Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 30. 12. 2006 Prokopské údolí Vanaprastha
OdeslatNapsal: 02.1.2007, 02:29 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Vanaprasthův report:

Byla to velmi akční hra a trvala od 19.30 do 23.00 :o)

Skončila vítězstvím Zorkala (mě)

Hráči byli : Alistair (Eleanor a Vargen) , Harald (Choros) a nicky dalších dvou hráčů neznám (Guelin a Almanor).

...........................................................................................................................

Hráči použili nejlepší známou strategii: Vargen s Eleanor do Opuštěných dolů,
zbytek družiny vchodem přes líheń zombií do Dornu.

Zorkal koncentroval všechny síly uvnitř a v okolí Rituální místnosti, přičemž hermany použil jako ucpávku chodeb okolo Rituální místnosti. Přišli mu v pravý čas dvě Gorgony.

Hráči postupovali obezřetně, ale při průniku teleportem s dolů musel Vargen po útoku zahrát nezranitelnost a Eleanor byla zraněná. Proto zahrál Požehnání i Almanor, aby si s ní prohodil místo, nicméně před smrtí stihnul už jen poslední ohnivou kouli.

Choros se zbytkem družiny se pomalu probíjeli k červené líhni a čistili prostor.

Zorkal si dal druhý level - plodný sabat a po Alanorově smrti přidal "Zombiinu touhu", takže zombie, které v noci vyvolával po třech se staly rozhodnou silou jeho armády.

Choros s Eleanor po vyčištění prostoru ucpali červenou líheň a Vargen sebral první artefakt. Silné nestvůry vybili, ale použili většinu léčivých lektvarů.

Vargen sebral druhý artefakt.

Zorkal zahrál "Přízračnou proměnu" a zabil se zombiemi Guelina.

Zbylí tři hrdinové si dali 3. level a vydali se k poslednímu artefaktu do bažin.

Zorkal stáhnul červené po přízračné proměně a hromadil sílu za teleportem v bažině.

Vargen sebral třetí artefakt,

vnitřek Dornu byl zacpán červenými, tři super hrdinové měli dva svitky ohnivého dechu, medůzinu masku a jeden teleport. Vešli do Dornu.

Zorkal věděl o nebezpečných předmětech, takže rozmístil nestůry co nejdál od sebe a jako špunty použil zombie se dvěma životy a duchy.
..................................................................................................................

Poslední bitva:

Vargen prochází přes ducha do Rit. místnosti a spouští ohnivý dech.

Choros se teleportuje přes ducha a zabíjí mumii.

Elenor zabíjí ducha.

..........
Vargen udělal chybu protože otevřel s Chorosem neúmyslně Bránu Dornu, ale i kdyby jí neotevřel, Choros dostal osm útoků za sedm životů a odchází do Valhaly.

Zorkal útočí na Vargena se zbytkem příšer, Vargenovi zbvají tři životy.

.......

Předposlední kolo:

Vargen s Elanor zraňují Zorkala za 4 životu, tomu ale jeden (nebo dva po postupu pomocí Chorosovi krvavé lázně) zbývá.

Poslední kolo:
Zorkal zabíjí zbylé hrdiny.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Haraldův report na tutéž hru z pohledu hráče
OdeslatNapsal: 02.1.2007, 02:29 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Haraldův report na tutéž hru z pohledu hráče:

Zkusím popsat, ale budu potřebovat doplnit od ostatních.

Družina vyrazila ve složení Almanor, Eleanor, Guelin, Choros a Vargen. Eleanor s Vargenem vyrazili do kobek pro poklady, zatímco ostatníá postavy vyrazily západním vchodem do Dornu.
Postavy z počátku měly dost smůlu, co se pokladů týče, hned na začátku vybraly téměř všechny putující nestvůry. Trojice postav uvnitř Dornu se tak dostala do obklíčení nestvůr. Eleanor a Vargen jim tedy teleportem přiběhly na pomoc, ale díky velmi dobré taktice pána Dornu (Vanaprasta) byla Eleanor vzápětí téměř, mrtvá. Zachránil ji Almanor, který si za použití požehnání s ní prohodil místo.
Nastal těžký souboj, ve kterém bylo použito několik dalších požehnání, postavy se dokázaly spojit a nestvůry téměř všechny zlikvidovat, pán Dornu však s brilantností hráče šachu obětoval své nestvůry za zabití Alnamora, címž družinu připravil o příležitost ke zraňování na dálku. Vargen a Choros, steně jako Zorkal se po tomto boji dostali na druhou úroveň.

Postavy se rozeběhly pro artefakty, čehož využil i pán Dornu a velmi rychle, i za použití několika svých rituálů, obnovil své síly, takže postavy získaly dva artefakty, ale nestvůrám se podařilo je odříznout pe dvojicích a než postavy dokázaly znovu spojit síly, mumie paralyzovala Chorose a tlupa nestvůr pak zabila Guelina, který s ním byl ve dvojici.

V tu chvíli už to vypadalo s postavami skutečně špatně, ale rozhodly se nevzdávat boj a vydaly se pro třetí artefakt do bažin. Pán Dornu vyklidil pozice, začal se stahovat do rituální místnosti. Postavy se tedy z bažiny teleportovaly do podzemí a rozhodly se pustit do téměř ztraceného boje za použití několika svitků, které ještě cestou pobraly.

Po dlouhém kombinování postavy vymyslely plán, kdy se Vargen prosmýkldo chumlu silných nestvůr, zranil je svitkem ohně a zlikvidoval pak útokem mumii, Choros se teleportoval do rituální místnosti, otočkou dobil řadu svitkem poraněných nestvůr a dobil druhou mumii. Nejzranitelnější Eleanor pak dodělala další nestvůru a zůstala v chodbě, kam na ni nemohlo takové množství nestvůr a přitom byla po ruce.

Postavy v plánu měly jednu obrovskou díru, na kterou zapomněly. Zapomněly odložit artefakty, takže na konci společné akce byly v rituální místnosti dva artefakty u Vargena a jeden u Chorose. V tu chvíli se tedy otevřela brána u Zorkala a ten vstoupil do bitvy. Všechny nestvůry se tak vrhly na Chorose, kterého zabily a Zorkal se mohl věnovat Vagenovi, kterého téměř zabil. V dalším kole, které se už neodehrávalo, byly po okolních stěnách rozmazáni i Eleanor a Vargen.

Velmi příjemná a velmi dlouhá hra, trvala cca 4 hodiny.

Osobně se mi zdá, že hra je za dané konstalace (4 hráči + pátý Zorkal) lehce výhodnější pro Zorkala, neboť on má přehled o možnostech, co mohou udělat hrdinové s výjimkou požehnání. Pokud by nebyly veřejné informace co postavy našly v pokladech a tedy jaké svitky mají, měly by postavy větší šance, neboť Zorkal by se nemohl nestvůrami přizpůsobovat jejich tajným zbraním. Ideální by bylo, aby hráči si mohly poklady mezi sebou ukázat a nevěděl o nich jen Zorkal.

Druhý nápad se týkal situace před závěrečnou bitvou. Od určitého okamžiku je pro Zorkala vyloženě výhodné být pasivní a posilovat vyvoláváním nestvůr a stávající si, pokud možno, šetřit. Bylo by dobré dát volitelnou možnost aby se v tuto chvíli mohly posílit i postavy. Jeden z nápadů, které zazněly na toto téma v debatě, bylo, že pokud by postavy obětovaly už držené artefakty, mohly by za to získat nějakou výhodu. Napadá mě třeba další požehnání od svých bohů, ale neznám požehnání, možná je to moc silné.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Poklady
OdeslatNapsal: 05.1.2007, 10:36 
Offline
 Profil

Registrován: 05.1.2007, 00:03
Příspěvky: 60
Bydliště: Kolej 17. Listopadu
Při první hře jsem si v pravidlech nějak nevšiml, že předměty se ukazují, takže pro mě, jako Zorkala, byly vždy překvapením a postavy občas zachránilo. Stejně tak jsme si nevšimli pravidla jeden tah, jeden předmět, ale to snad ani nenastalo.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz