Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prvek nahody v soubojich
OdeslatNapsal: 13.4.2007, 11:46 
Offline
 Profil

Registrován: 09.4.2007, 11:31
Příspěvky: 13
Bydliště: Opava
Nezkouseli jste nekdo pridat do souboju nejakym zpusobem i trochu nahody? Preci jenom v soucasne podobe, jsou souboje casto lehce predvidatelne. Ale ve "skutecnosti" by preci i silny hrdina mohl upadnout a byt porazen slabou priserou.
Tak jsem premyslel, ze zkusim zavest do souboju hazeni kostkou. Pokud padne 2-6 tak se nic nedeje a souboj se vyhodnoti podle normalnich pravidel, pokud ale padne jednicka, tak se utocnikovi jeho vypad nepovede a neudeli zraneni.
Zatim je to jenom napad a jeste jsem to netestoval, ale zajimalo by me co si o tom myslite...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.4.2007, 08:11 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 05.2.2007, 13:11
Příspěvky: 16
bude hadzat aj zorkal za prisery? inak by to bolo nefer...

ajked neviem, ci sa to velmi hodi do tejto hry...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.4.2007, 08:33 
Offline
 Profil

Registrován: 09.4.2007, 11:31
Příspěvky: 13
Bydliště: Opava
stosedem: Hadzali by vsetci..teda aj prisery (Zorkal). A urcite by to hru trochu zmenilo, ale berem to ako jednu z moznych variacii :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 16.4.2007, 13:58 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 05.2.2007, 13:11
Příspěvky: 16
ked tak nad tym rozmyslam, mozno by to nemuselo byt az take zle, len zorkal by sa pocas velkych hromadnych bitiek asi zblaznil... :D


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 25.4.2007, 07:33 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Osobně si myslím, že prvek náhody by jen zkazil atmosféru. Celá krása Dornu spočívá právě v tom, že nemůžete spoléhat na náhodu a hra dopodrobna prověří vaše taktické schopnosti (zvláště u Zorkala)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 25.4.2007, 09:04 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
Sohlasín, s výše uvedeným, Dorn není o náhodě (losování silných příšer neberu v potaz, Zorkal by měl umět využít každou), ale o maximálně promyšlené taktice, a o schopnosti odhadnout protivníka, navíc tím, že má Zorkal příšer poměrně dost, a navíc se docela rychle obnovují by byl v něj vliv náhody (=negativní náhody) posílen. Takže když už, raději bych házel 2k6 a při 2-3 bych zásah zrušil a při 11-12 posílil, aby to bylo fér (u příšer bych dal možná jen 12), když už ych to zkusil zavést... můžeš pak napsat jak to ovlivnilo výledek hry...

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: nahoda
OdeslatNapsal: 22.5.2007, 09:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
No puvodni Dorn se samozrejme hral s kostkama, byl tam vypracovany pomerne detailni soubojovy system - kazdy mel obranne cislo, ktere musel utocnik na dvou kostkach prehodit.

Nakonec jsme se rozhodli pro variantu bez kostek, protoze to hru jednak zrychluje a jednak se daji realne zkouset ruzne strategicke varianty - predtim o vyhre a prohre casto rozhodoval jeden hod kostkou. Bez kostkovych souboju je Dorn take vyjimecnejsi ve srovnani s ostatnimi hrami podobneho typu. Je ale pravda, ze ta nahoda pridava trochu vic emotivnosti a heroicnosti, kdyby mel nekdo zajem, muzu poslat starsi verzi pravidel s kostkami...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 22.5.2007, 10:26 
Offline
 Profil

Registrován: 09.4.2007, 11:31
Příspěvky: 13
Bydliště: Opava
No ja bych zajem rozhodne mel, tak pokud by to bylo mozny dat na stranku do Downloadu, nebo kdyz ne, tak alespon do mailu nightfall(zavinac)seznam.cz

Jsem na to moc zvedavy :wink:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: nahoda
OdeslatNapsal: 17.6.2007, 09:51 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
zorkal píše:
No puvodni Dorn se samozrejme hral s kostkama, byl tam vypracovany pomerne detailni soubojovy system - kazdy mel obranne cislo, ktere musel utocnik na dvou kostkach prehodit.

Nakonec jsme se rozhodli pro variantu bez kostek, protoze to hru jednak zrychluje a jednak se daji realne zkouset ruzne strategicke varianty - predtim o vyhre a prohre casto rozhodoval jeden hod kostkou. Bez kostkovych souboju je Dorn take vyjimecnejsi ve srovnani s ostatnimi hrami podobneho typu. Je ale pravda, ze ta nahoda pridava trochu vic emotivnosti a heroicnosti, kdyby mel nekdo zajem, muzu poslat starsi verzi pravidel s kostkami...


pravidla se mi libi takove je jsou a potvruji tovoje slova o tom ze to hru dela vyjimecnou a to velmi. neni to klasicke RPG co je vsechno nanahode ale na hraci - cim mene nahody tim se mi hra libi vic. ale na druhou stranu musim priznat ze me predchozi pravidla zajmaji. pridavam se k vyseuvedenemu prispevku o pridani starych pravidel do Downloads.

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.11.2007, 23:13 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Vážení přátelé... Kdyby v Dornu byla kostka... tak ho asi nehraju!!!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 00:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
Sniper píše:
Vážení přátelé... Kdyby v Dornu byla kostka... tak ho asi nehraju!!!


s tim ASI to potvruji... napodobne

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 14:25 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Na Dornu je opravdu krásná ta hra bez kostek ... a víc k tomu asi nemá cenu něco dodávat :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: nahoda
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 18:57 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 25.12.2006, 19:04
Příspěvky: 5
Bydliště: Orlová
zorkal píše:
No puvodni Dorn se samozrejme hral s kostkama, byl tam vypracovany pomerne detailni soubojovy system - kazdy mel obranne cislo, ktere musel utocnik na dvou kostkach prehodit.

Nakonec jsme se rozhodli pro variantu bez kostek, protoze to hru jednak zrychluje a jednak se daji realne zkouset ruzne strategicke varianty - predtim o vyhre a prohre casto rozhodoval jeden hod kostkou. Bez kostkovych souboju je Dorn take vyjimecnejsi ve srovnani s ostatnimi hrami podobneho typu. Je ale pravda, ze ta nahoda pridava trochu vic emotivnosti a heroicnosti, kdyby mel nekdo zajem, muzu poslat starsi verzi pravidel s kostkami...


Já bych měl zájem určitě, poprosil bych tě, jestli bys mi to nemohl poslat, kdyžtak khar.demon.666@seznam.cz. Předem moc děkuji.

_________________
"Možnost volby je tím nejhorším prokletím a nejnádhernějším požehnáním zároveň"
Khar Démon


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz