Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Líbí se vám navrhované změny?
Ano, líbí se mi obě změny 66%  66%  [ 4 ]
Líbí se mi oslabení Eleanor 16%  16%  [ 1 ]
Líbí se mi posílení Almanora 0%  0%  [ 0 ]
Ne nelíbí se mi to 16%  16%  [ 1 ]
Ještě nevím 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 04.7.2009, 21:18 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 28.6.2009, 20:16
Příspěvky: 14
Bydliště: Heyrovského 10, Olomouc
S kamarády hráváme Dorn poměrně často (asi tak jednou týdně když to jde) a již dlouhodobě jsme sledovali ohromnou sílu Eleanor.
Vyrovná se v dosahu střelcům a v počtu potenciálních útoků od druhé úrovně spolehlivě přečíslí jakéhokoliv válečníka (neboť válečník má buď dva útoky a šmitec, potenciálně útok a kruhový útok, nicméně tomu se může pán Dornu poměrně spolehlivě bránit díky nízké pohyblivosti válečníků a většinou se počet zranění stejně nevyšplhá nad 3, které má Eleanor i přes snahu pána Dornu téměř vždy.

Prvním krokem k vyváženosti postav u nás bylo tedy oslabení Eleanor

Proto jsme ji začali hrávat bez druhého útoku na druhé úrovni (tedy počet útoků je u ní 1/1/2) i s tímto oslabením je stále dostatečně silná a využitelná, nikoliv však příliš silná oproti ostatním hrdinům.

Dalším krokem pak bylo mírné posílení mága, které mu dodá možnost lepšího využití (nízký počet životů je obrovským strašákem a pán Dornu si na strašlivou ohnivou kouli vždy dává obrovský pozor)

U Almanora jsme tedy od druhé úrovně přidali 1x schopnost za kapku seslat jedno kouzlo navíc (později kvůli možnosti seslat na třetí úrovni za kapku dvě ohnivé koule změněno na za kapku seslat jedno jednoduché kouzlo navíc, kde jednoduchým kouzlem je myšleno kouzlo, které nestojí kapku)

Navíc jelikož Almanorův teleport je kouzlo, smí se běžně používat jen ve fázi útoků, toto kouzlo jsme mu dovolili používat i před fází pohybu (spolu s předchozím vylepšením pak Almanor získává na manévrovatelnosti a za cenu kapky se pak vyrovná výše zmíněné Eleanor)

Tyto úpravy jsme testovali zatím dvěma hrami (takže nelze mluvit o nějakém testování), nicméně nezdálo se nám, že by to s vyvážeností hry nějak závažně pohnulo a obě postavy to více posunulo ke "zlatému středu" při testování bylo také použito pravidlo o prolétávajícím upírovi a prolétávajícím duchovi (pokud duch použije prolétávání, přichází v následujícím kole o svůj blok, který jsme se rozhodli bárt jako výsledek jeho éteričnosti, kterou využil na průchod hráčem)

_________________
Nejradši mám, když se to sere.
Plynutí je tak podezřelé.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 06.7.2009, 16:35 
Offline
 Profil

Registrován: 15.4.2009, 18:19
Příspěvky: 4
Posilenie Almanora sa mi veľmi páči, aj oslabenie Eleanor je celkom dobré. Ale ja by som najradšej pridal Almanorovi na tretej úrovni nejakú novú schopnosť...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 10.7.2009, 10:39 
Offline
 Profil

Registrován: 01.7.2009, 14:08
Příspěvky: 21
To prolítávání duchem se mi fakt nelíbí. Pro hrdiny to pak může být celkem dost šílené. I když to hráč dobře postaví (předpokládejme že se hraje na zóny kontroly) tak počítá jen s nějakým množstvím útoků a když si pak pán Dornu vylosuje v noci ducha, který má pohyblivost 12!! tak to ve výsledku může i hrdinu zabít (téměř vždy to dá 1 útok navíc). Kdyby ten radius byl 6 tak si na to hrdinové můžou dát pozor, nebo počítat s tím, ale 12 je strašně moc. Pokud je pán Dornu na 3 úrovni, tak v podstatě toho ducha dostane komkoliv se mu zachce a hráči s tím nic neudělají byť by jejich taktika byla sebelepší.

Eleanor ubrání útoku hodně pomohlo protože je pro ni pak těžší získat 3 úroveň na které je pořád dost šílená (pohyb 12, útok na 13 + teleport tzn. přeskakování nestvůr obcházení zón kontroly, 2,3 útoky... v podstatě může zabít kdekoliv a cokoliv, fakt hnus)

Já bych vylepšení Almanora formuloval jinak:
od 3 úrovně, Název schopnosti (1 krev, 1x): Almanor může obětováním jedné kapky krve seslat teleport nebo magickou šipku.

Nebylo by to označeno jako útok, takže by to bylo ve fázi pohybu. Tím pádem by mohl Almanor k někomu přiběhnout teleportovat ho a ta postava by se pak ještě dál mohla hýbat. Nebo odstřelit příšeru v cestě. Pak by měl ve fázy útoku ještě jeden útok.

Podle mých zkušeností má A pořád strašně málo krve, pokud není v družině Gor, takže se to stejně až tak moc použitelné není.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 10.7.2009, 12:09 
Offline
 Profil

Registrován: 15.4.2009, 18:19
Příspěvky: 4
Vravím, u Almanora by sa mi páčilo skôr niečo typu
Antimágia (kúzlo,1K) : Ak sa Almanor nachádza na konci svojho ťahu na poli Temného chrámu, tak silná potvora, ktorú Pán Dornu (prípadne) vyvolá, má o jeden útok menej (čo znamené, že múmia a upír budú mať 1 útok, duch a gorgona 0 útokov)....

Páčilo by sa mi to, keďže v popise Almanora tu na webe sa píše: :arrow: ,,učil sa, ako ovládať myseľ ľudskú aj neľudskú) :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 10.7.2009, 14:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 28.6.2009, 20:16
Příspěvky: 14
Bydliště: Heyrovského 10, Olomouc
Tohle se mi moc nelíbí, to by pak mohli hrdinové v podstavě velmi účinně blokovat Zorkalovi jak kostlivce (při hře na zóny kontroly libovolná postava do středu hřbitova) tak silné nestvůry (almanor do středu silných nestvůr, silná má jen 1 útok => nic neudělá a hráči ji pak oddělají.

Tím pádem by zbývalo pánovi dornu jen využívat nestvůry na blízku a pokud jsou v družině dva bijci, problém vyřešen, do chodby stráž a pán Zorkal najednou nemůže nic.

natova varianta se mi líbí s tím, že ještě zlepšuje využitelnost Almanorova teleportu

_________________
Nejradši mám, když se to sere.
Plynutí je tak podezřelé.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 10.7.2009, 22:34 
Offline
 Profil

Registrován: 01.7.2009, 14:08
Příspěvky: 21
Miroslav píše:
Vravím, u Almanora by sa mi páčilo skôr niečo typu
Antimágia (kúzlo,1K) : Ak sa Almanor nachádza na konci svojho ťahu na poli Temného chrámu, tak silná potvora, ktorú Pán Dornu (prípadne) vyvolá, má o jeden útok menej (čo znamené, že múmia a upír budú mať 1 útok, duch a gorgona 0 útokov)


To je naprosto nepoužitelné. Zorkal nemusí yvolat žádnou červenou a Almanor příjde zbytečně o Krev. Navíc nezapomínej, že na 3lvl je může vyvolávat i na jiných místech, takže je to vyloženě plítvání krví.

Dneska jsme trochu testovali, ale Almanora jsme bohužel neměli. A shodli jsme se na tom že prolétávání + útok je pro strašně silné. Chtělo by to udělat ještě něco s Kaderakem. Je o poznání slabší než ostatní hth bojovníci. Choroš má víc živtů, od první úrovně kruhový útok a postup na pozici a od druhé úrovně je dokonce nejrychlejší bojovník (za kapku). Vargen má víc útoků, je rychlejší, stejně životů a efektivnějši se léčí + probíhání. Možná by mu stálo za to přidat život nebo vymyslet nějakou paladinskou schopnost... ale nic moc mě nenapadá.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 25.7.2009, 22:04 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.6.2008, 12:47
Příspěvky: 44
nat píše:
Miroslav píše:
Vravím, u Almanora by sa mi páčilo skôr niečo typu
Antimágia (kúzlo,1K) : Ak sa Almanor nachádza na konci svojho ťahu na poli Temného chrámu, tak silná potvora, ktorú Pán Dornu (prípadne) vyvolá, má o jeden útok menej (čo znamené, že múmia a upír budú mať 1 útok, duch a gorgona 0 útokov)


To je naprosto nepoužitelné. Zorkal nemusí yvolat žádnou červenou a Almanor příjde zbytečně o Krev. Navíc nezapomínej, že na 3lvl je může vyvolávat i na jiných místech, takže je to vyloženě plítvání krví.

Dneska jsme trochu testovali, ale Almanora jsme bohužel neměli. A shodli jsme se na tom že prolétávání + útok je pro strašně silné. Chtělo by to udělat ještě něco s Kaderakem. Je o poznání slabší než ostatní hth bojovníci. Choroš má víc živtů, od první úrovně kruhový útok a postup na pozici a od druhé úrovně je dokonce nejrychlejší bojovník (za kapku). Vargen má víc útoků, je rychlejší, stejně životů a efektivnějši se léčí + probíhání. Možná by mu stálo za to přidat život nebo vymyslet nějakou paladinskou schopnost... ale nic moc mě nenapadá.



Ke Kaerdrakovi mě napdlo:

Svatá Střela (1krat)
Kaerdrak zraní nestvůru do vzdálenosti 2 polí za 1 lebku

Štít Světla (1 kapka)(1krat)
Kaerdrak si vybere 2 sousední pole, ze kterých v následujícím tahu pána Dornu nemůže být zraněn. Štít světla nepůsobí proti paralýze mumie, působí jedině proti paralýze pokud na takto vybraném poli stojí, pak je i imunní vůči rituálům. (Možná bych k tomuto kouzlu přidal že jde zahrát pouze ve dne)

Svatý Návrat
Pokud Kaerdrak umře vrací se do hry na stejné pole kde umřel, na 1 kolo s podmínkou že může pouze útočit sekerou nebo pouze léčit.

Tak to je zatím vše co mě ke Kaerdrakovi napdlo, ale rozhodně bych k němu nedával všechno a levely bych asi dal na 2 krom štítu.

P.S. sorry za spam já vím že to sem nepatří.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 26.7.2009, 06:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 28.6.2009, 20:16
Příspěvky: 14
Bydliště: Heyrovského 10, Olomouc
domek píše:
Ke Kaerdrakovi mě napdlo:
Svatá Střela (1krat)
Kaerdrak zraní nestvůru do vzdálenosti 2 polí za 1 lebku

Štít Světla (1 kapka)(1krat)
Kaerdrak si vybere 2 sousední pole, ze kterých v následujícím tahu pána Dornu nemůže být zraněn. Štít světla nepůsobí proti paralýze mumie, působí jedině proti paralýze pokud na takto vybraném poli stojí, pak je i imunní vůči rituálům. (Možná bych k tomuto kouzlu přidal že jde zahrát pouze ve dne)

Svatý Návrat
Pokud Kaerdrak umře vrací se do hry na stejné pole kde umřel, na 1 kolo s podmínkou že může pouze útočit sekerou nebo pouze léčit.

Tak to je zatím vše co mě ke Kaerdrakovi napdlo, ale rozhodně bych k němu nedával všechno a levely bych asi dal na 2 krom štítu.

P.S. sorry za spam já vím že to sem nepatří.


Svatá střela je silná, pokud ji přidáš (zvyšuje tak reálně počet možných útoků o 1) možná kdyby se k ní přidal mečík tak by to od druhé úrovně mělo smysl (namísto dvou útoků má jeden na malou vzdálenost) - velmi drobné vylepšení, které by potěšilo a nenarušilo vybalancovanost hry

Štít světla mi přijde jako dobrý nápad, nikoliv však pravidlově takto. Možná bych to udělal třeba tak, že pokud K. v daném tahu neútočí ani nikoho neléčí, pohltí štít X útoků nestvůr kde X je počet nevyužitých útoků. Takto získané kapky by dostal Pán Dornu z banku

Svatý návrat mi přijde jednak jako téměř zbytečný (jedno kolo ve hře po smrti většinou neudělá žádný rozdíl) a druhak nesystémový (oživování jako takové by dle mého nemělo být povoleno)

_________________
Nejradši mám, když se to sere.
Plynutí je tak podezřelé.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 28.7.2009, 22:57 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.6.2008, 12:47
Příspěvky: 44
Drobek píše:
domek píše:
Ke Kaerdrakovi mě napdlo:
Svatá Střela (1krat)
Kaerdrak zraní nestvůru do vzdálenosti 2 polí za 1 lebku

Štít Světla (1 kapka)(1krat)
Kaerdrak si vybere 2 sousední pole, ze kterých v následujícím tahu pána Dornu nemůže být zraněn. Štít světla nepůsobí proti paralýze mumie, působí jedině proti paralýze pokud na takto vybraném poli stojí, pak je i imunní vůči rituálům. (Možná bych k tomuto kouzlu přidal že jde zahrát pouze ve dne)

Svatý Návrat
Pokud Kaerdrak umře vrací se do hry na stejné pole kde umřel, na 1 kolo s podmínkou že může pouze útočit sekerou nebo pouze léčit.

Tak to je zatím vše co mě ke Kaerdrakovi napdlo, ale rozhodně bych k němu nedával všechno a levely bych asi dal na 2 krom štítu.

P.S. sorry za spam já vím že to sem nepatří.


Svatá střela je silná, pokud ji přidáš (zvyšuje tak reálně počet možných útoků o 1) možná kdyby se k ní přidal mečík tak by to od druhé úrovně mělo smysl (namísto dvou útoků má jeden na malou vzdálenost) - velmi drobné vylepšení, které by potěšilo a nenarušilo vybalancovanost hry

Štít světla mi přijde jako dobrý nápad, nikoliv však pravidlově takto. Možná bych to udělal třeba tak, že pokud K. v daném tahu neútočí ani nikoho neléčí, pohltí štít X útoků nestvůr kde X je počet nevyužitých útoků. Takto získané kapky by dostal Pán Dornu z banku

Svatý návrat mi přijde jednak jako téměř zbytečný (jedno kolo ve hře po smrti většinou neudělá žádný rozdíl) a druhak nesystémový (oživování jako takové by dle mého nemělo být povoleno)


Když si vezmu že Kaerdrak má ze všech hrdinů nejméně útoků tak bych tu svatou střelu nechal bez mečíku.

Štít světla má moc překombinované pravidla to je pravda, ale ve tvém znění se mi zdá jako celkem nepoužitelný, "protože útočit se musí vždy+heal".

Svatý návrat jsem bral spíše jako takové spestření vyběru. Také jsem proti oživování hrdinů, ale tyhle ty podmínky by vybalancovanost hry nezkazily.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 29.7.2009, 11:15 
Offline
 Profil

Registrován: 01.7.2009, 14:08
Příspěvky: 21
Přidat Kaerdrakovi útok se mi velice líbí, ale střelu bych nedával. To by bylo moc silné.

Všichni hrdinové kromě K mají na 3lvl 3 útoky. Všichni kromě Vargena ho mají podmíněný. (Nestvůry se musí správě postavit, zplatíš krev, nesmíš se pohnout etc). Pak bych se zaměřil na to, že K je spíš obránce než útočník - jeho úloha je podobná Ragnarově. Tak mě napadla možnost jak ho vylepšit.

Modlitba/Svatá aura přístupnost od 1lvl
Kaerdrak místo útoků světskou čepelí, zasáhne své nepřátelé svatým slovem. Všechny nemrtvé nestvůru (tzn všechno kromě Hermana, Gorgony, Krys) nacházející se na sousedním poli s Kaerdrakem budou zrnaněni za 1 neživot. K používá modlitbu místo útoků.

Je to slabší než Chorošova otočka, ta působí na všechny. Navíc Ch bude mít od 2lvl +1 útok. Tato schopnost se dá modifikovat. Dá se podmínit stáním na místě, nebo třeba upravit na nazačátku kola. Pokud by se K nesměl pohnout měl by mít možnost pak ještě zaútočit normálně. pokud by to bylo na začátku kola tak by se vpodstatě z působnosti vyjmuli kostlivci (ti se většinou u hrdinů na začátku kola nevyskytují - útočí z dálky), na druhou stranu docela podstatně by to usnadnilo probíjení se chodbama Dornu. Co myslíte?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 31.7.2009, 23:31 
Offline
 Profil

Registrován: 19.2.2008, 15:12
Příspěvky: 16
Zdravím všechny na tomto tématu.

Nějakou dobu již sleduji vaše příspěvky a tak se taky podělím o své postřehy.

Co se týká Eleanor, Almanora, dalších hrdinů a jejich posílení nebo oslabení, doufám, že autoři Dornu v připravovaném rozšíření nějak zareagují na připomínky a postřehy hráčů a upraví nebo doplní některé karty hrdinů. Otázkou zůstává, jestli je to vůbec zapotřebí.

Např. Kaedrak mi přijde opravdu jako nechci říct nejslabší, ale spíše rozporuplný hrdina ve hře. I když na 3.lvlu funguje jako výborný špunt se schopností léčení sebe nebo jiných hrdinů, málokdy se stane, že by hráč leveloval Kaedraka na 3. úroveň na úkor postupu jiných hrdinů na 2.lvl, kde na rozdíl od Kaedraka už něco pořádného umějí.

Na druhou stranu se nám už stalo, že osamocený Kaedrak ve stokách nenápadně vyšplhal na 2.lvl a v okamžiku, kdy už vypadalo, že ho krysy dorazí, použil např. Vědmino pouto a během pár kol zasáhl zásadně do hry a svou strategickou výhodu 3.lvlu využil naplno. Hlavně v závěru hry.

Každý hrdina může nějakým způsobem posílit celý tým. Ať je slabý nebo silný. To je totiž pouze otázka názoru. Já osobně jsem se přesvědčil s Eleanor na 3.lvlu, že má omezené schopnosti v určitých situacích. Bez pomoci druhých si ani neškrtne. Nebo si škrtne, ale bude to její poslední škrtnutí před smrtí. To byl můj případ.

Proto si myslím, že jakýkoliv zásah do karet hrdinů by se mohl projevit na vyváženosti celé hry. Zatím jsme každou hru hráli na náhodný výběr hrdinů mimo první hru, kde je doporučena daná sestava. Pokaždé byla hra rozmanitá a daný výběr hrdinů určil jejich postavení ve hře: útok, obrana, ochrana, útok ze zálohy, krytý útok atd.
V některé hře chyběly střelci, v jiné léčitelé, v jiné bylo až moc kouzelníků atd.

Za těch několik desítek odehraných her snad můžu říci, že hra je poměrně vyvážená.

Opakem se ukázalo používání vlastností artefaktů, které výrazně obrátilo výhodu na stranu hrdinů. Nic na tom nezměnilo ani množství vyvolaných Zorkalových nestvůr. Ty byly pomocí správně nakombinovaných artefaktů zničeny, vlastnosti artefaktů zůstaly. Objevila se zde tedy navíc zbytečná možnost posílit nadlidsky hrdiny. S vlastnostmi artefaktů jsme odehrály celkem 8 her. Doufám, že autoři v připravovaném rozšíření na tohle dají pozor.

V současné době spíše než schopnosti hrdinů i teď po více jak roce řešíme některé zajímavé situace, ke kterým dochází při hraní. Hlavně tedy různé výklady pravidel, viz některá témata: Mumie, Zorkal, Rituály, Hrdinové (nově teď přibude Eleanor a její schopnost v souvislosti s reedicí). I když musím říct, že jich už bylo spoustu objasněno.

Takže zatím se pánové mějte. Mnoho zdaru při hraní této skvělé hry. Hlavně spousty správně vyřešených situací. Mimochodem zatím jsem na lepší strategickou hru nenarazil.
S pozdravem Krambambuli.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 01.8.2009, 21:49 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.6.2008, 12:47
Příspěvky: 44
nat píše:
Přidat Kaerdrakovi útok se mi velice líbí, ale střelu bych nedával. To by bylo moc silné.

Všichni hrdinové kromě K mají na 3lvl 3 útoky. Všichni kromě Vargena ho mají podmíněný. (Nestvůry se musí správě postavit, zplatíš krev, nesmíš se pohnout etc). Pak bych se zaměřil na to, že K je spíš obránce než útočník - jeho úloha je podobná Ragnarově. Tak mě napadla možnost jak ho vylepšit.

Modlitba/Svatá aura přístupnost od 1lvl
Kaerdrak místo útoků světskou čepelí, zasáhne své nepřátelé svatým slovem. Všechny nemrtvé nestvůru (tzn všechno kromě Hermana, Gorgony, Krys) nacházející se na sousedním poli s Kaerdrakem budou zrnaněni za 1 neživot. K používá modlitbu místo útoků.

Je to slabší než Chorošova otočka, ta působí na všechny. Navíc Ch bude mít od 2lvl +1 útok. Tato schopnost se dá modifikovat. Dá se podmínit stáním na místě, nebo třeba upravit na nazačátku kola. Pokud by se K nesměl pohnout měl by mít možnost pak ještě zaútočit normálně. pokud by to bylo na začátku kola tak by se vpodstatě z působnosti vyjmuli kostlivci (ti se většinou u hrdinů na začátku kola nevyskytují - útočí z dálky), na druhou stranu docela podstatně by to usnadnilo probíjení se chodbama Dornu. Co myslíte?


jo to by šlo a ještě mě napadá:

Svatý útok (1krat)

1. verze
Kaerdrak musí stát na místě aby tuto schopnost mohl použít.
Kaerdrak zraní sousedící nestvůru za 1 lebku pokud ji tímto způsobem zabije vyléčí si 1 život.

2.verze
Kaerdrak zraní sousedící nestvůru za 1 lebku pokud ji tímto způsobem zabije vyléčí si 1 život.

3. Verze
Kaerdrak musí stát na místě aby tuto schopnost mohl použít.
Kaerdrak zraní sousedící silnou nestvůru za 1 lebku pokud ji tímto způsobem zabije vyléčí si 1 život.

4. verze
Kaerdrak zraní sousedící silnou nestvůru za 1 lebku pokud ji tímto způsobem zabije vyléčí si 1 život.

Která verze se vám líbí nejvíce? nebo líbí se vám vůbec tahle ta schopnost? Od jakého levelu by jste ji dali?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 02.8.2009, 07:21 
Offline
 Profil

Registrován: 01.7.2009, 14:08
Příspěvky: 21
myslím, že jsem na to kápnul :-) Vzpoměl jsem si, že Paladin v Diablu II má schopnost konverze. Nestvůra se obrátí proti svým kolegům.

Nejdřív mě napadlo, že by K mohl tímto způsobem získat útok navíc. Nestvůra okamžitě zaútočí na sousedící nestvůru. Pokud jich je víc, vybere pán Dornu (nevím jestli by to nebylo příliš silné kdyby vybíral K). Za takto zabitou nestvůru má K zkušenost. Zase je tu víc možností, kdy tuto schopnost použít a jak. Na dálku, v dotyku, v pohybu či boji a nebo možnost že by se vzdal K všech útoků a věnoval by se přesvědčování (pak by asi nestvůru měl vybírat on - snížil by se sice počet útoků, ale líp by se proráželi chodby). Přístupnost od 2lvl. jenže pak mi došlo že na 2lvl už dva útoky má a tak by získal 3. Na druhou stranu by to pak byl skutečný tank.

Další možnost mě napadla, že K by mohl dojít k nestvůře a přesvědčit ji aby se pohla o 2 pole. Pak by mohl samozřejmě pokračovat dál v pohybu. Je to hlavně pro hru na zony a opět prorážení. K bude důležitým týmovým hráčem. Opět od 2lvl.

Myslím, že to jsou celkem zábavné schopnosti. Žádná jiná postava nic podobného nemá. K bude na 2lvl zajímavější.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 06.8.2009, 14:58 
Offline
 Profil

Registrován: 01.6.2007, 00:05
Příspěvky: 10
Když se tu mluví o oslabení Eleanor - u ní vidím problém hlavně v Astrálním skoku, který mi přijde být strašně silnou a nevyváženou vlastností. Co takhle udělat pravidlo, že Astrální skok lze využít jen na úkor odpovídajícího počtu pohybů a popřípadě to vyrovnat počtem standardních pohybů?

O posílení si říká Kaerdrak, u kterého bych minimálně škrtl formulku "Paladinův dotyk a Paladinův dar nelze použít v tomtéž tahu," čímž dostáváme postavu schopnou uzdravit dva životy za jedno kolo - sobě a někomu jinému - a už jsme malounko někde jinde. A nejspíš i přidání útoku na třetím levelu, protože v současnosti je Kaerdrak postavou s nejmenším počtem útoků na třetí úrovni. Což je u "válečníka" nepochopitelné.

Almanor mi přijde jako slušně vyvážená postava. Sice je mi trochu líto zabitého a drahého Teleportu (který je v porovnání s Eleanor k smíchu), ale i tak bych na něm asi nic neměnil. Je to postava, která mění charakter hry a které se musí podřídit celá strategie, ale nuda s ním rozhodně není. Ačkoli, Bez Gora, který ho léčí po útocích, mi přijde poloviční.

Jinak, nevím, co bylo změněno už v reedici. Prý zpomalení Vargena na 6/6/7 a zvýšení životů Kaerdrakovi. Pokud je tam ještě něco, určitě bych to rád zvěděl.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Vybalancování postav
OdeslatNapsal: 06.8.2009, 20:46 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 04.6.2008, 12:47
Příspěvky: 44
D.E. píše:
Když se tu mluví o oslabení Eleanor - u ní vidím problém hlavně v Astrálním skoku, který mi přijde být strašně silnou a nevyváženou vlastností. Co takhle udělat pravidlo, že Astrální skok lze využít jen na úkor odpovídajícího počtu pohybů a popřípadě to vyrovnat počtem standardních pohybů?

O posílení si říká Kaerdrak, u kterého bych minimálně škrtl formulku "Paladinův dotyk a Paladinův dar nelze použít v tomtéž tahu," čímž dostáváme postavu schopnou uzdravit dva životy za jedno kolo - sobě a někomu jinému - a už jsme malounko někde jinde. A nejspíš i přidání útoku na třetím levelu, protože v současnosti je Kaerdrak postavou s nejmenším počtem útoků na třetí úrovni. Což je u "válečníka" nepochopitelné.

Almanor mi přijde jako slušně vyvážená postava. Sice je mi trochu líto zabitého a drahého Teleportu (který je v porovnání s Eleanor k smíchu), ale i tak bych na něm asi nic neměnil. Je to postava, která mění charakter hry a které se musí podřídit celá strategie, ale nuda s ním rozhodně není. Ačkoli, Bez Gora, který ho léčí po útocích, mi přijde poloviční.

Jinak, nevím, co bylo změněno už v reedici. Prý zpomalení Vargena na 6/6/7 a zvýšení životů Kaerdrakovi. Pokud je tam ještě něco, určitě bych to rád zvěděl.


Tím že se přidá Kaerdrakovi jednoduše 3 útok a škrtne tebou zmíněná věta u healu bude stejně furt stojící štít a pro většinu hráčů nudným "kameným sloupem", (jak se zmiňoval nat ve fóru "který hrdina je nejlepší a proč")ikdyž mě to za něj hrát baví.
Neříkám že tyto změny jsou špatné, ale Kae potřebuje něco co ho trochu "oživí v pohybu".

Almanorův teleport moc neřeším, když nejsou nestvůry tak pro přesun se hodí.

V reedici se u hrdinů nic jiného nezměnilo, mumie tam má trošku upravenou paralýzu: že to hrdinům bere jen útoky(meče a hvězdy, teď nevím jestli i možnost zahrát poklad). U rituálu temná rošáda je napsané že nejde zahrát na Zorkala( což je podle mě celkem škoda, jelikož honit Zorkala po mapě je vždycky sranda :D ), jinač si už asi víc nevzpomenu.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz