Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.12.2007, 10:21 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
tu sílu duchů jsem názorně viděl taktéž prvně, takže jsem rád, že ses postavil do takové pozice, že jsem ty duchy mohl do té akce pustit :) .. a vidět tak, že duchové dokážou vyhrát hru - předtím jsem si to nemyslel ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 14.1.2008, 12:01 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
tak já přihodím po dlouhé době zase jednu rychlovku:

dohodli jsme se, že při hře 2 proti jednomu si hráči hrdinů sdělí svá požehnání, protože to trochu zrychlí hru a vůbec odstraní nějaké komplikace v dorozumívání a taktice ...

čelil jsem artilerii Guelin, Eleanor, Riel, Almanor a Kaedrak. Já měl na začátku upíra. Rituály v ruce mě moc nepotěšily - nicméně hrát se dá se vším, a tak jsem se musel přizpůsobit tomu, co jsem si vytáhnul. Chladomorka, Chuť po krvi, země se probouzí - to jsou rituály, ke kterým musíte mít hodně nestvůr, aby byly efektivně zahrané, a tak jsem začal kupit nestvůry, vykašlal se na zpomalovací příšery a jen kontroloval pozici. (další rituály: zombiina touha, přízračná proměna, trnový portál). Skupina se rozhodla jít do bažin - ohodnotila to jako výhodnější vzhledem k tomu, že moji 2 kostlivci to měli blíž do stok. V bažinách si nerušeně sebrali všechny poklady i artefakt, mně přišly dvě gorgony, měl jsem asi 4 kostlivce, nějaký myši a zombíky a hermana ... jeden člen držel portál, za kterým číhal upír s posilami, riel držela jeden vstup do dornu a ostatní brali poklady. Stále nebyl důvod k útoku - družina našla sutiny, rezavý meč, teleport, rychlé ruce, ohnivý dech a léčivý lektvar ... pak se rozhodli opustit bažiny krajní cestou do dornu, protože tam byl jen jeden můj hermana a kostlivec, nicméně cestou našli krysu v pokladu, která je zdržela(hrajeme taktiku/úprk). Na tuhle chvíli jsem čekal - dva hermany jsem spawnul doprostřed bažin tak, aby se nikdo jentak nemohl dostat na pomoc kaedrakovi, kterého jsem napadl upírem z portu, zároveň šly i dva útoky na hlídající riel(krysa, kostěj) a měl jsem dvě kapky krve. Tuhle skutečnost hrdinové podcenili, jali se i díky požehnání přivolání kaedraka do centra dění utéct do té krajní chodby směrem do dornu s tím, že tam nemám nic, co by jim stálo v cestě. Mno dva závaly vedle sebe u ústí chodby jim vzaly iluze(bohužel to nešlo ucpat jedním závalem, vedle byla eleanor). kaedrak použil tuhý kořínek a nacpal se tak, aby ostatní kryl a ostatní šli ničit zával - no dali mu jen dvě rány a já dal svě rány guelinovi, takže další kapka u mě. Trochu zraněná riel byla vyslána k vědmě, aby se vyléčila, ale také aby se skupina mohla lépe nacpat do chodby a taky protože to je pro ní super ostřelovací místo....já jsem poslal za zával dva kostlivce, aby brzdili skupinu a ta nemohla utéct z pasti. Mno a podařilo se. Nepřišel nápad s použitím ohnivého dechu, aby se dalo utéct, a tak skupina zabila kostlivce až normálními útoky, tudíž po pohybu, a tak zůstal kaedrak s pěti životy tam, kde na něj zaútočil upír, kostlivé duo a ségry gorgony a tím hra skončila, protože hrdinové vzdali - to jsem se ani nedivil, protože v současné situaci bez pořádného štítu i léčitele a navíc s odloučenou riel by ostatní byli snadným soustem ...

Poučení: i s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo :) ... aneb i když si vytáhnete rituály, které vám nesedí, není důvod balit kufry
Skupinu bez velkých ambicí s léčení by měl zorkal začít drtit, až když má více nestvůr, aby se mohlo útočit ve vlnách a první vlnou vše neskončilo :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 15.1.2008, 10:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Pěkná hra, i když si myslím, že se hrdinové dali porazit docela lacino. Brzo vyčerpali dvě své požehnání. Taky složení hrdinů nevidím jako nejšťastnější (nevím, jestli si je třeba nelosovali). Chtělo to minimálně místo jedno střelce jeden tank vedle Kaedraka navíc. Hodně taky hru ovlivnila taktika/úprk. No nicméně Rethone napiš taky někdy i o hře, kterou jsi nevyhrál :wink: . Hráváš i za druhou stranu? Většinou jsi myslím pán Dornu, že? :twisted:
Díky za další report. Jen tak dál.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 15.1.2008, 17:16 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Carcharias píše:
Pěkná hra, i když si myslím, že se hrdinové dali porazit docela lacino. Brzo vyčerpali dvě své požehnání. Taky složení hrdinů nevidím jako nejšťastnější (nevím, jestli si je třeba nelosovali). Chtělo to minimálně místo jedno střelce jeden tank vedle Kaedraka navíc. Hodně taky hru ovlivnila taktika/úprk. No nicméně Rethone napiš taky někdy i o hře, kterou jsi nevyhrál :wink: . Hráváš i za druhou stranu? Většinou jsi myslím pán Dornu, že? :twisted:
Díky za další report. Jen tak dál.


:)
hrdinové se nechali porazit lacino - ono to tak vypadá, ale jejich jediné dvě "chyby" byly ty, že vytáhli krysu v pokladu, když jim opravdu vadila ... a že nepředvídali možné zavalení chodby ... tedy ještě samotní hráči mi řekli, že hlavní kravinou bylo s takovouhle partou jít do bažin, když má potenciál hlavně v úzkých chodbičkách, na čemž taky něco bude ...
složení hrdinů nebylo standardní - my už jsme přecijen hráli docela dostkrát a tak zkoušíme ...
taktiku/úprk hrajeme prakticky hned odzačátku, protože se nám to zdá reálnější, než aby se jentak mezi příšerami mohli hrdinové producírovat - prostě jsme se na tom dohodli a už o tom nepřemýšlíme :) ... ta hra je trochu delší a je větším problémem zasadit smrtelnou ránu, čili podle mě je zorkal trošku taktikou znevýhodněn, ale jen malinko a mně to nevadí :)
Ne že by hry, které jsem nevyhrál, nebyly, ale je jich vážně málo, řekněme pětina :) ... ba byla to třebas hra, kdy jsme hráli pět hodin a já si na konci už absolutně nepamatoval, jak to začalo ... krom toho myslím, že o dvou svých prohrách tady píšu taky :)
a za zorkala hraju, protože na mě většinou zbyde - nějak nevim proč je tak neoblíbený, ale je to tak - a mně je to jedno, za koho hrát - spíš radši zorkala, páč tam mi do toho nikdo nekecá :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 04.2.2008, 22:56 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Tak jedna rychlovka za hrdiny ... vzal jsem si rychlou rotu :) ...tzn Eleanor, Riel, Vargen, Ragnar a k tomu Gor ... cesta vedla do bazin, Zorkal na me poslal prvni vlnu priser, ktera byla pomoci prani smrti zabita a zbytek utecen, vysbiraly se poklady - dost lecivek, nejaky rychly nohy - cili zadnej poradnej :) ... eleanor pronasledovala neboheho kostlivce do dornu a zapichla ho, zorkal ji obklicil nestvurami a eleanor mu astralne utekla(astralni poutnik u eleanor, to je nejaka u nas nerozlucna dvojice) ... ragnar provedl prunik portalem . na portalu kolo vydrzel, zorkal tam sice hnal posily, ale byly daleko - ragnar sesila orfeovu melodii, druzina se vyvali portalem a rozseka vsechno napadrt, eleanor se tam objevi taky ... v dornu nejsou zadne potvory, zorkal si spawnuje neco daleko od druziny, druzina se rozprchava po dornu a vybira co muze ... vcetne dvou artefaktu, zorkal uz ma zase silnou armadu a hlida dalsi dva artefakty - posledni paty je skryty v bazinach za zavalem s jednim zivotem, vargen se pomoci svitku portu dostal za zaval a hned v tomtez kole sebral artefakt a zezadu zaval rozbil, druzina vlevo od ritualni mistnosti u studanky vede minisouboj s parem kostlivcu, zatimco hlavni sila zorkala je stale daleko a kupi se ....vargen se vraci s bazin a zorkal prekvapene zjistuje, ze uz mam ti artefakty a vzdava hru, protoze jeho armada je daleko, zorkal sam je na prvni urovni (nechal jsem si sebrat dohromady asi 8 krve) a nema sanci s tim cokoliv delat ... mel jsem fakt stesti na pozehnani a pouzil jsem je v pravy moment, hlavne proto jsem vyhral ....

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 15.2.2008, 16:27 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
To tady píšu reporty jenom já? :) ... a to ještě ne všechny, no teda ...

Tak zaprvé jedna vzpomínka na můj neúspěch coby Zorkala - už si zase jako obvykle skoro nic nepamatuju :) ... jenom vím, že se mi už zezačátku povedlo dostat z hrdinů docela dost krve, aniž by udělali nějakou pořádnou chybu, a tak jsem měl šest krve v momentě, kdy se družina pokusila prorazit přes zelený portál ze stok do dornu, na druhé straně číhal upír a něco k tomu, ovšem Choros s pomocí magické šipky, druhého levelu(čili dva útoky) a otočky s posunem mi to tam trošku probral. No zahrál jsem rituál chuť po krvi, abych vzal myslim Gorovi, který tam pak přišel taky, nějaký kapky, ale nikoho jsem nezabil a přišel jsem o armádu a i když jsem se ještě snažil, o výsledku bylo rozhodnuto - tahle moje hrubá chyba to rozhodla, to pak člověk ani pak nechápe, proč to vlastně zahrál takhle špatně ...

Další hra byla za hrdiny - byla vylosována družina: Ragnar, Guelin, Almanor, Riel a Choros - čili rozhodně zajímavá, ovšem prakticky bez léčení. Začli jsme ve stokách a udrželi poměr krve ku zkušenostem na pro nás příznivém poměru - 2 kapky za 7 expů(2 z pokladů). První dva naše poklady byly silné léčiváky, což se teda opravdu šiklo :) ... pak jsme našli hromádku kostí, rezavý meč a magickou šipku(myslim, že je ve stokách 7 pokladů ... maximálně tam bylo o příšeru méně) ... Zorkal se už nechtěl pouštět do žádných větších akcí(zaprvé jsme ucpali portal, zadruhé z nás měl respekt :D) ... jo hráli jsme dva za hrdiny a jeden za zorkala - čili tradiční rozpoložení ... No Zorkal nám házel do cesty zdržující příšerky semtam a sám hromadil hordy v rituální místnosti - měl jich zatím málo na rituál, proto pak příšery nahromadil k oranžovému portálu, když my jsme vyrazili do bažin - ale na konfrontaci zase nedošlo a zase byl ucpán portál(hrajeme na taktiku, takže na to stačí jeden hrdina) ... no sebrali jsme si poklady typu ohnivý dech, slabší léčivka, rychlý nožky v dvojím provedení - a vydali jsme se do dornu - Ragnar blokoval portal a pak pomocí rychlonožky utekl z dosahu kostlivců a gorgon za portálem, i upírů ... ještě předtím použil Almanor požehnání tuhá kořínek, nastoupil do portálu, ohnivě si dýchnul a něco dorazil svým útokem a dostal se dva expy od třetího levelu ... no Ragnar teda utekl od portálu k ostatním, kteří se bez povšimnutí zorkala vydali do dornu prostě z bažin, sebrali nějaké poklady, pak se udála nějaá drobná bitvička ... zorkal zatím nahromadil všechny možné i nemožné příšery doprostřed - společně s dvěma silnýma za naše artefakty ... pak se Guelin dostal na cca 8 polí od rituální místnosti a zahrál píseň rozkolu a pak se to strhlo - bitka jako v americkým filmu, krev všude okolo, moře padlých nestvůr - a hlavně mrazící Almanor uprostřed dění. Protože mu ale pořád chyběly dva expíky na třetí level, jednou jsme si nezamrazili a hned jak jsme to kolo dohráli, tak v nás zamrazilo, protože jsme Almanora nechali naprosto bez hlídání .. a přišli jsme o něj - příšery dostaly chuť po krvi a odnes to náš nejlepší ... chyba jak hrom - Ragnar s Guelinem ho sice pomstili, ale situace s Guelinem na třetí, Ragnarem na druhé(a za chvíli taky na třetí) a pak Riel a Choros na první úrovni, nebyla už tak hezká jako předtím ... ale Ragnar je bojovník, pomocí větru ve vlasech a ohnivého dechu tam udělal pořádek, CHoros o jeden život ustál útok temných hord, nestvůry byly až na pár slabých zbytečků pobity a vzhledem k času 23:00 Zorkal vzdal - měli jsme jako hrdinové v tu dobu navrch, ale prohrát jsme určitě ještě mohli

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 27.2.2008, 16:39 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
druhé setkání s Carchariasem v hospůdce u Karláku vyústilo v další dvě hry :)

Já začal za hrdiny - los mi přiřadil šestici Ragnar, Eleanor, Almanor, Riel, Choros a Vargen, z níž jsem odhodil Chorose. Ragnar našel Orfeovu melodii, Riel přání smrti, Eleanor dvě tváře hrdiny, Vargen se poutal k vědmě a Almanor si mohl přičíst na kolo dva útoky. Mno mnoho lepších kombinací jsem podle mě už mít nemohl. Začal jsem ve stokách - hned asi druhé kolo krysa s dvěma kostlivci kousli do prvního vargena, takže zorkal měl hned dvě kapky krve za 3 zkušenosti a já měl ztrátu jednoho života(vargen se krysou vyléčil) - neměl jsem léčitele, proto jsem si musel na stav krve dávat pořádnýho majzla. Stoky byly vybrány celkem rychle a hlavně byly velmi štědré - ohnivý dech, rychlé ruce, medůzina maska a magická šipka - co víc by si srdce dobrodruhvo mohlo přát ... žádná velká strkanice se ve stokách nestala a přesunul jsem se do bažin. Tam si hned jak to šlo Riel přála, aby umřela mumie - a stalo se(tedy požehnání). Tím Zorkal přišel o ničivou sílu a i když se nějaké střetnutí konalo, moc krve mi nesebral ani pak pomocí blat zoufalství - Riel sice přežila s jedním životem, ale zase jsme tam všechno vyhubili případně zmrazili medůzinou maskou a vyhubili až následující kolo - tak byly vybrány bažiny a kdo nebyl fullHP, tak strávil nějaký ten čas s vědmou.Minimálně Riel byla na druhé úrovni. V mezidobí i pomocí silné za artefakt zorkal zase získal skupinu nestvůr, která mohla i něco uškodit, no Almanor a Ragnar koukli skrz oranžový port a pomocí magické šipky od ragnara a rychlých nohou almanorových byl dodělán upír zevlující za portálem a almanor postoupil na druhou úroveň. Druhá skupina pomalu postoupila z bažin do dornu a seskupila se v chodbě u pokladu. Zorkal má několik potvor, z toho dvě silné, ale všechno daleko, tak se jentak někam přesunuje, ale já vědom si své převahy jsem z Almanora udělal kamikadze a pomocí požehání a rychlých rukou udělal 6 pohybů, port o tři, port o tři, fireball mezi mumii a gorgonu a pak doražení druhého života obyčejným útokem(jedna z příšer byla nastřelena magickou šipkou z druhé strany). A protože stál i dostatečně dobře na to, aby k němu nedoběhly ani tři zrychlené krysy, Zorkal hru vzdal, že už není o čem ...

musím uznat, že s podobnou skladbou rituálů a pokladů, mají hrdinové obrovskou útočnou sílu a Zorkal podle mě snad ani nemá jak tomuhle čelit. A to mi ještě pod rukou zbyla Orfeova melodie - pomocí níž a Almanora schopného mrazit by šlo udělat pořádná show ...

Ve druhé hře jsme si role vyměnili. Proti mě se vydali Eleanor, Choros, Riel, Almanor a Gor. Vydali se do stok a dopadli podobně jako já prve - čili ztráta trochy krve, ale získání ohnivého dechu a snad i té šipky plus dva silné léčiváky. Za portálem byl rej příšer, a tak se šlo radši do bažin. I když jsem měl pět kapek, neměl jsem blata zoufalství, bohužel. Došlo k nějakému drobnému okusování, družina získala pár zkušeností za mé zdržovací příšery - měla po zdržení přijít útočná vlna posílená rituálem přízračná proměna, na ktrou jsem měl akorát krev, ale hrdinové to i s pomocí pár pokladů odvrátili, a tak k rituálu nedošlo. Tak jsem se jal vykašlat se na hrdiny a skupit příšery uprostřed. Hlídal jsem si, abych neměl slabé příšery vedle silných, protože v tomhle případě dokáíže píseň rozkolu pořádně znechutit - a dařilo se mi místnost celkem zaplnit. Uvnitř nebo v její těsné blízkosti byli dva kostlivci, 5 dalších slabých příšer, mumie, gorgona, upír a dva duchové. Hrdinové znervózněli a začali spěchat směr rituální místnost. (já jsem si mohl dovolit seskupovat, protože almanor neměl ryhlé ruce - s tímto předmětem a almanorem na min. 2. úrovni je veškeré skupení více jak riskantní). Duchové zablokovali dvě přístupové cesty, ostatní číhali v místnosti - a hrdinové přišli. Bum, prák, přízračná proměna a Riel ač má pod rukou, jak jsem se později dozvěděl, Tuhý kořínek, je tuhá celá. Další dvě tři rány(dvě kapky) schytává Gor a mumie si kousla i do Almanora. Situace se pro mě začala vyvíjet více než příznivě. Hrdinové něco pobili, něco vypili, zmrazili dvě mumie pomocí medúziny masky a nechali jim po jednom životě(super tah). Já jsem sice na jednu stranu nerad, že mám umie mražené, ale na stranu druhou rád, že prokletí učedníci se u nich vyvolat dají taky a zmražení nejsou. Takže prokletí učedníci šli na scénu - tady jsem měl fakt smůlu, protože jsem nenašel ani jednoho kostlivce ze 4 pokusů a tím jsem přišel o kapky :( .... pomocí učedníků jsem sebral Chorosovi pěti útoky čtyři kapky. Krom toho za minimálně kapku to dostal i Gor. Choros je z obležení přivolán požehnáním a dost příšer je rozprášeno i pomocí pokladů(zase ohnivák) - Gor střídavě léčí a střídavě sundává duchy sebeobětováním. Mám po útoku hrdinů 9 kapek - a zahrávám chladomorku, prokletou chladomorku. Jediná hýbající se je Eleanor(ta by se mi elfé chůzí stejně vysmála), ostatní jsou jak přilepení - eleanor je pokousána čtyřmi útoky, tedy pěti, ale protože je čerstvě na třetí úrovni, zapomněl jsem, že kostlivec jí nic neudělá. Ale i tak vypadá situace pro mě nadějně - pořád mám dost příšer na útok v dalším kole a smrt dalšího hrdiny, ať už by to byl Gor, Eleanor nebo Choros byla docela reálná - a proti třem už bych neprohrál v téhle fázi. No podle toho jak to píšu určitě poznáte, že to dopadlo jinak. Orfeova melodie dostala mou armádu na dosah a šlus - nebylo kým udělat další vlnu. Ještě jsem měl ale možnost Gora zabít. Stačila k tomu maličkost - vylosovat si mumii nebo upíra. Už ani nevím, jestli mé řady rozšířil duch nebo gorgona, ale každopádně jsem Gora nezabil. Z nouze jsem seslal závaly na obě studánky, ale všechny mé příšery byly rozprášeny, a tak nebyl problém rozbít i zával. Další kola už probíhala ve jménu Eleanor. Obíhala všechny poklady, sebrala další artefakt a pobíjela příšery, který jsem vylíhnul někde stranou. Seslal jsem trnový portál jen proto, abych mohl za 4 kapky vyvolávat silnou, ale zbyly mi právě jen čtyři kapky a tak jsem čekal celou dobu, neudělají-li hrdinové chybu, že by sebrali poslední artefakt v noci a já pak mohl vyvolat tři silné najednou a ještě to zamotat. To ale neudělali, vyléčili se, a i když jsem je i nadále kousal víc, než čekali, nevedlo to k ničemu jinému než otevření brány a okamžitému udolání Zorkala a tím k mé prohře.
Stačilo mít asi ve třech momentech štěstí a vyhrál jsem - mít nějaké kostlivce při sesílání učedníků, vytáhnout mumii/upíra, když Gor měl dva životy a já gorgonu za rohem - a v neposlední řadě aby hrdinové neměli orfeovu melodii ..

ale zase se potvrdila další věc, která je tu omílána hodně dlouho a často, že chladomorka je v téhle podobě úplně nejhorší rituál ve hře a radši bych zahodil tři krvea nic neudělal, než abych měl v ruce chladomorku - její využití je více než specifické, její účinek je slabý a nefunguje na všechny postavy a navíc - asi polovina požehnání mi chladomorku naprosto vymaže. Prostě není hodna 7 kapek krve, je to brak ceny tak 3-4 kapky. (krom toho trnový portál je taky přehodnocený a měl by být jen za dva)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 27.2.2008, 16:55 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
No k tomuto reportu nemám, co bych dodával, jen snad, že ve druhé hře se to tak mlelo, že všechny čtyři postavy (Choros, Eleanor, Gor, Almanor) byli na třetím levelu a Zorkal vypotřeboval všechny rituály, takže vyvolával silné nestvůry za čtyři kapky krve, z toho důvodu Choros, Gor i Almanor byli u líhně silných nestvůr a ničili všechno, co se vylíhlo i když za ztrátu krve. Eleanor si poklidně běhala po Dornu (pohyb 12) a brala poklady (vysmívala se kostlivcům) a ničila slabé příšerky. Po trochu zdlouhavějším konci, hrdinové naběhli na Zorkala a hned v prvním kole co vyběhl ho sejmuli. Ufff koněčně (s velkou dávkou štestí) jsem se přesvědčil, jak silní ve skutečnosti hrdinové jsou.

Setkání s Rethonem to bylo už druhé. Poprvé to skončilo dva:jedna v jeho prospěch, kdy se mi podařilo ho porazit hrajíce za Zorkala proti jeho hrdinům.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 18.3.2008, 10:54 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Zajimavy, zajimavy... Jenom technická - když je Zorkal na třetím levelu, můžou silný nestvůry vstupovat do hry i Kryptou a Hřbitovem, takže hrdinové je nemůžou všechny hned ubíjet.

Chladomorka je opravdu asi zbytečně drahá, ale záleží hodně na složení hrdinů a jejich stylu hry - pokud se hodně bojuje a hrdinové jsou agresivní a trochu dál od sebe, tak na to můžou hodně doplatit. I když třeba nezemřou, dá se jim tak vyrazit z ruky jedno nebo dvě požehnání, což se pak může hodit...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 18.3.2008, 15:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Možná to z toho vyznělo, ale Zorkal nebyl na třetím levelu. Byl tak bohužel nucen je vyvolávat v Temném chrámu, takže nebyl problém je hned likvidovat.

Co se týká chladomorky, je drahá. Její použití je málo využitelné, v tom smyslu, že stojí sedm kapek a aby se vyplatila musel by Zorkal minimálně zabít jednoho hrdinu nebo vzít hodně krve. Třeba chuť po krvi je levnější, lépe využitelná. Pokud jsou hrdinové agresivní a dále od sebe, můžou na to doplatit bez ohledu na to, jestli mám chladomorku nebo ne.

Nicméně je fakt, že jsem díky Chladomorce vyhrál jednu hru nad Rethonem, co jsme hráli posledně. Vylosoval si Vargena, Riel, Eleanor, Gora a Kaerdraka. Hrdinové postupovali po levlech a mařili mi šanci je zničit. Celou dobu si mě držel od těla a ničil mé útoky nebo je sám zakládal. Po sebrání všech tří artefaktů byl připraven zničit Zorkala. Vargen (3lvl) stál hned u dveří k trůnu. Po pravici měl Riel (2lvl?) a vedle ní Kaerdraka (3lvl) Po levici měl Eleanor (1lvl) a Gora. Předtím ještě ucpal vchody medúzinou maskou, takže bylo téměr rozhodnuto, neb Zorkal (2lvl) by nevydržel více jak dvě kola. Naštěstí jsem měl chladomorku a tím zmrazil Vargena, Gora, a Kaerdraka. Dvěma nezacpanými vchody jsem tam nahrnul co nejvíce příšerek a tím získal kolo pro rozmrznutí mé hlavní úderné síly (3 mumie a další potvůrky :twisted: ) Teklo hodně krve a Zorkal se jen schoval v trůnu, tak aby na něj nemohl nikdo útočit. V kole hrdinů bylo vymláceno skoro všechno v jejich okolí. Jenže pak následovala přízračná proměna a ke zbylé jedné mumii jsem vyvolal další dvě a bylo rozhodnuto, do boje se zapojil i Zorkal a bylo po hře. Chladomorka rozhodla dlouhou velmi zajímavou hru, kde navrch měl jasně Rethon. Takže všechno má své využití, jen ta cena oproti jiným rituálům je vysoká.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 19.3.2008, 12:01 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Teď v téhle poslední hře se naplno potvrdilo to, co hlásám už dlouho - že chladomorka určitě má svoje využití a jako každý rituál dokáže za jistých okolností vyhrát hru - jen je to využití dosti specifické, a proto je cena 7 kapek krve příliš velká

V té hře, o které píše Carcharias, jsem měl jako hráč hrdinů všechno plně pod kontrolou, temné síly jsem si nepustil k tělu, případně vyhnal daleko ode mě ... a výhra by byla má, kdyby ovšem soupeř neměl chladomorku. Je škoda, že i po (relativně)bezchybných 95% průběhu hry stačí opomenout jeden rituál a "game is over", na druhou stranu to aspoň dává šanci protistraně nevzdávat se - protože chybovat je tak lehké ... byla to jednoznačně moje chyba, protože počítat s chladomorkou, zůstal bych špuntovat všechny důležité tahy do rituální místnosti, protekla by nějaká krev navíc, ale pořád bych měl navrch .... jistě, můžu si stěžovat na smůlu, že byla pod rukou chladomorka a že zorkalovi se povedlo vytáhnout tři mumie, které mě nutily spěchat(bez Ragnara a Almanora jsou mumie hodně nepříjemným protivníkem) ... protože bez chladomorky se to už prakticky nedalo prohrát, ale prostě jsem něco opomenul, tím pádem chyboval a tím pádem prohrál hru ... a tím pádem zaslouženě :)

Ohledně té hry, na kterou tu reagoval Zorkal - buď jsem podcenil důležitost levelování samotného zorkala, ale spíš k tomu moc nebyla příležitost, protože hrdinové byli dost opatrní a krev se jim dala účinně brát jen pomocí rituálů - kdyby se postoupilo, nebyla by krev na rituály a tím by byl zorkal mnohem neškodnější a nejspíš by další krev nezískal ... je to věčná otázka, jestli postoupit, nebo hromadit krev a tím vytvářet hrozbu a tlak na hrdiny, kteří musejí počítat s případnými rituály a musejí být opatrnější (tedy měli by být) ... je to jak v HoMaM - postavit ekonomiku nebo jednotky? věčné to dilema :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 19.3.2008, 12:13 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
A ještě jedna věc - když už tu byla zmíněna moje poslední prohra, tak dám i poslední výhru ze stejného večera :) ... je zajímavé, že minule skončilo moje klání proti Carchariasovi 1:1, kdy jsme oba vyhráli za hrdiny, tentokráte to skončilo taky 1:1, ale oba jsme vyhráli za Zorkala ...

Ta moje vítězná hra byla taková, které znám moc dobře už z minula - tedy že než se hrdinové stačí pořádně nadechnout, tak už jim jeden chybí ... hrdinové se vydali do bažin, něco je tam kouslo, ale kouslo to hlavně mnohaživotového Chorose, naskupily se 4 kapky krve, zahrála se blata zoufalství ... a i když byl Almanor výborně pokryt, stejně tak Riel, tak na Chorose se pustil, kdo měl nohy i ruce, slezlo se to na něj jak zpoza portu, tak z uličky, tak jentak z bažin, kde se zrodili noví heřmánci ... a hned se našlo pět útoků a to stačilo. Hrdinové pak zkusili pokračovat i bez něj, pobili velkou část obyvatel bažin, ovšem heřmánci se stále líhli a dorazily i posily z jiných konců dornu a tak zemřela další postava - Almanor lvl 2. A tím to skončilo ...

tady se přehlédnutí stalo už nazačátku, takže hra nebyla zajímavá, ale aspoň to tolik nemrzelo jako v mém případě :)

a zase se potvrdilo z těchto 4 her, že pokud hrdinové neudělají chybu, tak zvítězí ...resp. se ještě nestalo, že by tomu bylo jinak ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 02.7.2008, 12:50 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Po delší době reportík :) Byli jsme s Carchariasem tak rychlí, že jsme včera stihli zase celé tři hry ... no i když, celé zase ani tolik nebyly ...

Metodou řízeného losu - tedy vylosovat 6 hrdinů a jednoho zahodit, se hrdinové seskupili do formace Kaedrak,Choros,Eleanor,Ragnar,Riel - čili nic moc. A problém nastal už hned ve stokách - i když se skupina rozdělila a vtrhla dovnitř dvěma vchody, povedlo se mi i za ztráty nějakých slabých příšerek je zablokovat a tudíž rozdělit. Hrdinové sebrali pár pokladů, získali nějaké expy, já získal asi jednu kapku krve(útok hermana nebo krysy a za tím kostlivec) - zeleným portem jsem celkem nezvykle nechal projít i dalšího kostlivce a gorgonu stím, že na ně nikdo nedosáhne - Eleanor se odvážně portla a vypadalo to, že mi zničila plány, ale opak byl pravdou - krom toho, že jsem jí krysou, hermanem a dvěma kostlivci sebral 3 kapky, tak jsem ji taky zablokoval v chodbě. Choros s Ragnarem s tím nemohli nic udělat, stejně tak u druhého konce zpomalení Riel a Kaedrak - jediným rozumným řešením bylo utéct, ale i to znamenalo ztrátu kapky. Charcharias posoudil situaci jako žalostnou - neměl prakticky žádný poklad, já měl minimálně 4 kapky - a on se musel pakovat - a rozhodl se to vzdát...což se poté, co jsem odhalil rituály a tam hlavně blata zoufalství, ukázalo jako správná volba - měl jsem pod rukou i zombiinu touhu, takže soupeř by se do dornu dostával opravdu hodně blbě

Na druhou hru jsme si role vyměnili, já si vylosoval o poznání lepší kombinaci hrdinů - zahozením Vargena mi zbyl Almanor, Eleanor, Kaedrak, Choros a Gor. Opět jsem se vydal na osvědčenou cestu do stok a i přes malé krvavé ztráty a nepříjemné rojení koster a gorgon za teleportem(Carch měl fakt smůlu - vytáhl jako první tři silné nestvůry gorgony...)se mi podařilo to nejdůležitější - získat kontrolu nad stokami a dostat Almanora na druhý lvl. Pak už jen Almanor rozhazoval své kolegy po dornu a ti doráželi nestvůry, které si myslely, že utekly ... Kaedrak udělal i díky portu z požehnání hrdinský čin, meduzinou maskou zmrazil asi 6 příšer(tj cca80% příšer na plánu) - jenže pak temná rošáda a do zad z teleportu přiběhnuvší krysa vykonaly své a Kaedrak jako správný hrdina zemřel. Eleanor se dostala na druhý lvl, Chorosovi chyběl 1 exp a Almanor byl skoro na třetí, příšery hned posmrti Kadraka byly rozprášeny a hra byla opět ukončena. Zase to chápu, protože skoro bez krve a příšer a čelit Almanorovi lvl3, Chorosovi a Eleanor lvl2 + Gorovi, to by bylo jen oddalování jistého. Almanor by to vše zmrazil, ostatní by dolevelili a byl by to nepřemožitelný stroj ...
K téhle hře ještě doplním, že jsem si zapomněl vylosovat požehnání a vzpomněl jsem si na to až vlastně těsně před koncem, když jsme hledal způsob průchodu přes teleport, čili asi dva tahy před koncem hry a jeden tah před tím, než Kaedrak črstvě získané požehnání využil :) - tím jsem soupeře opravdu nepotěšil, že jsme mu to tam tak vybíjel a klidně jsem si dovolil hrát bez požehnání, ale co se dalo dělat, ono to nejhorší teprve přišlo :)

Třetí hra a já zase za Zorkala. Skupinka Eleanor, Gor,Guelin, Choros a Vargen se vydala do bažin, sbírala si super poklady, já je občas kousal, hned jak jsem tam pustil mumii, tak mi ji přání smrti sundalo,, blok v bažinách byl porušen a zase mi zbyla jen záškodnická válka na získávání krve a následné ztracení všech příšer, co jsem měl. Po získání 4. kapky poté, co Gor sundal ducha, jsem zahrál zoufalé hermany a záškodničilo se mi mnohem lépe... povedl se postup na druhý lvl, družina se celkem pohodlně probíjela do dornu, resp nebylo co probíjet, jen vždy sestřelila dvě dotírající slabé, co někoho kously za jedna a bylo ... byly sebrány nějaké artefakty, skupinka se dostala skoro celá na druhý lvl, eleanor naprosto samotinká probírala druhou polovinu dornu a vždy se postavila tak, že nemělo cenu ji cokoliv dělat ... podnikl jsem tedy opatrný útok mimojiné mumiemi, sebral něco krve, některé potvůrky mi tam zůstaly, konkrétně asi 3 :) ... z toho jedna silná, spočítal jsem si útoky a zjistil, že po seslání prokletých učedníků a vyvoláním tím jakékoliv slabé příšery vedle mumie, jsem schopný 6ti útoky sundat Vargena s ještě nevyužitým požehnáním a asi dvěma předměty - no a tak jsem to udělal. A hle, Orfeova melodie byla tatam :) Poměr sil se tedy upravil trochu v můj prospěch, ale když se vrátila Eleanor z výletu, zase jsem dostával na frak. No postoupil jsem na třetí lvl a čekal, co se stane. Hrdinové otevřeli bránu, já seslal Temnou rošádu, vyměnil jsem Zorkala za mumii a zorkalem výrazně načal Gora, kterého jsem v příštím kole i doklepl - mumií pak paralyzoval Chorose. Celou tu dobu mě Carch přesvědčoval, že to mám vzdát, že to je jasný(vědom si toho, že Choros má požehnání síla hněvu, tedy+2útoky). no ale já seslal hladové krysy jentak abych už neměl nic a krysama se tam pletl v prostoru - a ono to zafungovalo. Eleanor zbrkle zaútočila sama na zorkala, když ostatní ničili mumie atp - a byla odměněna odvetou takovou, že zemřela i s dvěma svitky ohnivého dechu v ruce. I teď jsem byl přesvědčován, že jsem prohrál, ale jedna krysa umístěná na křižovatku znamenala smrt nemožnost Chorose dostat se k Zorkalovi a smrt Guelina v příštím kole.(spíše tam ta krysa padla náhodně než že bych ji tam dával za tím účelem, který nakonec plnila). Samotný CHoros se už pak vzdal, protože ani bijec jeho formátu by Zorkalovi v jednom kole 5 životů nesebral a přítomnost mumie dávala jasně najevo, že víc pokůsů by na to neměl ...
Ten konec takhle dopadl kvuli ztrátě koncentrace a podcenění situace, i proto, že Gor zapomněl se jednou vyléčit, což by ho ve hře udrželo o kolo déle a výsledek by byl hodně pravděpodobně opačný ... Carch si na to vzpomnnněl, že se zapomněl léčit, ale až pozdě a já mu to nedovolil - s tím, že kdybych mu to dovolil, tak asi vyhrál, ale takhle je ještě o co hrát...
Co bylo ale na téhle hře nejvíce "crazy" bylo moje tahání silných nestvůr z pytlíku. Jako první jsem si řek(i nahlas), že by se hodil upír - a byl tam. Jako druhou jsem chtěl mumii - a byla tam. Pak byla 2x situace, že pouze tažením ducha bych došel na místo bitvy a udeřil - a 2x jsem vytáhl ducha. A k tomu když jsem táhnul dvě silné, byla nejlepší myslitelná kombinace vytáhnout mumii a gorgonu - no nebudu dělat tajnosti, bylo to tam taky. Za celou dobu jsem nikdy nevytáhl nic, co by se mi nehodilo, čili tohle bylonaprosto neskutečné a pravděpodobně neopakovatelné - ale strašně příjemné :D

Výsledek 3:0 je dost krutý, ale zase vím, že příště se mám na co těši, protože odveta bude perná ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 02.7.2008, 13:03 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Hmm, napsal to hezky ten kluk Rethonův :) . Nemám, co bych k tomu dodal, snad jen, že jsem hrál včera mizerně a vzhledem k tomu, že si nahlas řekl, co by chtěl a on si to z pytlíku opravdu vytáhl, jsem se ani na sebe nemohl moc zlobit, neb mi včera nebylo určeno vyhrát. Jo snad bych jen podotkl, že krom Gora, který byl na druhém levlu, byli všichni na třetím, takže jsem opravdu hodně podcenil situaci. Zorkal by neměl šanci, jenže tři kola po sobě jsem špatně zahrál nebo měl holt smůlu. Jednou mi Zorkal zdrhl díky výměně, jednou jsem si zapomněl uzdravit Gora a jednou krysa stála tak nešťastně, že Guelin neměl kudy dojít na Zorkala, aby ho spolu s Chorošem dorazil. Ale jak píši výše, nemohl jsme s tím nic dělat, neb mi nebylo včera dáno vyhrát :roll: , čímž nechci nijak snižovat hráčské kvality Rethona. Ale pokazil naši pěknou sérii remíz 1:1 :twisted:


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz