Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Svátky v Doubici
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 00:13 
Offline
 Profil

Registrován: 31.12.2006, 17:18
Příspěvky: 6
Stihli jsem během volna tři hry. V prvních dvou jsem hrál za Zorkala a obě jsem vyhrál poměrně snadno - v první především díky lepší orientaci v pravidlech (než se hráči trochu sžili se systémem hry, už bylo pozdě) a v druhé asi proto, že byli hráči příliš líní počítat políčka a přišli tak hned na začátku o jednoho hrdinu. Po této zkušenosti se i mě zdálo, že to má Zorkal nějak snadný a tak jsem při třetí zasedl na druhou stranu stolu. Hráli jsme ve třech, složení Vargen, Ragnar, Guelin, Gor a Almanor (měl jsem poslední tři)

První cesta vedla do bažin, kterou postavy snadno ovládly. Potom jsme se rozděli, válečníci, za které hrál kamarád, vyrazili posbírat blízké poklady a artefakt. Moje postavy šly do dolů, kde vybraly nejbližší poklady a pozabíjely několik krys. V blatech začala houstnout atmosféra a Vargen s Ragnerem nakonec tak tak stihli utéct teleportem. Ke hřbitovu mezitím dorazila skupinka z dolů (která díky Guelinovi rychle prošla zátarasem ze zombií) a obě party se potkaly na křižovatce. Podařilo se sebrat severní artefakt a díky Guelinově osobní statečnosti také ten na jih od hřbitova. Již při vstupu do dornu postoupil na druhou úroveň, a tak se dokázal vypořádat s oběma dotírajícíma zombiema a díky lektvaru rychlosti nechal gorgonu i kostlivce daleko za sebou. Doběhl akorát včas, aby pomohl skupince deroucí se zpět do místnosti s teleportem a společně s Ragnarem posloužil jako výtečná zadní stráž. V tu chvíli byla většina postav na druhé úrovni, ale Zorkal byl už na třetí. Na první byl jen Gor, kertý léčil četné šrámy a k útočení se moc nedostal.
Ani rituály "přízračná proměna" a "posily ze záhrobí" nedokázaly na delší dobu postup postav zadržet. Rituální místnost byla přesto dost napěchovaná. To byla chvíle pro Almanora (svitek teleportu, rychlé ruce, ohnivá koule, třetí úroveň a ledová bouře). Nešikovně postavené nestvůry zablokovaly dva vchody a ze dvou se hrnuli dovnitř hrdinové, volný jižní vchod zablokoval Ragnar. Bránu, která se měla v dalším kole otevřít, zase Vargen. Ten nesl váhu prvního útoku pána dornu. V dalším kole ho proběhl a zaútočil na něj zezadu, z druhé strany potom útočil Ragnar s rychlýma rukama, Almanor šipkou a Guelin (mimochodem postavený tak, aby na začátku kola svým tesákem zabil příšeru zmrazenou Almanorem - dohromady jim to jde docela dobře). Zorkal sice přežil s jedním životem, ale žádná z příšer mu nemohl přijít na pomoc. S použitím tuhého kořínku zablokoval Almanor nejkritičtější chodbu, jeho mrazicí kouzlo nahradil Gor, vymítající nejbliššího mraženého ducha, medúzinou maskou. Bez pomoci tak byl Zorkal v dalším tahu vyřízený. Všechny postavy dohrály na druhé úrovni, Almanor na třetí (Guelin skoro).

Oproti předešlým hrám se zlepšila komunikace mezi hráči postav (také jsme byli jen dva a ne tři), což se podle mě ukázalo jako zcela zásadní. A když jsme pochopili, že se nesmíme začít domlouvat dřív, než Zorkal otočí žeton, neměla už naše hra (skoro) chybu. Zorkal udělal několik chyb a zkušenější hráč, by nám asi vítězství znesnadnil, ale zdá se mi, že postavy (pokud neudělají chybu) mají navrh.
Za další zásadní věc považuju silný tah hrdinů na branku (Osudu). Řekl bych, že celá hra neměla víc jak 15 - 20 kol.

Mimochodem, špatně jsme si přečetli a použili požehnání "Astrální poutník". Hráli jsme to tak, že postava zmizela až na konci svého tahu - to umožnilo Vargenovi podniknout útok na Zorkala a potom zmizet předtím, než by ho pán dornu zabil. Domnívám se, že jsme tak docela posílili požehnání, které je jinak velmi slabé. Kromě možnosti uniknout z bezvýchodné situace (což umožňuje bez ztráty tahu například také "vědmino pouto") se tak tato karta dá použít také ke kamikadze útoku.


Naposledy upravil woda dne 03.1.2007, 11:18, celkově upraveno 1

Nahoru
 

 Předmět příspěvku: pokady a astral
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 10:34 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Technicka: Pouzivali jste v jednom tahu vzdy za kazdeho hrdinu pouze jeden poklad? Z reportu to vypada, jako by Almanor pouzil Teleport i Rychle ruce v jednom tahu... Pokud to tak bylo, tak jste to meli trochu jednodussi...

Astralni poutnik je dobry spise v tom, ze si hrdina muze vybrat, kam se pak umisti - misto ztraty tahu se tak muze vlastne hodne zrychlit...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 11:16 
Offline
 Profil

Registrován: 31.12.2006, 17:18
Příspěvky: 6
Hmmm to je pravda, přehlídli jsme, že lze použít v jednom tahu jen jeden předmět. Takže jsme si to ulehčili (ale neřekl bych, že to mělo významný vliv na koncečný výsledek).

Hrdina zrtatí tímhle požehnáním de facto dva tahy, což je velká cena - ale dovedu si představit okolnosti, za nichž se to vyplatí. Naše použití stálo hrdinu jen jeden tah, protože ten první normálně dohrál.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2007, 14:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
No, pokud jste používali víc pokladů za tah, a s tím i vlastnosti postav (vícekrát?) mohlo by to být celkem velký plus... i kdyby to bylo jem kouzlení teleportu, vím jak do dokáže narušit Zorkalovu strategii (pokud s tím nepočítá, někdy je to z chování hrdinů poznat...)

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz