Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Navrh: Ritualy na posileni cervenych potvor?
OdeslatNapsal: 15.12.2006, 21:57 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Napadlo me, ze ve hre po pokrocile by pan Dornu mohl mit i ritualy na posileni cervenych potvor. Upiri by tak mohli opet vysavat zivoty a premenovat zabite hrdiny na upiry, mumie totalne mrazit postavu na cele kolo, duchove by prochazeli postavami a meli neomezeny pocet obran, gorgony by mohly mit vice utoku, vetsi dostrel, nebo byt imuni vuci strelam a kouzlum. Vse za odpovidajici mnozstvi krve, pochopitelne.
I kdyz lihnout specificke cervene potvory muze pan Dornu az na vysokem levelu, takze by asi moc podobnych "sampionu" ve hre nikdy nemel.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Dobry napad
OdeslatNapsal: 17.12.2006, 13:30 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Jo, neco takoveho by to v budoucnu asi chtelo, i kdyz na te treti urovni uz by hra mela spise rychle koncit. Pokud ale chceme zachovat nahodne vyvolavani silnych nestvur, tak se na ruzna vylepseni pak neda spolehnout.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 21.12.2006, 16:35 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 15:59
Příspěvky: 10
Náhoda při vyvolávání silných nestvůr ti odpadá ve chvíli, kdy Zorkal dosáhne 3. lvl.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 26.12.2006, 02:02 
Offline
 Profil

Registrován: 04.12.2006, 10:50
Příspěvky: 3
Ritualy na posilovani dokonce byly jiz v puvodni verzi, ale v ramci prirozeneho vyberu se nakonec do finalni verze nedostaly. Do rozsireni (pokud nejake bude :roll: ) se nad tim urcite vazne zamyslime.

Kazdopadne diky za namety a klidne vyjevte dalsi svoje prani a touhy, jakym smerem by se mel Dorn pripadne vyvijet. Urcite to vezmeme v potaz...

_________________
It is hard to be a good man...
...still it is worth trying!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 26.12.2006, 22:24 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 18:39
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústecký kraj
Řekl bych, že pokud by byl k mání nějaký rituál na posílení červených nestvůr, měl by současně s ním vyjít i nějaký solidní boost pro postavy, protože už takhle jsou silné nestvůry docela smrtící, protože kdyby měla např. mumie mrazit na celé kolo včetně pohybu spoluhráči by mi asi nacpali krabici do krku, už teď začínají brblat cosi o pomstě když když jim s úsměvem oznámím, že příští kolo mají po útocích.....


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.7.2007, 10:20 
Offline
 Profil

Registrován: 05.12.2006, 18:37
Příspěvky: 17
Myslím, že posilování červených potvor by mohlo souviset se sběrem artefaktů.
Jak postavy tak Zorkal můžou levelovat. Postavy mají kvalitu, Zorkal kvantitu. Zorkal sbírá krev na rituály, postavy sbírají předměty a mají požehnání.

Se zavedením artefaktů zde všichni obhájci temného pána brblají, jak artefakty permanentně posílí hrdiny.
Pokud ale Zorkal bude mít nějakou možnost permanentně posílit pro změnu své šampiony (třeba i automaticky se sběrem artefaktu) tím bude moci zase zvrátit váhy zpět na svoji stranu.

Postavy by třeba nesměly sebrat víc jak právě tři artefakty pro otevření brány a s každým artefaktem by si mohl Zorkal nalevelovat jednoho ze čtyř červeňáků. Kdyby navíc artefakty byly omezené tím, kdo je může používat, postavy by si jejich sběr řádně uvážily.
Při rozumné hře postav by se však artefakty mohly vyplatit, protože šance, že Zorkal bude mít na mapě více jak 2 červeňáky zrovna toho upgradenutého druhu nejsou zas tak vysoké, při jejich náhodném líhnutí a za to by artefakt mohl stát.

K tem Gorgonam me jeste napadlo - mohly by strilet nevykrytelne magicke strely jako Almanor a Ragnar by se mohl jit zahrabat.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.9.2007, 09:24 
Offline
 ICQ  Profil

Registrován: 11.9.2007, 23:38
Příspěvky: 4
Napadlo mě, že chudáčci moji oblíbení kostlivci nemají narozdíl od ostatních slabých oblud žádné boostovací prokletí. Co dát Zorkalovi do budoucna možnost vylepšit je třeba na mistry píky podobně jako Eleanor, aby mohli útočit i na vzdálenost 1?

_________________
...lůtnout korpsny, rajsnout expy


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.9.2007, 12:39 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
halub píše:
Napadlo mě, že chudáčci moji oblíbení kostlivci nemají narozdíl od ostatních slabých oblud žádné boostovací prokletí. Co dát Zorkalovi do budoucna možnost vylepšit je třeba na mistry píky podobně jako Eleanor, aby mohli útočit i na vzdálenost 1?


spíš imunitu na střelbu a píku, ta by mi ke kostějům seděla líp ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz