Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hrdina v nebezpeci
OdeslatNapsal: 04.12.2006, 17:28 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Pokud si chcete zacatek hry ozvlastnit, muzete pouzit variantu "Hrdina v nebezpeci":

Na začátku hry, poté co si hráči zvolí hrdiny, se karty hrdinů zamíchají a otočí vrchem. Náhodně se vytáhne jeden z nich. Ta bude "hrdinou v nebezpečí". Následně se náhodně vylosuje jeden z žetonů závalů. Podle toho, jaké číslo si hráči vylosovali, se umístí na příslušné políčko vybraný hrdina ve stejném stylu, jako se umísťuje zával. Pak teprve hra začíná.

Díky této úpravě může hrdina hned zkraje kontaktovat nějakou nestvůru nebo sebrat některý poklad dřív, než stihne Pán Dornu zasáhnout. Zároveň ale , zvlášť pokud se nachází hluboko v Dornu, se snadno může stát obětí a všichni ostatní hrdinové jí musí jít na pomoc, čímž se hra hned zkraje urychlí a eskaluje.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Hrdina v nebezpeci
OdeslatNapsal: 17.6.2007, 10:11 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
to jde... ja si myslim ze v rozsireni by klidne mohlo byt par scenaru jak by hra mohla zinat a jak treba koncit. verim ze se najdou lidi, co je nebavi porad zacinat a koncit stejne... takze by nemuselo treba nutne byt cilem hry zabit Zorkala ale i najit jeden - konkretni artefakt nebo tak neco a nebose treba z hloubi Dornu dostat do mesta a podobne... nebo by kazdy hrdina zacinal oddeleni... cokoli....

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.6.2007, 12:14 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
To je urcite zajimavy, ale je docela problem tohle vyvazit. Jak je ve hre relativne malo nahody, tak se muze ukazat, ze nejaky scenar je moc lehky, nejaky naopak neresitelny. Nektere postavy to navic maji s unikanim lehke (Eleanor), jine jsou na tom trochu spatne (Choros).
Puvodne se dala Brana otevrit jenom jednim klicem, u ktereho hrdinove nevedeli, kde je, ale zmenili jsme to na tri artefakty prave kvuli vyvazenosti (a taky rychlosti). Kdyz byl klic nalezen az jako posledni, tak to bylo pro hrdiny dost peklo...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 17.6.2007, 13:02 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 16.6.2007, 15:43
Příspěvky: 32
Bydliště: Havirov / Zlin
s tim ze jedne scenar by mohl byt lehky a jiny tezky souhlasim... :roll: a v cem je problem... v jinem foru se uz diskutovalo na tema tezsi varianta a lehci... je to preoste takova obtiznost... nekdo je spatny Zorkal a nekdo zas neumi moc za hrdiny a tak si podle toho vyberou scenar na kterem se jednak procvici a druhak je ta hra aspon bude bavit... aspon podle me pokud hraju hru 5,6,7 a pokazde prohraju tak do te 8. hdy uz takovou motivaci nemam, takze i z marketingoveho hlediska je to strategicky krok

_________________
6,6,6 a zase sest... mam ja to stesti... a sest -sorry kamo... a 6 (no ne..)...


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz