Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teleporty
OdeslatNapsal: 04.1.2008, 21:09 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 31.12.2007, 11:56
Příspěvky: 23
Bydliště: Endiness
došel jsem k tomu na základě diskuze: http://www.dorn.cz/forum/viewtopic.php?t=1783

Toto vylepšení pomáhá hlavně hrdinům
Jistě každého napadlo, proč by se postava nemohla teleportovat přes jezero, skrz zeď nebo strom. My hrajeme, že teleport může probíhat přes překážky, jako jsou jezero nebo stromy v bažinách, sloupy v podzemí nebo zdi ve stokách. Při počítání dosahu teleportu se každé toto pole překážky počítá normálně za jeden bod vzdálenosti. Ve stokách se jeden průchod zdí počítá za 1. Hrdina nesmí po telepotaci skončit a objevit se na poli překážky.


příklad:
Eleanor stojí v bažinách u jezera na poli E1 obklíčena 3 hermany H1-3. Ve svém tahu na ně nemůže útočit, protože na 1. úrovni útočí pouze na pole vzdálená 2. Hýbat se skrz hermany nemůže a proto použije svoji schopnost elfí chůze, místo fáze pohybu. Může se teleportovat přes jezero až o 5 polí a skončí na poli E2 připravena dalším kole použít klasický teleport.

Obrázek

_________________
\\/\/oytach

Obrázek


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 08.1.2008, 14:50 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Souhlasim s teleportempres jezero a stromy, ale pres zdi uz mi to prijde moc. Je to stejne jak debata nad tim, pres co se da utocit, jestli se treba da strilet i pres jezero. Cim vic nad tm premysim, tak se mi to zda, ze bz se mohlo, tim padem i teleport. Ale pres zed ani jedno. Zalezi to vsak na domluve hracu.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 08.1.2008, 15:06 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
:) je výhoda, že si to doma každý může hrát jak chce, když se na tom shodnou všichni u stolu, ale kdyby se hrál nějaký turnaj, tak se jede podle pravidel :)

Ale řeknu to jinak. Tvůrci chtěli dosáhnout toho, aby se dalo portovat právě tak, jak se dá portovat teď, a tak to tak nastavili. Tím, že to chápete jinak, jim boříte vyváženost, protože tím by se portování zase hodně posílilo a to není žádoucí, protože už teď je to pro pána dornu postrach ...

ale jak jsem psal - ať si to každý hraje tak, jak chce :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 08.1.2008, 22:02 
Offline
 Profil

Registrován: 06.1.2007, 15:31
Příspěvky: 8
jinak řečeno jezírko je tam zakresleno z čistě estetického hlediska, stejně tak by tam mohla být magická zeď nebo minové pole, záměr byl že se přesto teleportovat nedá, ale pokud na to hrdinové bez teleportu přes jezero nemají tak proč ne :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 09.1.2008, 15:01 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 31.12.2007, 11:56
Příspěvky: 23
Bydliště: Endiness
No já tu hru beru i jako reálně, nejsem stroj, kterej hraje podle toho, kde je konec mapy apod. Přes jezero by se mělo i dát střílet, protože je to jezero, není to sloup vody až do nebe. Je to sice pomoc hrdinům, ale jako zorkal, když někde někoho bloknu teleportem, tak si sem 100% istej, že mi hrdina uteče teleportem, tak co?!? Jinak např. u jezera, je to jediná překážka tohoto typu, taková situace by nastala maximálně jednou za hru, a když na to Zorkal myslí tak se to stejně nestane.
:arrow: je to zhlediska logičnosti, teleport je magický přesun a je už fuk jestli se přesunuješ přes vrstvu vzduchu nebo listí :wink:

:idea: btw toto je sekce Home-Brew, znamená že vše co je tady může mít jako první reakci: "tohle by se stejně na turnaji hrát nesmělo"
je to pravidlo, na které jsme přišli sami a dělím se o to s ostatními hráči. :!:

_________________
\\/\/oytach

Obrázek


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.1.2008, 08:48 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 16.12.2007, 19:52
Příspěvky: 18
Bydliště: Zlín
Toto vylepšení pomáhá hlavně hrdinům by se mělo změnit na Toto vylepšení pomáhá jenom hrdinům =)

Se skupinou s kterou hrávám, zastáváme tak nějak názor, že hrdinové mají oproti Zorkalovi navrch. Díky čemuž se snažíme nevnášet do hry úpravy, které pomáhají jen hrdinům.

Teleporty nám přijdou už tak dost výhodné, jelikož většinou nejen, že zachrání hrdinovi život, ale navíc jej postaví i do situace, kdy zorkalovi pak může padnout velké množství nestvůr, čímž strana hrdinů opět získá solidně navrch. Teleporty vša neberem, jako že hrdina zmizí a objeví se o 10metrů dál (překážky nepřekážky), ale jako obdobu Vargenova probíhání. V opačném případě by vznikalo hodně sporných situací jako třeba, kama se dá ještě teleportovat, popřípadě za kolik polí se taková překážka bude počítat. Nehledně na to, že Bažiny by pro zorkala bylo nepoužitelné bitevní pole (je to největší volné prostranství, s nejvíce poklady na dané ploše a s možností teleportu skrz jezero a ty skály u artefaktu by Eleanor byla ještě nedosažitelnější, nemluvě o střelbě skrz jezero).

Plán nechceme brát jako roboti, ale i pole vody má jako absolutní překážka nějaký význam ... už při možnosti obyčejné střelby přes něj, Zorkal neuteče s počátečním hermanem, kterého si dal do bažin (na černé pole) dost daleko, aby mu Riel v prvním kole zdarma nesebrala jeden život (tedy ve všech hrách co jsem zatím hrál se utíkalo s tou nestvůrou za jezero)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.1.2008, 19:13 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 31.12.2007, 11:56
Příspěvky: 23
Bydliště: Endiness
no zas bych to nebral jako fatální přilepšení, jak popisuješ, chytrý Zorkal dokáže dost dobře odkrouhnout hrdinu i s teleportem :wink:

:arrow: btw překážky jsou ty, které jsou ze všech stran ohraničeny dosažitelným polem a samy na takovém poli stojí, tzn. že skála nebo les v bažinách je mimo hrací pole a přes ty už se teleportovat nelze.

Že teleport není teleport... tak proč se píše teleportovat, a ne přemístit?!? :roll: :shock:

_________________
\\/\/oytach

Obrázek


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.1.2008, 13:22 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
2 Merwin: U nás je to spíš pocit, že hlavní síla je v Zorkalových hordách. Proto Tě prosím, jestli bys nepopsal nějakou vítěznou hru za hrdiny do dané sekce Game reporty. Přijde mi, že až 80 % her, co je tam popsáno, je za výhry Pána Dornu. Díky


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.1.2008, 18:59 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 16.12.2007, 19:52
Příspěvky: 18
Bydliště: Zlín
Citace:
2 Merwin: U nás je to spíš pocit, že hlavní síla je v Zorkalových hordách. Proto Tě prosím, jestli bys nepopsal nějakou vítěznou hru za hrdiny do dané sekce Game reporty. Přijde mi, že až 80 % her, co je tam popsáno, je za výhry Pána Dornu. Díky


Na takové rozepisování moc nejsem, zkus se podívat do "startegií", případně ti napíšu v poště.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.1.2008, 20:01 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 31.12.2007, 11:56
Příspěvky: 23
Bydliště: Endiness
:!: prosím k tématu :(

jinak btw, taky si myslim že Zorkal má lehce navrh... je to vše hlavně o taktice a o plném využívání svých schopností :wink:

_________________
\\/\/oytach

Obrázek


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.1.2008, 11:18 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
stotožňuju se naprosto s tím, co psal Merwin - jak co se týče teleportů, tak co se týče vyváženosti Zorkal-hrdinové - hrdinové mají opravdu trochu navrch(podle názorů v naší skupině), ale není to nic, proti čemuž by se mělo něco dělat - viděl bych t jako výhodu bílého v Šachu - hrdinové, pokud neudělají chybu, tak neprohrají - a Zorkal s tím nic nenadělá, proto jeho cílem je donutit hrdiny k chybě ... vycházím ze zkušeností z cca 40 odehraných her

pro hrdiny platí strategie: neblbnout

a teleporty, jak tu bylo již psáno, jistě nepřekonají nějakou silnou magickou bariéru, která by v plánku mohla nahradit, jezírko - jde jen o to, jak by plánek pak vypadal ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.1.2008, 11:42 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 31.12.2007, 11:56
Příspěvky: 23
Bydliště: Endiness
ty furt říkáš že jezírko může nahradit magická bariéra, ne to je blbost. Na plánku je v bažinách jezírko tak tam není bariéra!!! Kdyby tam byla nakreslená bariéra, tak nic neříkám, je tam jezírko tak přes něj se dá logicky provádět úkony jako přes normální vzduch :?

_________________
\\/\/oytach

Obrázek


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13.1.2008, 14:11 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Woytach píše:
ty furt říkáš že jezírko může nahradit magická bariéra, ne to je blbost. Na plánku je v bažinách jezírko tak tam není bariéra!!! Kdyby tam byla nakreslená bariéra, tak nic neříkám, je tam jezírko tak přes něj se dá logicky provádět úkony jako přes normální vzduch :?


hehe, a já ti zase říkám, že v pravidlech je jasně psáno, že přes jezírko se portovat nedá, kdyby se dalo, tak je to tam napsaný :D ... a když to hráči špatně chápou, tak bude lepší udělat místo jezírka magickou bariéru, aby to nepletlo :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz