Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rethonovy výhry ...
OdeslatNapsal: 22.8.2007, 15:49 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Zdravíčko, Dorn je super, ač se bojim, že se z něj stanou jen zajímavější šachy, ale zatím mě moc baví - možná i proto, že se mi lepí štěstí a vítězství na paty :)

Poprvé jsme hráli Dorna na jednom grilování a protože nás bylo 5, hráli jsme variantu pro čtyři dobrodruhy - což se ukázalo býti hlavním naším bodem k vítězství(napoprvé samozřejmě za dobrodruhy a miláčka Eleanor) - málo počátečních nestvůr a velké nároky na krev za postup na další level u pána Dornu jsou podle mě přílišnou nevýhodou ...ale ve hře bylo i hodně chyb co se pravidel týká - jak už to u nováčků chodí, ... a taky grilování doprovázelo trocha pití, takže jak hra probíhala, se nedozvíte :)

Dvě další hry, kdy jsem hrál za někoho z hrdinů probíhaly podobně - byly to taktické šachy s minimem utracených životů zpočátku, plné blokováním druhé strany u teleportů a v úzkých uličkách. A i když jsme udělali chybu, že jsme se hned zpočátku dělili, zvítězili jsme...Pánu Dornu totiž taky tu a tam zbyla příšera, která se dala beztrestně napadnout, což znamená že zkušenosti přebyly věnované kapky krve. Tím se dostaly klíčové postavy na druhou úroveň, ůřípadně i na třetí a tam je krytá Riel strašným sniperem, takže to pak šlo jako po másle ... ještě bych chtěl dodat, že jsme jeli na všechny dodatečný pravidla a to včetně losování party hrdinů - je to tak zajímavější a hra je pestřejší ...

Co se týká mého hraní Zorkala, tak první hru nebudu též rozebírat, protože i tam bylo hodně nováčkovských chyb - ale i tak jsem vyhrál. Další dvě hry měly hodně společného - postavy jsem bezpečně ubil v bažinách - poprvé se ani nedostali jinam než na cestu a do bažin, podruhé někdo pronikl hloub, ale naonec skonali v bažinách všichni. Blata zoufalství jsou extra silnou kartou a když ji Zorkal zahraje a je na druhém levelu, pak jsou-li postavy v bažinách, mají proti mě téměř nulovou šanci na přežití. Ukázala se důležitost umět obětovat ve správnou chvíli správné jednotky - a tak někteří hermani šli účelově na smrt a brzdili tím pár hrdinů a drželi tak skupinu rozdělenou

Až mám slíbenou odvetu s tím, že tentokráte už mě dostanou :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: sachy
OdeslatNapsal: 22.8.2007, 21:28 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
No s tema sachama jsme z toho taky meli trochu obavy, ale podle me tam porad zustalo dost nahodnych prvku, ktere tomu pridavaji na atmosfere - losovani silnych nestvur, poklady, ritualy, pozehnani. Zkouset se tak da leccos, a prekvapit protivnika necekanym tahem se vyplaci - minule jsme vyhrali hru na to, ze Vargen se zdanlive nesmyslne oddelil od skupinky smerem do stok, Zorkal ho tam chtel dobit, cimz se ale fatalne vycerpal a Vargen pak stejne uniknul...
A souhlasim s tim, ze zadna ze stran neni silnejsi, kdyz to nekdo umi hrat, tak fakt vyhrava casteji...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 23.8.2007, 19:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
No takhle, když to obě strany znají a umějí, tak se hraje výhradně podle náhodných prvků - čili teoreticky podle složení skupiny a podle karet požehnání a rituálů .. a podle mě bude v souboji dvou ostřílených hráčů úspěšnější ten, který dokáže co nejlépe zamaskovat svoje tajné karty.
Dovolím si číct, že Zorkal udělal ve zmiňované situaci velkou chybu, jestli zaútočil na postavu s úmyslem ji zabít a víc tím ztratil než získal :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 08.9.2007, 19:22 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Tak jsme si takhle v pátek udělali ve třech lidech "hezkej večer" s tím, že si zapaříme Dorna a až nás omrzí, spíše vyčerpá, odpočineme si u jiných deskovek :). Mno po první pětihodinové partii jsme se rozhodli další už nezačínat...

Časové limity a vůbec hlídání času se ná zdá jako zbytečná "buzerace", zvlášť když někdy je prostě potřeba si to pořádně rozmyslet - proto bychom přistoupili jen a měření času skrz šachové hodiny, kde by měla každá strana na hru cca 1 hodinu, hodinu a půl ... no šachové hodiny nemáme, a tak pětihodinovka :) ..a protože se s vámi chci o tuto taktickou bitvu podělit, ani tento postík nebude z nejkratších :)

Já zase za Zorkala ... družina(Eleanor, Vargen, Gor, Kaedrak,Guelin) vyrazila do stok, kde se jí podařilo zabrat dost výhodnou pozici, a tak byla zabita jen jedna "prudící" krysa, kterou jsme poslal za účelem rozdělení skupiny ... no další útok do stok už mi nepřipadal účinný, a tak jsem jim nechal volný prostor a začal si hlídat pozice u portů a u vchodu u zombíků. I když za portalem byla nashromážděna pořádna grupa, nebyla příležitost tam vtrhnout a udělat brajgl, takže boj začal až u zombíků ... od teleportu mířily zástupy nestvůr hnány dvěma gorgonami, zombíci se rodili na svém místě a chystala se pozice na boj - družina s pomocí pokladu(šipka), nějakého požehnání(tuhý kořínek) a portující se eleanor vtrhla do místnosti úspěšněa zabrala pozice vhodně tak, že rodící se nestvůry musely na místě útočit nebo utíkat(hráli jsme samozřejmě variantu se závaly, s taktikou a úprkem). Získal jsem pár kapek krve, ale postavy zase nějaký expíky, myslím, že to bylo v jednu chvíli 15:6 pro postavy, čili zdánlivě začaly lépe, ale zae vyplácaly poklady a dvě požehnání. Nicméně z obavy o něčí zadek se trošku pohli a ztratili Vargena s nevyčerpaným požehnáním a na druhé úrovni. Mňam. Pak už jsem věděl, že to je jen otázkou času zvítězit, ale trošku jsem se přepočítal - postavy měly trochu tuhý kořínek ... Zombiina touha, potom závaly seslané na oddělení Gora od skupiny - což se povedlo, ale došly příšery, a tak závaly byly naprd. Pak přišly na řadu posily ze zásvětí, v bažinách zaútočili hermani posílení blaty zoufalství, černý pramen a prokletí učedníci ... bohužel mi postavy dokázaly z bažin utéct, i když byly hodně bity a i když tam jeden tah hrdinů trval snad půl hodiny, jak nevěděli coby(Gor s dvěma životy, možnost medůziny masky, ale hrozba mumie za portálem a samozřejmě příchozích hermanů) ... no utekly, eleanor pak posbírala poklady a dva artefakty a poslední hodina se hrála v prostřední místnosti, kde byli hrdinové drženi, ač v dobré obranné pozici, tak ale za nekončícího přísunu nestvůr(kapek krve bylo dost a každé kolo se i pár získávalo, takže ve dne silná a slabá a v noci dvě silné a slabá). Družina byla ucena kapitulovat - bez pokladů a bez požehnání už neměli jak překvapit, já jako Zorkal bez rituálů také, ale síla armády byla na mé straně...

a protože mě tohle psaní vyčerpalo podobnějako celá bitva, víc toho už nenapíšu :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 14:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Postnu sem poznatky z dvou her, které jsem jako Zorkal ted v poslední době sehrál - ale protože těch her bylo dohromady dost, rak už nevím přesná složení družin, rituálů a tak ..ale ono to nevadí ...

V obou případech jsem si na začátku vylosoval mumii, jednou dokonce přišla hned v noci další - a obě hry mají společné i to, že trvaly maximálně deset tahů - nebo abych nepřeháněl: družina pokaždé odešla do stok, tam přišla o jednoho hrdinu za minimálních zorkalových ztrát a vzdala se. Jednou se Riel špatně nachomýtla na políčko, odkud čelila pěti útokům, podruhé Kaedrak sice statečně, ale ne moc dlouho čelil mumii a jejím přisluhovačům

čili zjistil jsem, že pokud Zorkal získá kontrolu nad portálem do stok, je radno jít jinudy

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 06.11.2007, 22:38 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Řekl bych, že aby Zorkal obsadil portál do stok, potřebuje k tomu větší množství nestvůr, vzhledem k tomu jak je to ve stokách s terénem, a ty tam na začátku hry nedostane bez opuštění jiných pozic - čehož hráči mohou využít. Záleží na složení družinky, ale průměrně se teleportu dostanou za dva tahy. Teleport dokáže držet jediná postava (se zálohou co stojí na líhni krys). Takže podle opatrnosti postav zbývá snadno 1-2 postavy na vysbírání stok.
Faktem je, že Zorkal může tímto hezky sílit, takže se podle mě taková taktika dlouhodobě nevyplatí. Ale ve vhodnou chvíli a konstelaci...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 07.11.2007, 09:40 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
záleží na strategii obou stran samozřejmě ... ale s tím portálem - onho zorkal dokáže právě celkem jednoduše a spolehlivě obsadit již před druhým kolem hrdinů - nejprve mu stačí krysa, kostlivec a něco k tomu(co přijde z počáteční pozice ve stokách), pokud se družina rozhodne bojovat, mohou lehce ze zálohy přijít portem další ... a pokud se družina místo boje rozhodne jít jinam, tak ztratila čas - a pro Zorkala zase nění problem zajistit si kontrolu nad druhým portálem případně nad vstupem na hřbitov

zamíchat s tím dokáží asi jen rituály nebo případně velké štěstí na první poklady

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.11.2007, 20:55 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Možná se rozcházíme v pojmu obsadit. Jestli jde o obsazení přístupu ze strany podzemí, tak to hrdiny neštve, spíš naopak. A jde-li o stranu ze stok.. přemýšlel bych nad konkrétní situací. NIcméně Choros, Guelin nebo Almanor, případně Eleanor jsou ti co by s tím z téhle strany udělali krátky proces..

Rethon píše:
... již před druhým kolem hrdinů - nejprve mu stačí krysa, kostlivec a něco k tomu(co přijde z počáteční pozice ve stokách),

Ano, takovouhle sestavu sem sice dostaneš, ale aby něco vydržela, chce to první silnou nestvůru do Stok, čímž je jasný tvůj záměr a já jako hrdina bych tam nelez. Možný kompromis je herman, jako bloker něco vydrží, jenomže ale :) .


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.11.2007, 13:42 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
nejdříve k vildovi - opravdu rád bych ti to ukázal v akci :) - je potřeba obsadit portál a zajistit, aby hrdinové na sestavu u něj neútočili jako první, a to udělat jde - největším nebezpečím je pak Guelin, ale i tomu se dá nějak čelit ...

Mno a teď k původní náplni tématu, i když tentokráte následuje má prohra. Po minulých zkušenostech, kdy jsem 2x po sobě družině někoho zabil ve stokách hodně brzo a hra tím skončila, se družina vydla do bažin. Choros, Gor, Almanor, Guelin a Eleanor byli ti, co měli spasit svět před zlým Zorkalem. Já jako zorkal jsem měl upíra, tři kostlivce, krysu a zombíka. Družina sesbírala pár pokladů - žádná příšera ani sutiny, nějaký léčivky a bohužel rychlé ruce, pak jí začali překážet moji hermani a začali hrozit u teleportu stojící kostlivci, z dornu příchozí upír a gorgona a další kostlivci a krysa(možná ještě něco nebo o něco méně :) ) ... no vypadalo to pro mě docela dobře, pod rukou blata zoufalství a vidinu a útok za právě 4 kapky, leč požehnání mi zabilo upíra a já získal jen tři kapky. Družina pobila co mohla, gorgona s někým utekla zpět do dornu aspolu s další vylosovanou gorgonou čekali v ústraní. Družina sbírá artefakt, ale protože je to sekera, tak prd. ezme ještě pár pokladů z bažin, takže tam zbyl jen jeden - a opět nebyla negativní karta. Prošla oranžovým portálem do dornu avysbírala zase pár pokladů a artefakt, možná dva. Mně se zatím nahromadilo několik nestvůr uprostřed, zahrál jsem krysy mají hlad ... a teď asi přišla osudová chyba celé hry - Almanor vypil lektvar rychlých nohou a akorát na devátý pohyb došel do centra centrání místnosti a za kapku(2.lvl) seslal ledovou bouři, čímž zmrazil moje špatně postavené příšery tak, že všechny tři východy směrem k bažině byly ucpány, druhými východy mířila do místnosti družina a moje armáda se š'tourala v nose za svými zmraženými spolubojovníky. No seslal jsem posily a měl i konečně štěstí na mumii a pomocí přízračné proměny jsem udělla i velmi bolestný výpad, bohužel nebyl smrtelný a družina s pomocí Almanorova přimražování, orfeovy melodie a písně rozkolu přečkala všechny nástrahy, vybila téměř všechno, téměř se vysmála mé chladomorce a během dvou kol si poradila i se Zorkalem. (takový pokus "co kdyby", páč stejně nebylo co jiného hrát, blata zoufalství byly ještě zoufalejší variantou a postup na vyšší level zatím nemohl projít, páč nebylo 9 krve a navíc by taky nic nevyřešil, bylo pozdě). Mojí nadějí bylo ještě v noci po vytažení posledního artefaktu vytáhnout dvě silné příšery tak, aby dokázaly dát Guelinovi tři rány, bohužel asi tenhle požadavek byl pro lospytlík trochu moc a šance 50% příliš málo, a tak poskytl ducha a gorgonu a bylo hotovo(jen chci dodat, že jakákoliv kombinace dvou různých příšer kromě gorgona+duch a upír+mumie by mi stačila, bohužel ...

Poznatky ze hry:
- proti požehnání se nedá bránit, když se povedou, tak se prostě povedou a je asi potřeba mít buď i super rituály nebo aby přišla chybka od hráčů. Já jsem k tomu měl kromě prvního kola i peška na silné nestvůry - jak jsem psal, tak sice neexistují dobré a špatné nestvůry, ale existují jejich blbé kombinace ve hře a to se mi bohužel podařilo mít.
- Almanorova schopnost mražení je asi nejsilnější ve hře a neměl by se proto nikdy podceňovat, čili pokud něco přehlédnout, tak ne u Almanora a rozhodně ne u Almanora v rituální místnosti. Gor na 3. levelu je něco podobného, ale Gora jsem na třetím levelu ještě neviděl...
- Zorkal, když se vrata otevřou, je prakticky v řiti. Kdyby přispěchal na pomoc nestvůrám, byl by okamžitě ukamenován, a když počká v rohu, je ukamenován až za chvíli :)

Celkové hodnocení: nechci to svádět na smůlu nebo štěstí, ale postavy měly štěstí jak na požehnání(orfeus, instant kill silné příšery, rozkol ...), tak i na poklady a to dost ... já měl rituály průměrné, stěžovt bych si na ně nemohl, ale příšery jsem potřeboval přecijen tahat jinačí... ale hra byla fér a vítězství bylo zasloužené

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 12.11.2007, 22:54 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Rethon píše:
nejdříve k vildovi - opravdu rád bych ti to ukázal v akci :) - je potřeba obsadit portál a zajistit, aby hrdinové na sestavu u něj neútočili jako první, a to udělat jde - největším nebezpečím je pak Guelin, ale i tomu se dá nějak čelit ...

To se klidně můžeme domluvit, většinou každý druhý víkend trávím na koleji v Praze. Jeden na jednoho bývají často ty nejlepší hry, ale můžu sehnat i dost dalších lidí.
BTW: To jsem si ani neuvědomil, ale když jsme teď rekapitulovali naše hry, tak jsem se dostali k tomu, že jsem byl na prohrávající straně právě jednou - A to když jsem si zaexperimentoval s přežitím Riel v bažinách . :lol:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 28.11.2007, 20:32 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Tak jsem zvědavej Rethone, co sem napíšeš o naší sobotní hře, kterou jsem měl solidně rozjetou a solidně ji zazdil...

_________________
Kulomet je sice jistota, ale na jeden cíl přece stačí jen jeden náboj...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 29.11.2007, 10:56 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
což o to, ještě mám restík ze hry s Vildou a Filipem ...horší je, že nebyl čas napsat hned potom a teď už je spousta věcí zapomenuta :)

Mno každopádně jsem moc rád, že se tady přes forum dá dohodnout s prima lidma a zahrát si jentak Dorna ... to se dá takhle v pátek navečer sejít v jedné pražské čajovně a rozjet to :) ... Hrál jsem zase Zorkala, proti mě družina složená z Almanora, Gora, Guelina, Ragnara a Eleanor, pokud se nepletu. Čili potenciál dopředu hrozivý, ale zase to chybělo dozadu ... hráli jsme pro mě poprvé bez taktiky/úprku, čili hra, kde platí jiné zákonitosti než s taktikou ...
Družina se hned zpočátku rozdělila, 3 ve stokách a 2 pokračovali na hřbitov(zombie líheň) - ve stokách jsem získal pár kapek(možná dokonce jen jednu), ale hlavně družinu trochu pozdržel ... a tak začly příšery houstnout kolem odvážné dvojice, která prošla hřbitovem a zdržovala se nedaleko místní studánky. Tuším, že tam byl Rgnar a Gor, ale to už nevím jistě. Mno dvojice záhy usoudila, že ani neustálým upíjením studánky by nepřežila, a tak byla jedna postava přivolána do stok požehnáním a druhá(Ragnar) se zčista jasna objevila u vědmy - kde byl okamžitě zabarikádován několika slabými příšerami(zablokován=kdyby opustil vědminu chaloupku, nezůstalo by po něm po 2-3 kolech ani prd) Mno skupina se zeleným portálem dostala do dornu, nebyla mnou příliš strašena, padlo pár kapek a spíš se tak držely pozice. Pak se k nim prokousal i Ragnar, když mu skupina hlídala prostor od spawnu kostlivců. Mno sebralo se pár artefaktů, ale skupina byla pořád docela rozlítaná, a tak i přes nesmírnou snahu postupně popadali. (Omlouvám se za zkrácení, ale podrobnosti nějak nevim - jen vim, že pak zbyly tři postavy s celkovým počtem 4 životů a nebyl mezi nimi Gor, kluci to ještě nevzdali a zkusili najít bezpečné místo, ale nepočítali s hermany do zad a tím hra skončila)

postřehy:
- bez taktiky/úprku je hra rychlejší a měl jsem co dělat, abych dokázal reagovat na to, jak to odsýpalo ...
- kluci výborně špuntovali důležité chodby tak, že jakýkoliv můj útok by byl nevýhodný, a tak i když se nedrželi moc při sobě, nemohl jsem jim působit velké ztráty
- požehnání byla celkem dobrá, ale dokázal bych si představit jejich lepší využití - třeba Orfeova melodie přišla, když už nebylo proč :)
Nicméně dobrá hra a rozhodně jsem to neměl jednoduché ...

V sobotu večer jsme si dali hodně kvalitní hru se Sniperem. Já opět Zorkal, on Almanor, Choros, Gor, Guelin a snad Eleanor :) ... Začalo se v bažinách, já jsem si příšerama hýřil jentak kolem, pak se ale naskytla šance u portálu na zisk kapek, a tak jsem zaútočil, získal pár krvek, přišel o hodně, zaútočil a získal další kapky a přišel o všchno :) ... nicméně byly kapky, trnovým jsem určil směr výstupu z bažin a pak už se hrálo prakticky jenom u spawnu kostlivců. Semtam padla krev přímo ze spawnu, no v ruce jsem měl rituály, na něž potřebuju nutně mít příšery, jako výměnu, chladomorku, chuť po krvi, prokleté učedníky ...ale nebyly příšery, čili jsem postupoval v levelech a dostal s ena třetí, ale stále prakticky bez příšer. Sniper se bál opustit spawn, abych se na něj nesesypal, no nicméně po sebrání 2 artefaktů jsem měl ve hře 4 silné příšery - upíra, dvě mumie a ducha. Obrana hrdinů u spawnu kostlivců byla postavena tak, aby mumie nedošla a ostatní toho moc nenadělali a pak aby je Almanor sesmahnul, mno temná rošáda ducha za mumii udělala své, choros bránící spawn byl paalyzován, eleanor vedle ně paralyzována a ještě jí zbyl jeden život. Almanor to tam potom sice vyčistil, a k mému naštvání se všechno pomocí Gora a studánky povedlo ustát(studánka byla tak používána, žemálem vyschla :) ) ... mno ale bylo dost krve, dostaly se do hry i další silné příšery, a tak když družina byla v místnosti se sloupem tam, kde se střetávají cesty z bažin, od spawnu kostlivců a os spawnu silných příšer .... zemřel Almanor na chuť po krvi. Eleanor v tu chvíli šla sama dornem pro poslední artefakt(protože jeden z těch na této straně byla sekera) a tak u sebe byli tři hrdinové, kteří ač se snažili, tak neustáli násun nestvůr podpořený prokletými učedníky a chladomorkou. Rituály byly tytam a nastalo bonusové spawnování silné nestvůry za 4 kapky ... no bylo 11 večer, převaha byla jasně na mojí straně, postavám se životy už jen snižovaly, a tak jsem byl prohlášen za vítěze. Po průběhu hry, kdy jsem tak po polovinu času neměl skoro žádné příšery, mě to překvapilo, ale i to se stává :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 30.11.2007, 19:27 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Tam jsem udělal dvě zásadní chyby: Moc dlouho držel dobitý spawn kostlivců a poslal jsem Eleanor pryč... Kdybych nebyl blbej, tak jsem zahájil masivní přesun na hřbitov za cenu tak 2 kapek krve... Nicméně jsi zapomněl zmínit, že se Gor dostal na 3. level, což je jev řekl bych velmi unikátní... (Měl totiž přání smrti)

_________________
Kulomet je sice jistota, ale na jeden cíl přece stačí jen jeden náboj...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 10.12.2007, 14:03 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Tak se mi povedli uskutečnit další hru s někým odtud z fóra, tím oným byl Felbazir a i když prý za hrdiny hrál poprvé, dal mi co proto.

Almanor, Gor, Choros, Kaedrak, Guelin - se vykašlali na sbírání pokladů a vtrhli rovnou na hřbitov, což mě teda zaskočilo ... mno a zaskočily mě i rituály, které jsem vytáhnul - no uvidíte sami. Ze silných jsmeměl gorgonu a tučím mumii(ale možná dvě gorgony, ted uz nevim), každopádně první zdržení a kousnutí se podařilo hned u vstupu na hřbitově, ale hrdinové to zvládli i díky přání smrti na mumii(ha, tak jsme ji přecijen měl ... chcíli :) ) ...lépe, než jsem čekal, a tak i přes několik získaných kapek na tom byli hrdinové lépe. Hráli jsme oba útočně, čili hrdinové pospíchali, co to dalo, já zase jak byla možnost brát nějak dobře krev, tak jsem bral. Takže krev tekla proudem a příšer na plánu moc nebylo ... za první krev jsem si zahrál zombiinu touhu a pak postoupil na druhou úroveň. Situace se nijak moc neměnila, stále jsem získával krev a přicházel o příšery, občas i za cenu toho, ýe almanor sesmahnul i chudáka chorose, který stál v epicentru fireballu. Když se skupina jala léčit na studánce, pustil jsem do hry černý pramen a trochu je zdržel, protože kaedrak často stál a doléčoval. Byly sebrány dva artefakty a seslán ještě jeden rituál, a to hladové krysy, potom ještě jsem zatarasil rituálním závaly jeden artefakt tak, aby to opět skupinu zdrželo a já si zároveň za závalem přichystal útok, takže zase protekla nějaká krev a příšery mizely - tak jsem zahrál učedníky, takže ke dvěma silným nestvůrám přibyly ještě nějaké slabé a opět totéž - hodně krve, hodně expů. Pro hrdiny to pořád vypadalo lépe, protože byli skoro všichni na třetím levelu(hlavně u Almanora mi to dělalo vrásky) a moc příšer na plánu nebylo. Mno postoupil jsem si na třetí úroveň a z nouze zahrál poslední rituál - trnový portál(hrdina ani jeden nestoupnul za celou hru na portál...). Hrdinové se třemi artefakty mířili do centrální místnosti, no Gor byl zapomenut se čtyřmi životy nechráněný a vyvolaní duchové(noc a přebývající kapky krve) udělali své. Pak byl velmi vážně zraněn i Kaedrak a zbyl mu jeden život, ale to už se otevřely dveře k Zorkalovi. Almanor zmtazil půlku místnosti, ale i tak opět přivolaný duch(nebo dva?) společně s vyběhnuvším Zorkalem zredukovali Guelinovi životy na nulu. Kaedrak s Chorosem si prastili do Zorkala a 3 jeho životy lehly, Almanor opět zmrazil co se dalo. Zorkal opouští prostor u brány a vydá se z rituální místnosti pryč směrem k oranžovému portálu a dva duchové dávají ránu Kaedrakovi, což na jeho vyřazení stačí. Je 20.10, a protože má herna do 20.00, není čas na taktické rošády a Felbazir uznává, že i když byl Almanor i Choros na třetí úrovni a zraněn jen Choros a to lehce, nebyl by schopný Zorkala zabít(jeden život by mu zbyl, kdyby Almanor nemrazil a tím by se uvolnila veliká síla příšer a postavy by bepřežily další kolo, a tak hru vzdává.Musím uznat, že mi hodně teklo do bot a zachránily mě jen chybky soupeře, kdy špatně našlápl a dostal zbytečně ránu za 3-4 kapky, to se mu stalo dvakrát ... bez toho bych to asi projel....
moje rituály byly levný a takový, co nemohli moc překvapit - dá se s tím hrát, ale dost podivně. Soupeř neměl požehnání taky uplně nejlepší, i když přání smrti je super a Orfeova melodie byla využita tak, že mi ani nevadila ...
no každopádně hra zajímavá a skoro remízová ... (jak ALmanor začne mrazit v centrále, je remíza pokaždé ve vzduchu :) )

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 11.12.2007, 21:08 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 07.9.2007, 10:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
Jo, tak nějak to bylo :) Hrál jsem docela agresivně, protože v předchozích třech hrách, co jsem hrál za Zorkala, mi to přišla jako nejlepší strategie hrdinů. A přes hřbitov jsem šel taktéž záměrně, protože v těch třech hrách jsme hráli vždy cestou přes blata.
Té krve bylo opravdu dost, asi budu příště víc taktizovat, i když jsem se stíhal vpohodě lečit. No musim se trochu ohrát. Přeci jenom jsem měl co dělat, abych si udržel v povědomí všechny schopnosti všech hrdinů. Večer po hře jsem si uvědomil, že Guelin má na třetí úrovni 2 útoky. Na to jsem úplně zapomněl. (Ale na třetí byl až ke konci hry.)
A škoda toho závěru. Byl jsem si docela jistej, že mám Zorkala na lopatě. Zbytečně jsem přišel o 4 životy u Kaerdraka. Což mi asi hru prohrálo.
Nezbývá než Rethonovi pogratulovat a poděkovat, že mi názorně ukázal sílu duchů :)


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz