www.dorn.cz
http://dorn.cz/forum/

Report ze stedrovecerni hry
http://dorn.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=26
Stránka 1 z 1

Autor:  ragnar [ 26.12.2006, 00:24 ]
Předmět příspěvku:  Report ze stedrovecerni hry

Dorn jsem venoval svemu nejmladsimu brachovi k vanocum, tak jsme hned vecer samozrejme zahrali ve dvou hracich (jeden hral za Almanora, Riel a Vargena a druhy za Chorose a Kaerdraka) proti Zorkalovi.

Kaerdrak a Choros šli do stok, Vargen, Riel a Almanor šli do Dornu přes zombie (do bažin jsme celou hru nestrčili nos). Zorkal zkraje trochu hlodal tři postavy v Dornu, ale všechno odrazili. Pak ale hráč za Chorose a Kaerdraka ve stokách zlehkomyslněl a začal vesele sbírat poklady během čehož se od sebe vzdálil Choros a Kaerdrak. Zorkal toho využil a seslal dva závaly, které umístil tak dobře, že obě postavy oddělil zároveň od sebe a zároveň od bližšího východu a zároveň ke Kaerdrakovi měly přímý přístup krysy ze stoky i od teleportu. Tří postav na severu si úplně přestal všímat, takže si bez odporu vybíraly jeden poklad za druhým. Ve chvíli, kdy ale začlo být zřejmé, že Kaerdrak s Chorosem mají vážný problém, tak neustále cpal každé kolo před nos postavám v Dornu jednu nestvůru, která jim efektivně zabránila v tom, aby šli do stok na pomoc.

Tady se ukázala plně výhoda nezadržitelného postupu, který postavy v této sestavě samozřejmě neměly. Také v pokladech nenašly žádnou magickou šipku ani nic podobného, takže Zorkalovi stačilo, aby jim každé kolo předhodil před nos třeba jen obyčejnou krysu a jejich postup se nekonal ani o políčko, protože se zabíjí až po chození...

Kaerdrak s Chorosem vedli ve stokách mnoho kol trvající hrdinský last stand s postupně ubývajícími životy, přičemž se na ně hrnuly vlny krys, píkařů a gorgon. Kaerdrak si životy léčil a dokonce postoupil na 2lvl, Choros postoupil jen tak tak, lépe řečeno postoupil v tu chvíli kdy za pomoci svého posledního života seslal ohnivý dech ze svitku, čímž ale zároveň zahynul. Kaerdrak ustoupil před další vlnou a vybojoval svůj poslední boj opřený zády o zával (na jehož druhé straně se už hemžily krysy a píkaři). Pak jsme hru přerušili protože jsem šel na půlnoční a druhý bratr jel domů. Se třemi přeživšími postavami z nichž jen jedna byla na druhé úrovni (Riel), by postavy pravděpodobně prohrály.

Hra byla velmi zábavná a odehrávala se zas naprosto odlišně. V poslední době mě moc baví vyhýbat se bažinám, vznikají tak nové situace.

Příčina prohry: oddělení dvou postav tak, že zůstaly osamocené v nebezpečném místě.

Autor:  ragnar [ 26.12.2006, 00:54 ]
Předmět příspěvku:  Odveta za porážku

Den nato, tedy dnes, jsme se rozhodli to Zorkalovi, za kterého posledně hrál třetí z mých bratří, vrátit. Vzali jsme se v základu stejnou sestavu jako posledně směřující na začátku na stejná místa, ale se dvěma výjimkami:

Do stok vyrazila dvojice Vargen a Eleanor.
    Místo Kaerdraka Eleanor. Proč? Protože se ukázalo, že efektivita Kaerdrakova samoléčení je velmi omezená. Dost často se potřeboval pohnout a v kritických chvílích si život léčit nemohl. Navíc s Chorosem ani Vargenem nespolupracuje příliš dobře, protože jsou nablízko, takže v úzkých chodbách může zasahovat vždy jen jeden - ten vepředu. Další důvod je ten, že Eleanor zvládá teleport, takže se dokáže snadno dostat z obklíčení nebo přeskočit zával, takže nemůže být od kolegy nikdy trvale odloučena.

    Vargen šel posledně do Dornu, ale tentokrát jsme z něj udělali parťáka pro Eleanor, protože oba chodí o sedm a nemusí na sebe čekat. Navíc Vargen se léčí žraním krys, takže jsou stoky pro něj ráj na zemi.

Do Dornu přes zombie vyrazila trojice Choros, Guelin a Almanor
    Choros zůstal zachován, třebaže teď šel do Dornu, protože jeho otočka je v podstatě jediný dvojitý/trojitý útok na prvním levelu u postav. Do Dornu jsme ho poslali proto, že na šesterečném plánu je jeho otočka daleko účinnější než na čtverečkovém stokovém.
    Almanor zůstal zachován, protože jeho magická střela je jedinečný protilék proti zas*aným duchům, kteří se jinak ubrání jednomu útoku a mají dva životy, takže otravují v cestě hrozně dlouho. Jasněže duchy dokáže nejlépe odstranit Gor (jednou ranou), ale Gor za to jednak platí krví (což Almanor nemusí) a druhak si na ně musí šahat, na což často není místo, když v čele voje obvykle stojí nějaký válečník a Almanor může krásně střílet operativně kouzlo kam se hodí. Navíc fireball je občas nutná akce a Almanor, jako každý čaroděj, má slibnou budoucnost, když se nalevluje.
    Guelin tentokrát nahradil Riel. Proč? Protože nás minule Zorkal neuvěřitelně štval blokádami cesty, nutně jsme potřebovali specialistu na nezadržitelný postup, aby nám zabíjel oxidátory. Jinak Riel je skvělá, o tom žádná.


Po dlouhém úvodu budu se hrou rychle hotov. Odveta se zkrátka vydařila. Po napínavém nerozhodném střídaní úspěchů a neúspěchů se nám díky promyšlené strategii (ale i Zorkal hrál dobře) a včasnému a správnému použití požehnání a pokladů podařilo vysmýčit velkou část stok i dornu (do bažin jsme opět nestrčili nos) a nalevlovat postavy na 2lvl. Za největší úspěch považuju kvalitní výměny, tj. nedávali jsme Zorkalovi krev nadarmo, vždy minimálně za jeden nebo dva expy. Prostě jsme ho nenechali nafetovat se a až do konce hry neměl dost krve na rituály.

Poté, co jsme mu vyvraždili skoro celý Dorn (kromě pár třesucích se rosolů zalezlých a odříznutých ve stokách) jsme provedli revoluční akci, kterou jsem nazval "jatka červeňáků". Hrdinové zkrátka obstoupili Temný Chrám (líheň rudých) ze všech stran a po jednom jsme sbírali artefakty, kterých jsme se před tím v rámci minimalizace nepřátelských davů ani nedotkli. Zorkal musel vždycky nalíhnout červenou, ale na ní tam už čekalo komando smrti, přičemž ji dorazil vždy ten, kdo zrovna potřeboval level. Velmi podlé. Když jsme měli už dost této krvavé zábavy, hupsli jsme na Zorkala.

V závěrečné křeči seslal na svoje ve stokách hamouněné davy krys a píkařů rituál na spojení dvou hnědých do jedné rudé (což byly většinou vampýři a duchové) a po vzoru nazghúlů vyrazili rychlostí 12 políček za kolo svému temnému pánovi na pomoc, ale (stejně jako v LOTRovi) už bylo pozdě...

Ufff. Ale výborná hra. Doba: se vším všudy 2,5 hodiny...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/