Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hra v KV 17.12.2006
OdeslatNapsal: 21.12.2006, 16:32 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 15:59
Příspěvky: 10
S družinou, kterou hráváme HnH už řadu let jsem se rozhodl zkusit jako vánoční hru právě Dorn. Já jako Zorkal, hráči za pstavy. Rozhodl jsem se pro první hru nevyužít doporučenou sestavu, ale naopak jim přídělil postavy odpovídající co nejvíce jejich charakterům ve hrách. Nebyla tam nevyváženost.

Hrdinové se rozdělili, Vargen Riel (střelkyně) vyrazili do bažiny, zbylí tři Chros, Almenor a Gor zase do stok. Ukázalo se, ze skupinka v bažinách poněkud přecnila síly a byla by vybita, kdyby se chytře nestáhla do chaloupky k Vědmě. Hermani by ovšem zabily Vargena, který se k ní do chajdy už nevešel, kdyby postavy nepoužili Požehnání o výměně postav. Situace se změnila až příchodem zbytku družiny ze stok.

Trojice ve stoky plundrovala. Ukázalo se, že nejvýhodnější jsou sebevražedné kamikadze útoky za účelem získání kapek krve a znepříjemně postu hrdinů. To, že se krysy líhnou ve stokách uprostřed a mohou být 2, či dokonce 3 (po přestupu Zorkala na 2. lvl) dost vadí - postavy zpomaluje. Přesto jsem musel dost přemýšlet, abych jim nedal expy zadarmo.

Po vybrání většiny stok a bažiny se postavy sjednotili, že vyrazí brát poklady do samotného vnitřku Dornu. Podařilo s emi seslat Trnový rituál, takže postavy prakticky přestali používat portály (a já naopak ano :D ),a také velmi dobře zvažovali, kdy sebrat artefakt, protože další silná nestvůra ve hře se jim moc nelíbilo.

Ve chvíli, kdy plundrovali první části Dornu (nyní již ve skupině - výhoda - ubrání se, nevýhoda - nízká pohyblivost = postup postav jak komando zásahovky - postup vpřed, vyčistit/zajistit - přesun zbylých střelců) a já vedl gerilovou válku, jsem zjistil, že koncentrace sil nestvůr na jednom místě je fatální - provedli mi ukázkový masakr a přišel během jednoho kola prakticky asi o 3 silné a 6 slabých nestvůr. Naštěstí se mi podařilo dotánout Zorkala na 3. lvl a silné nestvůry mohli začít proudit ze tří míst (klíčové jak se později ukázalo). Také, jak se hrdinové blížili k rituální místnosti, začal jsem jí vyklízet a ustupovat. Hráči byli chytří a vstoupili dovnitř, avšak nevnesli do ní 3 aktefakty (jedna z postav zůstala stát venku). Já dokouzlil právě poslední Rituál a v noci se rozhodl na družinu sebevražedně zaútočit.

stav - většina postav měla 3. lvl, byly zbaveny 4 z 5ti požehnání, Zorkal též 3. lvl. Seslal jsem podpůrné rituály (kdy se u silných narodily slabé nestvůry) a sebevražedně zaútočil ze tří stran (později dokonce ze 4).

Je důležité říct, že jsme hráli s nepoviným pravidlem o zónách kontroly pohybu - taky důležité. Nejdřív to vypadalo fatálně - příšerky umírali..jenže postavy taky ztrácely životy. Dařilo se mi díky tomu získávat každé kolo potřebné 4 kapky krve na vyvolání 1 silné nestvůry navíc - většinou to byla mumie, neboť po příchodu na bojiště ochromovala...a životy ubývali..a najednou zemřel Gor..a následně i Riel.

V tento moment byla hra ukončena - jednak proto, že už bylo fakt hodně hodin, hra trvala 5 hodin, jednka proto, že se ukázalo, že Zorkal vyhraje - příšerky neumírali tak rychle, zbylí 3 hrdinové byly oslabení, léčiv prameny otrávené, získané (asi 80%) poklady spotřebovány.

Shodli jsme se, že ačkoliv to nevypadalo na první pohled, tak měli raději otevřít cestu k Zorkalovi a za kždou cenu ho umlátit..uvidíme, jestli se to potvrdí i při dalších hrách.

Každopádně je to hra neuvěřitelně variabilní a při své jednoduchosti i takticky dost vychytaná - všechna čest! :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: obhajoba postav :)
OdeslatNapsal: 23.12.2006, 12:58 
Offline
 Profil

Registrován: 23.12.2006, 12:52
Příspěvky: 2
z pohledu hráče se mi zdá, že jsme udělali chybu po prvním masakru nestvůr, kdy jsme měli nejspíš otevřít zorkalovi a zabít ho. Byl to asi jediný okamžik kdy jsme měli jednoznačně navrch.

pokud jde o ztrátu některých postav, myslím že v tom hrálo roli i to, že po odchodu hráč, kteří spěchali domů, převzal jejich vedení jeden ze spoluhráčů a nestíhal se jim tak dobře věnovat.

Velká chyba, alespon z mého pohledu bylo opuštění healera ve špatné části dungeonu, stál sice jen pár kroků za zbytkem družiny,ale s odkrytými zády, což ho nakonec stálo život, navíc nemohl příliš pomáhat družině.

Jinak, celkový dojem ze hry výborný. Oceňuji velké možnosti taktizovat na herním plánu


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Slušná epopej
OdeslatNapsal: 25.12.2006, 23:55 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Koukám, že pravidla jste uchopili vcelku svižně a že jste ze hry vydojili časové a levelové maximum. Popravdě málokdy se nám zatím stalo, aby byly všechny postavy i Zorkal na 3lvl a aby úplně vyčerpal svoje rituály a začal používat doplňkový rituál pro rudou nestvůru.

Dost často se Zorkal držívá stranou, nedává postavám možnost získávat expy a vrhá se na ně až teprve když má slušnou šanci někoho odpravit. Zvolili jste epičtější formu, která se odrazila i na době trvání hry. Popravdě jsme párkrát překročili pomyslný limit hodiny a půl, ale k pěti hodinám jsme se tedy ještě nedopracovali :)

Jsem zvědav, jak budou vypadat vaše další reporty. Metoda všech v jedné skupince se pro začátek příliš nehodí, ale později se často stává nutností, protože často běží jedna polovina pomoct druhé v nesnázích. Doporučuju vám vyzkoušet si různé varianty stoky/dorn, dorn/bažiny, bažiny/stoky atd. Bažiny jsou dost smrtící, na jejich čištění se hodí především Riel na druhé úrovni a Choros s otočkou.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz