Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 12:07 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 02.9.2008, 07:30
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha-Libeň
Tak tohle je teda fakt perlička, nevim jestli je to vůbec možné.
Zorkal stál v bráně, měl poslední život. Ragnar - poslední hrdina s posledním životem - stál hned naproti bráně a blokoval ústupové cesty. Kolem Ragnara byly dva úpíři a vedle jeden kostlivec s píkou. Útočili Zorkla a bestije. Ragnar sice přišel o poslední život ale moh si teda vybrat komu vykryje útok a vybral si Zorkala takže v najednou chípl poslední hrdina i pán Dornu.

Soráč že uvádim akorát poslední kolo ale byl jsem z toho tak na větvi že sem na předcházející průběh už docela zapomněl.

_________________
L*I*K*W*I*T


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 14:33 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
likwit píše:
Tak tohle je teda fakt perlička, nevim jestli je to vůbec možné.
Zorkal stál v bráně, měl poslední život. Ragnar - poslední hrdina s posledním životem - stál hned naproti bráně a blokoval ústupové cesty. Kolem Ragnara byly dva úpíři a vedle jeden kostlivec s píkou. Útočili Zorkla a bestije. Ragnar sice přišel o poslední život ale moh si teda vybrat komu vykryje útok a vybral si Zorkala takže v najednou chípl poslední hrdina i pán Dornu.

Soráč že uvádim akorát poslední kolo ale byl jsem z toho tak na větvi že sem na předcházející průběh už docela zapomněl.


:lol: Hehe - proč by to vlastně nešlo :roll: tato situace je dle mne možná (za předpokladu, že Zorkal byl na prvním levlu a Ragnar na třetím)

I když dle Tvého popisu, už mohl být vlastně Ragnar mrtvý, neb pokud na něj nejprve (dle volby PD) zaútočili 2 upíři a kostlivec (což je 2+2+1 útok) sebrali by mu 3 životy (má dva kryty), takže útok samotného Zorkala by byl v tomto případě už navíc a tedy bys nemohl využít proti němu možnosti "útoku z obrany"


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 14:37 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
pokud byl Zorkal aspoň na lvlu 2, pak ten útok z obrany dokáže vykrýt, jestli ne, tak byl Zorkal moula, že útočil, když Ragnarovi zbýval jeden život a kolem byla spousta příšer :) ...ale jinak to opravdu vypadá na remízu ... zajímavé

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 14:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Hmmm : tak v pravidlech je toto: "Poté, co je určeno, kolik útoků na něj směřuje, se hrdina může rozhodnout, který z útoků nestvůr vykryje." Takže vlastně to je remíza :D Hehe ten útok navíc asi musel zamrzet :lol:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 15:12 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 02.9.2008, 07:30
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha-Libeň
Rethon píše:
pokud byl Zorkal aspoň na lvlu 2, pak ten útok z obrany dokáže vykrýt, jestli ne, tak byl Zorkal moula, že útočil, když Ragnarovi zbýval jeden život a kolem byla spousta příšer :) ...ale jinak to opravdu vypadá na remízu ... zajímavé


Ragnar i Zorkal jinak byly oba na posledním levlu. ale potíž byla ta že i Zorkal útočil. I když přiznávám že kdybych zacouval s Zorkalem a nechal to na těch bestijích tak by ho stejně dostali a já zachránil Zorkalovi poslední život.

_________________
L*I*K*W*I*T


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 15:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
likwit píše:
Rethon píše:
pokud byl Zorkal aspoň na lvlu 2, pak ten útok z obrany dokáže vykrýt, jestli ne, tak byl Zorkal moula, že útočil, když Ragnarovi zbýval jeden život a kolem byla spousta příšer :) ...ale jinak to opravdu vypadá na remízu ... zajímavé


Ragnar i Zorkal jinak byly oba na posledním levlu. ale potíž byla ta že i Zorkal útočil. I když přiznávám že kdybych zacouval s Zorkalem a nechal to na těch bestijích tak by ho stejně dostali a já zachránil Zorkalovi poslední život.



V tom případě gratuluji k výhře, neb na druhém levlu má Zorkal "zlověstný blok" (nebo tak nějak, nevím z hlavy) a vykryje ten útok z obrany :wink:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 15:42 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 02.9.2008, 07:30
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha-Libeň
Carcharias píše:
likwit píše:
Rethon píše:
pokud byl Zorkal aspoň na lvlu 2, pak ten útok z obrany dokáže vykrýt, jestli ne, tak byl Zorkal moula, že útočil, když Ragnarovi zbýval jeden život a kolem byla spousta příšer :) ...ale jinak to opravdu vypadá na remízu ... zajímavé


Ragnar i Zorkal jinak byly oba na posledním levlu. ale potíž byla ta že i Zorkal útočil. I když přiznávám že kdybych zacouval s Zorkalem a nechal to na těch bestijích tak by ho stejně dostali a já zachránil Zorkalovi poslední život.



V tom případě gratuluji k výhře, neb na druhém levlu má Zorkal "zlověstný blok" (nebo tak nějak, nevím z hlavy) a vykryje ten útok z obrany :wink:


jo a tohle mě dožralo nejvíc, vono na tý kartě postavy píše že bestije bude zreněná vo jeden život když ragnar vykryje útok. vo tomhle sme se hodně hádali a pak když tohle do mě hustili dva lidi sem uznal doslovnou verzi. páč mi nechtěli přiznat že to není útok ale vlastní "trik" hrdiny který prostě platí tak jak je to tam napsaný.
Takže problém spíš zní jestli je Útok z obrany dodatečná schopnost nebo útok mimo tah postavy.

No neva ale do příště - kdyby proti ragnarovi na levlu 3 stál duch tak ten dokáže vykrýt tu ragnarovu schopnost ÚTOK Z OBRANY? když už ten duch dokáže vykrýt jeden útok?

_________________
L*I*K*W*I*T


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 16:43 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Je třeba se i podívat jakým způsobem jsou psané ostatní útoky. Útok rapírem :Ragnar zraní sousedící nestvůru za 1X
Útok z obrany (1x) :Pokud Ragnar vykryje útok sousedící nestvůry, zraní ji tím za 1X. Lze použít jen proti jedné nestvůře za tah.

Jeden je normální útok a druhý je útok z obrany, oba jsou nadefinované, že zraní nestvůru. Takže je to vlastně útok a u Zorkala na druhém levlu je, že vykryje jeden útok hrdinů.

Pravdu měl ten, kdo tvrdil, že to vykryje a tos byl asi Ty. Vyhrál podle mne Zorkal.

Jo a tak tedy i duch vykryje ten útok, ale už ho nebude mít v kole hrdinů neb si ho vyplýtval při tom útoku na Ragnara.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 02.9.2008, 21:36 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 02.9.2008, 07:30
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha-Libeň
Carcharias píše:
Je třeba se i podívat jakým způsobem jsou psané ostatní útoky. Útok rapírem :Ragnar zraní sousedící nestvůru za 1X
Útok z obrany (1x) :Pokud Ragnar vykryje útok sousedící nestvůry, zraní ji tím za 1X. Lze použít jen proti jedné nestvůře za tah.

Jeden je normální útok a druhý je útok z obrany, oba jsou nadefinované, že zraní nestvůru. Takže je to vlastně útok a u Zorkala na druhém levlu je, že vykryje jeden útok hrdinů.

Pravdu měl ten, kdo tvrdil, že to vykryje a tos byl asi Ty. Vyhrál podle mne Zorkal.

Jo a tak tedy i duch vykryje ten útok, ale už ho nebude mít v kole hrdinů neb si ho vyplýtval při tom útoku na Ragnara.


Tak to sem rád, kdybych dostal ještě dva podobný názory tak mám jasnou většinu : o )))

_________________
L*I*K*W*I*T


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Remíza?!? je to vůbec možné?
OdeslatNapsal: 06.9.2008, 12:58 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
ten názor dostaneš i ode mě - a krom toho je to tu rozebíráno někde na foru - přesně situace s vykrýváním útoku z obrany a tesáku Guelina ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz