Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Almanor = dabel?
OdeslatNapsal: 16.11.2007, 22:55 
Offline
 Profil

Registrován: 01.11.2007, 07:43
Příspěvky: 16
Hrali jsme v sestave Almanor (pozehnani Orfeova melodie), Vargen (Tuhy korinek), Gor (Krev tece zpet), Ragnar (Sila hnevu) a Kaerdrak (Pisen rozkolu). Naproti nam stal Zorkal s ritualmi Blata zoufalstvi, Posily ze zasveti, Krysy maji hlad, Prizracna promena a Zombiina touha. Myslim, ze jsme si vsichni vylosovali skvele a to, co se tyce jak hrdinu, tak pozehnani i ritualu. Mozna jenom misto Kaerdraka bych byl radsi za nekoho jineho, asi Eleanor.

Prvni tri se vydali do bazin, posledni dva sbirat do labyrintu poklady. Vetsinou u nas hra probiha tim, ze druhe kolo se jde v bazine sbirat do jihovychodniho koutu sbirat poklady, dnes Zorkal prehledl nebo prichystal lest (nevim) a druhe kolo jsme se vydali smerem k vedme a Gor zabiji mumii. Nasleduju nekolik kol z naseho pohledu zabijeni potvor, z pohledu druheho ubirani zivotu, az prichazeji Blata zoufalstvi. Predtim ale uz Gor musel zahrat pzoehnani a vylecil si tim tri zivoty. Jediny poklad, ktery lecil dva zivoty padl na Almanora.

Zabarikadovali jsme se u vychodu z bazin, Almanor stal tri hexy nad jezirkem, hned vedle stromu a ostatni dva kolem, aby na nas mohlo jit co nejmene utoku. A hermani prichazeli a prichazeli a co hur, utocili. Utect pryc neslo, protoze jedinou cesta z bazin byla zablokovana hermanem. Vsichni tri uz jsme byli na druhe urovni a nejak udrzovali stav, pri kterem jsme neumirali (zvlaste diky Gorove schopnosti se lecit, Vargenove take a dobre postavenemu Almonorovi, na ktrereho se nemohlo utocit ve dvou a ktery mohl naopak sesilat kouzla na dalku) a cekali na pomoc od zbylych dvou hrdinu, kteri v labyrintu sebrali dva poklady a pres teleport utikali zashora k nam. Ani Posily ze zasveti na radosti moc nepridali.

S pomoci Ragnara jsme nakonec zabili onoho hermana, ktery blokoval cestu (nemohli jsme na nej dvakrat utocit, protoze by Almanor musel vylezt z ukrytu a dalsi kolo by zemrel) a postupovali jsme smerem do stredu mapy. Kaerdrak mezitim zustava trochu vzadu, coz se mu spolu s ritualem Krysy maji hlad stalo osudnym. Jsme v mistnosti, kde jsou dva sloupy, spousta priser a mrtvy Kaerdrak. Zatim nemame jediny artefakt. Nicmene Almanor hraje Orfeinu melodii nasledovanou Ohnivou kouli a pet slabych nestvur razem umira, cimz Almanorovi chybi zabiti jedne silne nestvury k dosazeni treti urovne. Ostatni krome Ragnara jsou na druhe urovni.

Po nejake dobe sbirame tri nejzapadnejsi artefakty a Zorkal se dostava na druhou uroven (to dela celkem 20 pouzitych kapek krve a stale nejakou mel...). S hruzou zjistujeme, ze Zorkal zacina shromazdovat nestvury v ritualni mistnosti a najednou chybi jenom pet poli, aby byla zcela zaplnena. My jsme stale celkem daleko a tak rychle utikame smerem k teto mistnosti. Tady udelal Zorkal jedinou velkou chybu - mel na nas zautocit a zkusit alespon nekoho zabit. Neudelal a prichazi pohyb Vargena o sedm, Meduzina maska a polovina ritualni mistnosti se razem nomohla hybat.

K tomu pouziva Almanor poklad, ktery mu pridava utok, pouziva teleport, dostava se na uroven ritualni mistnosti a ohnivou kouli zabiji posledni potrebnou mumii a dostava se na treti uroven. Pristi kola nedelal Almanor nic jineho, ze stal uprostred ritualni mistnosti a sesilal ledovou bouri. Bylo asi uz rozhodnuto, ale Vargen prichazi se skvelym napadem - nechat nestvury zit, aby slouzili jako zivy stit (nemohly se k nam dostat nestvury, ktere utekli pred maskou), zabiji pouze dve, dostava se na treti uroven.

Otvirame Branu osudu. Zorkal nemuze zautocit, protoze mu v ceste stoji zmrznuty duch a tak Vargen sesila na sebe kolovou nesmrtelnost a utika pres ducha zabit Zorkala. A Almanor stale stoji ve strede mistnosti a mrazi nestvury.

Na zaver bych asi rekl, ze postavy Vargena a zvlaste Almanora mi prijdou o hodne silnejsi nez ostatni. Vargen uz na druhe urovni ma dva utoky, moznost leceni az dvou zivotu za kolo a probihani pres ostatni. Nemluve o treti urovni, kde dostava dalsi utok navic. Pokud se Almanor dostane na treti uroven (coz pri jedho fireballu neni zas az takovy problem), stava se asi nejmocnejsi a dokonce bych rekl neporazitelnou postavou.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 18.11.2007, 16:27 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
wow, wow, wow :)
Zaprvé opravdu žasnu, že si lze vylosovat tahle požehnání pospolu, to se to pak hraje - a ještě i kdo měl jaké požehnání :) ... Zorkal podle mě vylosoval průměrně ...
Druhé wow patří hrdinům, co je nesložila ztráta kamaráda a dohráli to do vítězného konce
a třetí wow patří tomu, že Zorkal vůbec nemohl útočit, to je jak veselá historka z natáčení :)

Almanor je sakra silná postava, ale ta zranitelnost je nebezpečná - ono není tak složité na něco zapomenout a s Almanorem se brzy loučit ... Vargena bych tolik nepřeceňoval, podle mě mají všichni bojovníci první linie celkem vyrovnanou sílu

Být Zorkalem v této hře, asi bych byl hodně vytočený, že vám to takhle přišlo ... nevím, jestli mohl zabránit té konečné situaci, každopádně se o to měl rozhodně pokusit a nestavět "mrznoucí špunty" :) ta situace na konci by se ze zorkalovy strany dala řešit asi jedině rituálem proměny, kde by místo jednoho špuntu přišla mumie ...ale to by zorkal ten rituál musel mít

podle toho, co bylo psáno, měl zorkal dost krve z bažin, čili tady byla podle mě chyba, že s ní nenaložil racionálněji ...ale podle popisu moc zajímavá hra :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: ad Almanor
OdeslatNapsal: 19.11.2007, 10:54 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
Jediné, co se dá dělat, když hraje člověk za Zorkala proti Almanorovi, je počítat s ním a mít nestvůry dostatečně daleko - třeba teleportem v této fázi hry tak překvapivý není a s Ledovou bouří se pak už toho moc udělat nedá...
Je to holt trochu archetypální - slabý kouzelník se na začátku musí hodně chránit, a na konci se ukáže ve své zničující podobě...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 14:01 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Stejně tak se musí počítat i s Chorosem, který má ale menší rychlost. Jenže zkuste ze začátku sejmout Chorose :x . Kdežto Almanor bývá primarní cíl. Tím že ho ostatní postavy chrání samy sebe zdržují. Je pravda, že se Almanor rychle leveluje, ale co je mu to platné nebo dalším hrdinům, když má stále málo životů a bývá tak snadnou kořistí Zorkalových pochopů.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 15:21 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
s tím Almanorem nemáš tak uplně pravdu, protože hráči se hodně rychle naučí ho chránit tak, aby se mu nicmoc nestávalo ...Almanor je zranitelný jen když si jeho hjráč myslí, že je nesmrtelnej a pošle ho na šílenou misi do přední linie - nejlépe zabít fireballem 4 příšery ... to pak dopadá špatně ...ale jinak dokáže Almanor spolehlivě vyhrát hru

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 15:54 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Jo přesně na to sázím, dát mu občas (Alm) něco pod nos a s tím že ho v následujícím kole něčím vyřadím, ať už rituálem či dobře umístěnými příšerkami. Přesto se ho všichni páni Dornu snaží dostat jako prvního, vzhledem k jeho pozdější síle.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 15:57 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
já už jsem svoje stálé spolu(proti)hráče vycvičil a už mi tyhle špeky nesežerou :)

a krom toho hrajem na taktiku a tam se brání daleko snáž ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 16:06 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
To my ještě nehrajeme. Zatím se seznamujeme a dostáváme pod kůži všechna pravidla. Samozřejmě mi Alm. nedávají snadno, zvlášť když chodí v chumlu a dělají špunty. hmm musíme se ještě učit, já sám jsem třeba ještě za hrdiny nehrál. A to už jsme hráli tak osmkrát.


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz