 1 život. Jiná varianta je, že ztratí život pouze v případě, že nemá potřebný level/nebo že neobětuje potřebné pohyby na proklouznutí/odstranění pasti


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: pasti
OdeslatNapsal: 28.12.2006, 14:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Je zajimave, ze v puvodni verzi propadla rozhodne byly, ale to se jeste hazelo kostkou, takze se preskakovaly s rizikem padu do nich... Trochu to ale komplikovalo pravidla - lezeni z propadla ven, utok z propadla, do propadla, atp, tak jsme to nakonec vyradili.

Docela se mi libi moznost, ze hrdina past bud pomalu projde (spotrebuje na to napr. 4 pohyby), a nebo ji probehne, ale zrani ho to.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 31.12.2006, 18:26 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
pak by ovsem bylo nutno urcit, jestli je past jednorazova, nebo kolik ma sipek na vystreleni, pripadne jestli ma sipek "neomezene"
taky co se stane, kdyz postava dojde na pole a zustane na nem stat, jestli umre, nebo prijde o jeden zivot kdyz prijde (nebo i kdyz odchazi - tzn celkem dva)

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 18.1.2007, 22:44 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
pasti: na plánu (tady na šedé mapce) bych vyznačil několik polí v 'chodbách' (po paměti to odhaduju na něco málo pod 30 - raději víc ať je dost kombinací), a samotnou funkci pastí bych dal na karty jako rituály, které by si Zorkal losoval, ale on sám by si určil kam kterou past umístit (-> 30 malých kartiček s číslem umístění) tedy Zorkal by měl odloženy stranou X karet s druhem pasti a její Funkcí


překonávání pastí : buď dobrovolnou ztrátou života (zadrření dechu...) nebo obětováním bodů pohybu (proskočení). použije-li postava na překonání pasti body pohybu, přesune se na pole 'za' pastí, tedy ve směru jakým by šla (pasti jsou umístny v chodbách).


K samotným pastem :
samozřejmě rozlišeny do několik druhů - typické
šipkové*(zráta života, nebo, má li postava ještě dostatek bodů pohybu jejich sebrání(úskok), postava zůstává na poli 'za' pastí (logicky z druhé strany než přišla), modifikací je šipka s paralyzačním učinkem (postava zůstana tam, kde doskočila, příští kolo se nesmí pohybovat a útočit, ale zůstávají jí kryty)

Propadlo : pokud má(a použije) postava ještě alespoň 4 body pohybu může ho přeskočit, jinak padá dolů, z propadla vylézá celé příští kolo (pohle se o j dopředu/dozadu) ztrácí jeden útok(fyzický) a všechny kryty. modifikací je propadlo s bodáky (+ztráta života) ale to je asi moc.

padající blok - postava uskočí, má-li(a použije-li) alespoň dva body pohybu, má-li jeden je zraněna za jeden život, namá-li žádny, zranění za dva (brutální, ale je jednoduché uhnout!) blok zástává jako 2životový zával


Magická stěna* postava se vyhne má-lí(a použije-li) více než 4 body pohybu, nebo obětuje-li jeden život, pokud ne je přesunuta na volné pole teleportu - Barvu vybírá Zorkal, samotnou bránu(!postava pak vykoná ještě jeden krok jako u všech pastí - uskočení!) hráč, jsou li obě pole obsazena postava ztrácí 1 život a je přesunuto o max 3 ple dle volby Zorkala, ja-li jeden t teleportů obsazen, Zorkal musí postavu poslat o druhého.

ledová stěna* postava se vyhne má-li (a použije) alespoň 3 body pohybu, jinak je zraněna za 1 život, tato past by měla být několikanásobná, přičemž by šla zrušit například ohnivou střelou, svitkem...

padající hlen postava sa vyhne použije-li 2 body pohybu, jinak je zasažena slizem - je paralyzována na celé dvě kola kdy se nemůže pohybovat, utočit ani se krýt.

tlaková rána tuto past nalze vykrýt pohybem, vykrýt lze jen dobrovolnou ztrátou života. VŠECHNY postavy nachazjící se do 4 polí od pasti jsou jí zasaženy a přesunuty do vzdálanosti 5 od pasti. směr přesunutí je vždy "od" pasti pokud možno po přímce, přesné místo dopadu určí postavy.

teleportační past - alternativa k výše- této pasti se lze vyhnout jen dobrovolnou ztrátou života. pastí jsou zasaženy postavy do vzdálenosti 4 od pasti, všechny postavy jež neobětují život jsou přesunuty na libovolné pole do vzdálenosti 3 od teleportu dle výběru Zorkala

klecová past lze se vyhnout obětování 5 bodů pohybu, pozor, zde postava 'poskočí' o dvě pole. ať jež se postavy vyhne či ne ja na pole před ní a za ní umístěna mříž (tedy zával) přez tento však lze střílet i teleportovat se. mříž/zával má 2 životy (každá!)


plynová past Zasáhne všechyn pole ve vzdálenosti 2 od pasti. vyhnout se lze obětováním života, nebo přesunem de bezpečné vzdálenosti (za adekvátní počet bodů pohybu+1). účinek: paralýza na jedno kolo + ztráta jednoho života, nebo : částečná paraláza na 2 kola (počet bodů pohybu/2), dezorientace (ztráta 1 útoku a krytu, nelze kouzlit), ďábelsé halucinace - postava se přesune k nejbližšímu hrdinovi (je-li jich víc určí Zorkal) a zautočí na ní (jan fyzickým utokom, má-li ho (na luk, gor na 1lvl...))







*u těchto postí je možné jejich několikanásobné použití, ale počet kroků k jejich překonání je o 1 snížen (postavy o nich ví) !výjjímka je magická stěna, překonat lze jen obětováním života

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: ok
OdeslatNapsal: 19.1.2007, 17:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Jo, prijde mi to zajimavy, akorat by to chtelo nejak vymyslet, aby se nejake pasti dostaly do hry uz na zacatku hry, kdy Zorkal jeste nema zadnou krev...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 19.1.2007, 17:49 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
no nevim, jestli by si mohl pasti dat na zacatku hry, na jakykoliv pole, tak by Zorkal dost posilil...

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 21.1.2007, 12:57 
Offline
 Profil

Registrován: 11.1.2007, 13:06
Příspěvky: 10
Bydliště: Brno
Těch pastí by opravdu mohlo být více druhů. Dávali by se tam třeba hned ze začátku a byly by to žetony, které mají všechny stejný rub. Na jejich líci by byl znázorněný buď druh pasti nebo nic, aby tam byla nějaká ta nejistota a překvapení, protože když by hrdinové věděli, co je čeká, tak past trošku postrádá smysl a stává se z ní spíš překážka...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 21.1.2007, 14:44 
Offline
 Profil

Registrován: 29.12.2006, 21:46
Příspěvky: 17
Bydliště: Bratislava
samotne pouzitie pascii v hre by sa mohlo riesit napriklad takto:

1) Zorkal by si na zaciatku hry vylosoval zo vsetkych pascii N kusov, tieto karty by mali na sebe popis pasce a cislo ked su ulozene
- popis jednotlivych lokacii by bol na vysvetlovacej mape v prilohe pravidiel
- hrdinovia by nevedeli umiestnenie pascii
- Zorkal by mohol nove pasce vytvarat za 1 krv a to nahodnym vylosovanim z balicka pouzitych alebo tych co ostali po zacatocnom losovani a za 2-3krvi by si mohol pascu vybrat sam

2) pasce by sa v tomto pripade skladali z dvoch kariet, jedna s popisom pasce a druha s jej umiestnenim
- Zorkal by si na zaciatku nahodne vybral pasce a ku kazdej z nich aj umiestnenie
- popis jednotlivych lokacii by bol na vysvetlovacej mape v prilohe pravidiel
- hrdinovia by nevedeli umiestnenie pascii
- Zorkal by mohol nove pasce vytvarat za 1 krv a to nahodnym vylosovanim z balicka pouzitych alebo tych co ostali po zacatocnom losovani; za 2krvi by si mohol pascu alebo umiestnenie vybrat sam; za 3-4krvi by si mohol vybrat sam aj pascu aj umiestnenie

Tymto by boli pasce pascami pretoze by o nich hrdinovia nevedeli a museli by si davat pozor v chodbach.
Len treba zvazit vyvazenie pasci niecim pre hrdinov, napriklad v podklade by mohla byt vybava na polozenie pasce, ktoru by mohli hrdinovia polozit hocikde kde sa nachadzaju (ale Zorkal by o tom asi vedel, nenapada ma ako to pred nim skryt :))


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 21.1.2007, 23:30 
Offline
 Profil

Registrován: 29.12.2006, 21:46
Příspěvky: 17
Bydliště: Bratislava
pasce pokladane hrdinami by sa dali riesit tak, ze by bolo jasne kde by boli, ale Zorkal by nevedel akeho typu je pasca, ktora tam je polozena (da sa to riesit pokladom typu - vseobecna pasca - nahodny vyber z pasci, napr. nahodne sa vyberu dve a potom si hrdina jedbu zvoli ktoru pozuije) :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 22.1.2007, 17:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
re. Tirsillur ale to v přesně to co jsem navrhoval o kousek výš... jen s tím rozdílem, že Zorkal si vylosuje několik druhů pastí z X a ta pak podle toho jak chce umístí na několik, předem možných pozic (pozic samozřejmě nusí být mnohem víc než vylosovaných pastí, aby nebyly pokaždé na stajném místě)


Citace:
Jo, prijde mi to zajimavy, akorat by to chtelo nejak vymyslet, aby se nejake pasti dostaly do hry uz na zacatku hry, kdy Zorkal jeste nema zadnou krev...


ala tak to bude, prostě si na začátku několik pastí vylosuje a ta má, šmitec, jak by je (magicky) umíšťoval na plám v proběhu hry, to by bylo teprv zákažný, i kdyby za to platil krví... já navzhuje jejich automatické vylosování na začátku hry, jejich "dokupování" v průběhu až ne (moc obtížné pro hrdiny, to by se muselo nějak extra vyvážit, třeba něčím ve smyslo nová schopnost "automaticky najde past", nebo "pokud 'utratí' 3 bp a zůstane tak na mistě ve vzdálensti 2 od pasti odhalí ji, pokud utratí další 2 pozdá druh atd...")

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 22.1.2007, 17:53 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Citace:
pasce pokladane hrdinami by sa dali riesit tak, ze by bolo jasne kde by boli, ale Zorkal by nevedel akeho typu je pasca, ktora tam je polozena (da sa to riesit pokladom typu - vseobecna pasca - nahodny vyber z pasci, napr. nahodne sa vyberu dve a potom si hrdina jedbu zvoli ktoru pozuije)


a nebylo by divný, že Zorkal neví co sám do svýho podzemí nastražil?

Citace:
Těch pastí by opravdu mohlo být více druhů. Dávali by se tam třeba hned ze začátku a byly by to žetony, které mají všechny stejný rub. Na jejich líci by byl znázorněný buď druh pasti nebo nic, aby tam byla nějaká ta nejistota a překvapení, protože když by hrdinové věděli, co je čeká, tak past trošku postrádá smysl a stává se z ní spíš překážka...


Pasti bych rozhodně neřešil žetonama, vždyť k čemu je past o ktyrý se ví... a dělat pro to žatony "ha ha, tady žádná past není..." mi přijde zbytečný, zvlášt pro to, ža aby to mělo efekt (možná to past je, možná ne) tak by to museo být alespoň 50:50, raději víc... a past na kterýmkoli poli se mi zdá taky divný... omezil bych to na samotnej Dorn (nějak se mi nelíbí představa jak Zorkal natahuje ve stokách lanko přez cestu a instaluje šipkovou past...:-)

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 22.1.2007, 20:52 
Offline
 Profil

Registrován: 29.12.2006, 21:46
Příspěvky: 17
Bydliště: Bratislava
rauksul: hej, muselo by sa to vyvazit (aj som to tam pisal), ale zatial tie navrhy co su tu beriem ako vsetko co nas napadne a bolo by to zaujimave :)
+ ak pascu polozi hrdina, tj. nastrazi ju hrdina, zorkal nebude vediet aka je ta novovytvorena pacsa :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.6.2007, 09:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
problem s pastma jsem uz v nekolika hrach vlastni tvorby nebo tvorby na ktere jsem se podilal resil a za delsi dobu jsem dosahl dojmu ze nejlepsi varianta je tato: do hr yse na urcena mista rozmisti zetonky -vsechyn stejne (jde jen o to aby se odrstanovaly po tom co se past pouzije) a bokem se da balicek karet s popisem pasi a pokazde kdyz na past nekdo slapne si vezme karticku. samozreme by treba 50% kartice bylo ze se pod zetonem zadna past neskryva - to proto aby postavy vubec na ty zetony slapaly. myslim ze z toho je jasne ze zetony jsou vsechny polozeny od zacatku hry. taky bych mezi poklady nacpal par pasti - at vznikaji sem tam nejaka prekvapka a co se tyce ritualu tam by mohlo byt zase vytazeni nejake pasti na vrch balicku nebo umisteni par pasti do mapy... co se tyce toho systemu placeni pohybu u pasti, tak to bych zase poresil tim ze hrina musi stravit cele koleo bez jakekoli aktivity v sousednim poli s zetonem a zeton se odstrani bez otoceni karticky - tim by se dalo vyresit odrstanovani pasti...

jo a myslim ze pasti by meli kvuli jednoduchosti pusobit jen na hrdiny a pripadne Zorkala a ne na potvory... no zorkaly by se mohl pekne nahanet po mape a lakato ho do pasti, kdyby pred postavamy zacal utikat :twisted:

no...ten muj napad tu stejne nnei novy jen jsem to dal trosku souhrne do kupy, ale myslim ze za zvazeni to stoji, navic je to jednoduche a nenarocne na pripravu i na realizaci v rozsireni

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 28.10.2007, 12:26 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 30.8.2007, 07:49
Příspěvky: 6
Bydliště: Neratovice
Testovali jsme hru s pastmi a nakonec jsme hru s pastmi dovedli zhruba do této podoby:

Na herním plánu je 12 míst kde mohou být pasti. Na tato místa se umístí zakryté očíslované žetony, na nichž mohou být pasti (hráli jsme se 3 skutečnými a 9 falešnými pastmi - čísla 1-3 a 4-12). Hrdina, který se rozhodne tímto místem projít, může buď spotřebovat 4 body pohybu na projití políčka, ale nedozví se jestli tam past je nebo není (projde opatrně aby nespustil past, která tam ani být nemusí) anebo vstoupí na pole normálně za jeden bod pohybu a pak se žeton otočí a pokud tam past je tak ho to zraní za 1 kapku. Pokud tam past není, žeton se odstraní z herního plánu a políčkem se prochází normálně. Pokud tam past je tak tam zůstává až do konce hry s tím, že pokud se políčkem rozhodne projít někdo další tak už má na výběr - buďto spotřebuje 4 body pohybu nebo ztratí kapku krve při normální rychlosti.

- Na nestvůry nebo Zorkala, pokud by se tam někdy náhodou dostal, pasti nepůsobí
- Pokud na past někdo "šlápne" ve chvíli kdy není fáze pohybu, nebo mu už nezbývají 4 body pohybu (např. teleport ve fázi boje, teleportovacím požehnáním před začátkem tahu, nebo třeba Chorošovým dostáváním se na pozici poražené nestvůry), tak hrdina ztrácí jednu kapku.

V tomto "minirozšíření" nám ještě chyběla možnost pro Zorkala změnit další čísla na pasti (Rethon navrhoval rituál co ze všech zakrytých pasťových žetonů udělá skutečné pasti), pak postava zloděje která může pasti odstraňovat z herního plánu nebo alespoň jimi procházet bez postihu. Rituál pro postavy co se týče pastí - to asi ne... ale možná by šel udělat nějaký předmět (nebo schopnost na vyšší úrovni zlodějě) která odhalí všechny pasti do vzdálenosti X políček. Pokud by byl zájem můžu pak uvést těch 12 míst kde se pasti v naší hře vyskytovaly...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 30.10.2007, 11:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
Sir Johny píše:
Testovali jsme hru s pastmi a nakonec jsme hru s pastmi dovedli zhruba do této podoby:

Na herním plánu je 12 míst kde mohou být pasti. Na tato místa se umístí zakryté očíslované žetony, na nichž mohou být pasti (hráli jsme se 3 skutečnými a 9 falešnými pastmi - čísla 1-3 a 4-12). Hrdina, který se rozhodne tímto místem projít, může buď spotřebovat 4 body pohybu na projití políčka, ale nedozví se jestli tam past je nebo není (projde opatrně aby nespustil past, která tam ani být nemusí) anebo vstoupí na pole normálně za jeden bod pohybu a pak se žeton otočí a pokud tam past je tak ho to zraní za 1 kapku. Pokud tam past není, žeton se odstraní z herního plánu a políčkem se prochází normálně. Pokud tam past je tak tam zůstává až do konce hry s tím, že pokud se políčkem rozhodne projít někdo další tak už má na výběr - buďto spotřebuje 4 body pohybu nebo ztratí kapku krve při normální rychlosti.

- Na nestvůry nebo Zorkala, pokud by se tam někdy náhodou dostal, pasti nepůsobí
- Pokud na past někdo "šlápne" ve chvíli kdy není fáze pohybu, nebo mu už nezbývají 4 body pohybu (např. teleport ve fázi boje, teleportovacím požehnáním před začátkem tahu, nebo třeba Chorošovým dostáváním se na pozici poražené nestvůry), tak hrdina ztrácí jednu kapku.

V tomto "minirozšíření" nám ještě chyběla možnost pro Zorkala změnit další čísla na pasti (Rethon navrhoval rituál co ze všech zakrytých pasťových žetonů udělá skutečné pasti), pak postava zloděje která může pasti odstraňovat z herního plánu nebo alespoň jimi procházet bez postihu. Rituál pro postavy co se týče pastí - to asi ne... ale možná by šel udělat nějaký předmět (nebo schopnost na vyšší úrovni zlodějě) která odhalí všechny pasti do vzdálenosti X políček. Pokud by byl zájem můžu pak uvést těch 12 míst kde se pasti v naší hře vyskytovaly...


hmm zajimave... je fakt ze je to jeste jednodussi nez muj navrh ale zase by mi tam asi vadila ta jednotvarnost pasi.. jako ze vsechno co je past se chova stejne...

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz