Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Slozeni hrdinu aneb jake slozeni vam prijde jako nejlepsi
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 02:26 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
Me osobne se nejvice osvedcila skupina

Choros
idelani do prvni linie, jeho otocka je uz na druhem lvlu smrtici

Vargen
umi probihat, ale hlavne co lvl to utok navic a leceni sama sebe

Riel
dostreli na 4 to je asi tak vsechno, ale je nenahraditelna

Guelin
slabsi odvar Riel, ale porad solidni dostrel 3


- posledni podle chuti ci nalady, zkousel jsem Ragnara, ale Kaerdrak vypada, ze se tam hodi vic

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 11:00 
Offline
 Profil

Registrován: 21.12.2006, 18:39
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústecký kraj
U nás se osvědčila tahle sestava

Choros - už jen díky počtu životů a otočce, suveréně nejlepší válečník
Vargen - může se léčit a más poustu útoků, co víc si přát ?
Gor - největší přínos je možnost léčení ostatních a vymítání, které dokáže jednoduše zvrátit souboj ve prospšch hrdinů, navíc se díky tomu docela slušně leveluje.
Kaerdrak - dobrý válečník do předních linií, disponující schopností léčit sebe sama...a nebo Gora, ktrýžto díky vymítání ztrácí dost životů.
Riel - dosah 4 a od 2lvl herman jednou rnou...luxus


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: taky úspěšná skupina
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 14:23 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 22.12.2006, 18:22
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 3
U ná se osvědčila tato sestava :

Ragnar jakožto defenzívní bojovník, popřípadě bojovník likvidující velké skupiny nestvůr, vzhledem k tomu jak je odolný. Nám se osvědčil, ale vyžaduje dobré hraní

Almandor Klasika, čarovná střela, ohnivá koule, rychlé levelování...

Vargen Probíhání a navíc se nemusí (léčení + 2útoky(2lvl)) starat o životy. Ofenzívní hrdina a má po Chorosovi nejvíc životů.

Gor léčicí klasika, a skvělé vimítání, nejlépe v páru s Ragnerem nebo Eleanor (Vargen ho nepotřebuje) a Svatý pokoj je skvělý...

Eleanor opět obtížnější na hraní, ale dobrý pohyb, teleporty a probodávání píkou, které dohromady dývá teoreticky 4 útoky, pokud se tleportuju dochumlu nepřátel...

Jak jste si jistě všimli, není přítomen Choros, i nás to trochu zamrzelo, je asi kandidátem na místo Eleanor, přesto jsem uvedl Eleanor vzhledem k její taktické výhodě (překvapivot, zákeřnost, ti otočku od Chorose tak nějak čekáte, na ten teleport občas zapomenete...)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Moje osvědčená sestava
OdeslatNapsal: 29.12.2006, 15:08 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Podle mě důležité je mít maximálně 2 kontaktní válečníky a zbytek střelce a čaroděje. Navíc je plusem možnost velkého dosahu díky střelbě a důležité je také, aby co nejdříve mohly alespoň 2 postavy se teleportovat nebo probíhat a unikat tak z obklíčení.

Čili:

Choros jako válečník je jasná volba. Měl by jít někam na šesterečný plán, protože tam je otočka efektivnější.

Vargen jako druhý válečník je také jasný. Měl by jít do stok nebo do bažin, protože tam se může zkraje léčit. Později už může kamkoliv :)

Eleanor je důležitá jako doplněk některého válečníka, protože mu může bodat přes rameno (navíc nakombí-li se tahle dvojka se střelcem, odstraní v jednom kole i ducha). Navíc se díky teleportu dostane před útokem vždy do nejpříznivější polohy a netrápí ji hrozba závalů.

Almanor má prostě výborné schopnosti. Jeho jedinou vadou je počet životů, takže je potřeba ho chránit a to i na druhé úrovni (často na druhé umírá, protože jeho hráč přecení jeho síly).

Riel nebo Guelin. Riel sice dostřelí dál a má na druhé úrovni výborné kombo s hermanem a červeňákem, ale Guelin je hrozně důležitý kvůli nezadržitelnému postupu.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 20:21 
Offline
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 01.1.2007, 19:52
Příspěvky: 19
V naší první hře (ve dvou) jsme vyzkoušeli sestavu doporučenou pravidly, avšak jako její zásadní slabina se ukázala nepřítomnost léčitele.

Ve druhé hře jsem zvolil složení Kaerdrak - Ragnar - Almanor - Gor - Riel. V sevřené formaci pak postupovali po plánu jako bitevní stroj a Zorkal neměl prakticky šanci...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 01.1.2007, 21:10 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 26.12.2006, 02:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha 10 - Vršovice
doporucil bych v dalsi hre vymenit Kaerdraka za Vargena

_________________
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny, The Great Emperor. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 02.1.2007, 23:05 
Offline
 Profil

Registrován: 31.12.2006, 17:18
Příspěvky: 6
Zatím se mi jako ideální strategie pro hrdiny jeví co nejrychlejší a nejpřímočařejší postup a tomu jsme také při poslední hře přizpůsobili složení družiny:

Vargen - rychlý, probíhá, hodně útoků, nepotřebuje léčení, nejlepší kontaktní válečník.

Ragnar - možná není taková vraždící mašina jako Choroš, ale díky dvěma krytům je odolnější, ačkoliv životů má méně. Navíc Choroš značně zpomaluje celou skupinu, pokud postupují pohromadě a on je v čele - k čemuž je díky postupu a otočce předurčen. Jeho otočka má navíc poměrně omezené využití a proti zkušenému Zorkalovi ji není možné použít často, proto mi Ragnarův "obranný" útok navíc připadá použitelnější a tedy lepší. Přesto je jeho "nominace" na účet Choroše asi nejproblematičtější.

Almanor - díky možnosti likvidovat potvory ve velkém je skoro nepostradatelný a taky díky tomu rychle postupuje na vyšší úrovně.

Gor - léčitel, který ale trochu obtížněji postupuje na vyšší úrovně.

Guelin - podle mého jedna z nejlepších postav. Jeho nezadržitelný postup je jedna z nejdůležitějších schopností pro rychlý postup vpřed. Bez něj může Zorkal celkem snadno zpomalovat postup celé družiny zatímco sám nabírá síly. Je dobrý na dálku, ale díky tesáku (pokud jsem si správně vyložil pravidla, jedná se o neblokovatelný útok) se dá, když je třeba, použít i do první linie.

Pokud neudělají postavy nějakou zásadní chybu, tahají podle mého názoru za delší konec lana. Nicméně s postupem Zorkala na druhou úroveň začíná čas hrát proti nim a je v jejich zájmu ho co nejdřív vyřídit - každé kolo u fontánky nebo u vědmy je problém, každá zablokovaná chodba jakbysmet.

Eleanor je velmi dobrá, ale nezbylo na ní místo, o Chorošovi už byla řeč. Jako nejméně použitelný se mi jeví Kaerdrak, který vedle ostatních válečníků zkrátka neobstojí (+jeho léčení je vázáno na stání na místě = brzda), a tolik vychvalovaná Riel. Oproti Guelinovi má málo životů a jejich operační rádius je až do třetí úrovně stejný (větší dostřel - méně kroků). Guelin je ideální průzkumník, který se s tesákem a nezadržitelným postupem (a mnoha životy) dokáže sám vysekat z ledasjaké šlamastiky, ale Riel prostě nemůže odběhnout daleko od ostatních. Ale možná až příště bude mít Zorkal blata zoufalství a bude rodit více hermanů, tak změním názor.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.1.2007, 17:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 25.12.2006, 19:04
Příspěvky: 5
Bydliště: Orlová
Nám se jako nejlepší ukázalo tohle složení:

-Vargen- rychlý, silný, na vyšších úrovních má více útoků a dokáže probíhat mezi postavami i nepřáteli
-Almanor- univerzální kouzelník, nejlepší se ukázal na 3. úrovni, protože nemusí obětovávat 1 kapku krve při kouzlení
- Kaerdrak- paladin, takže je silný a umí si léčit životy
-Choros - svou schopností otočka je schopen zničit až 6 nepřátel, postup na další úroveň je proto rychlý
- Gor - Léčitel, nejlepší se ukázalo nechat ho poskakovat kolem Almanora kvůli jeho léčitelské magii

_________________
"Možnost volby je tím nejhorším prokletím a nejnádhernějším požehnáním zároveň"
Khar Démon


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.6.2007, 15:43 
Offline
 Profil

Registrován: 01.6.2007, 00:05
Příspěvky: 10
Náš způsob hraní se vyvinul dle jedné zásady: Neumožnit Zorkalovi vyvolat dost nestvůr na to, aby dokázal ubránit artefakty, chodby v Dornu a nakonec sám sebe. Hlavní podmínka je rychlost. Obvykle se hraje: Bažiny 3 + Stoky 2 a potom jedna ze skupinek použije teleport, následuje setkání poblíž krypty, nebo hřbitova a pak rychlá zteč k zbývajícím artefaktům a k bráně osudu

Ragnar - Hráč do Dornu, výborný proti hermanům a na hlídání chodeb a křižovatek. Už na 1. levelu je schopný využít svůj dvojnásobný útok. Sice se nemůže hýbat, ale zato se rychleji leveluje. V momentě, kdy z bažin, kam je dobré ho na začátku poslat, vstupuje do Dornu, bývá na 2. levelu a tak ochrání skupinku proti mumiím. Zdá se, že se do strategie bleskové války nehodí, ale velmi často dokáže oddělit nestvůry od hrdinů, aby se ti mohli rychle přesunout. Navíc, pokud se s dostatečnou podporou dostane k Zorkalovi, ten nemá šanci.

Riel - Horký kandidát na nejlepší postavu ve hře. Pokud hrdinové chtějí do bažin, je Riel rozhodujícím faktorem ve hře - koncem téměř každého kola si najde svůj cíl a tak není problém ji během pár kol nalevelovat na 2. lvl, V tom okamžiku se ve většině kol v počtu útoků rovná kontaktním válečníkům, akorát má ještě dostřel a funguje jako vynikající supporter. Zatím v žádné hře nezklamala.

Gor - Pro první kola sice spíš působí jako tichý guard hrdinů, kdy spíše léčí, než bojuje, ale jeho vymítání se dost často využije i proti slabým nestvůrám, pokud v příštím tahu pána Dornu mají někoho zranit. Jeho chvíle přichází při prvních kontaktech s červeňáky, kdy není problém ho vylevelovat. Ale je velmi slušně využitelný i na první úrovni. Pokud healer, potom je Gor jasná volba, protože může léčit za pochodu. Čím rychlejší hrdinové, tím méně nestvůr, tím snažší vítězství.

Eleanor - Pro mě kontroverzní postava. Vyžaduje sobecký přístup. Dokud se nenaleveluje, je dobrá tak pro čištění stok. Navíc, Zorkal často počítá s její silou na 2. levelu a tak jí prostě nestrká pod nos nestvůry. Ale je dost obvyklé, že zatímco jsou ostatní hrdinové na 2. levelu, Eleanor pořád visí na prvním a to se pak všichni ptají, nač na tom herním plánu je. Jenomže v momentě, kdy se na ten 2. level dostane, patří mezi nejlepší v sestavě. Jenže se to nepovede vždycky.

Guelin - Po tom, co jsem se podíval na karty hrdinů jsem si ho okamžitě posunul na poslední místo. Jenomže pak jsem si uvědomil, co je ve hře rozhodující: Rychlost a umění, udělat si průchod tam, kde se mě Zorkal snaží blokovat. A Guelin je právě stavebním kamenem téhle strategie. Guelin má také obrovskou možnost během tahu zaútočit, protože může vyuźít svůj akční rádius jak před začátkem pohybu, tak po něm. Je výborný ve stokách a chodbách Dornu, kde Zorkal nemůže zastavit skupinku jenom tím, že do chodby každé kolo hodí krysu.

-----------------------------------------------------------------------


Kupodivu nevyšlo místo na docela oblíbené hrdiny:

Vargen - Na první úrovni je vyloženě slabý. Sice rychlý a léčí se hermany a krysami, jenže než se dostane na druhou úroveň, trvá to vzhledem k lepším 1levelovým schopnostem ostatních hrdinů v sestavě. I tak je sólovým válečníkem. Není potřeba, aby hrdina proběhl do chumlu nepřátel (pokud nemá SOD) a několik kousl, ale je potřeba do toho chumlu dostat ostatní hrdiny, aby ho mohli vyčistit.

Almanor - Jeho plošňáky a mrazení jsou super, rychlé levelování. Jenomže je tu jedno velké ale: Pokud je ve hře Almanor, pokud nechce jenom lozit po plánu, musí mu ostatní hrdinové přizpůsobit svoji strategii. To dost často znamená stání ve chvíli, kdy by se dalo jít vpřed, půlka toho, co Almanor vysmaží by se dala vymlátit jiným postupem, útokem ostatních hrdinů a bez rizika. A tak je jeho přínos mnohem menší, než se zdá. Almanor hrozně zdržuje, navíc se o něj musí každé kolo hráči třást. Pokud se aktivně zapojuje, je v nebezpečí.

Choros - Proč asi? Z toho, co tu bylo jmenováno je to poměrně jasné. To, že má pohyb 5 by nevadilo, pokud by byl supporter. Jenomže hrdinové si nemůžou dovolit čekat, až se jejich tank přikodrcá do první linie.

Kaerdrak - Nejhorší na konec. Dle mého nejslabší postava ve hře. Klady na vyšších levelech jsou absolutně převáženy zápory na tom prvním. Jak znechuceně poznamenal jeden spoluhráč po prvních pár kolech hry s ním: "Ten umí jenom něco dávat, nebo se někoho dotýkat." Na 1. levelu nemá žádnou schopnost, která by mu umožnila rychlejší levelování. Nedojde si pro Expy sám tím, že by měl teleport jako Eleanor, prostě musí jenom doufat, že si sekne a že ho ostatní postavy, které často dávno mají vyšší level, nechají si seknout. Kdo by cpal do první lajny nejhoršího ze skupiny?
Navíc, je to mizerný healer, protože pokud chce někoho uzdravit, stojí na místě. Za tu dobu, o kterou se tímhle hrdinové zdrží si Zorkal často stihne nalíhnout víc potvor na to, aby si vyléčené životy vzal zase rychle zpátky.

Takže překvapivá, ideální sestava pro můj oblíbený způsob hry je: Ragnar, Riel, Gor, Eleanor a Guelin. Ragnar, Riel, Gor - bitevní skupinka - do bažin, Eleanor a Guelin jakožto mobilnější kavalerie do stok.

Možná, že mě tahle metoda brzy omrzí a budu hledat jiné strategie, ale tahle je zatím velice úspěšná.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Wow - velmi vyčerpávající pojednání :)
OdeslatNapsal: 28.6.2007, 20:07 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  Profil

Registrován: 28.11.2006, 22:44
Příspěvky: 91
Bydliště: Praga caput regni
Zajímavé je srovnat tvoje hodnocení s mou zkušeností. Je jasné, že rozdílné strategie hodnotí rozdílně sílu jednotlivých hrdinů, takže není s podivem, že se na pár věcech neshodneme.

Když to vezmu popořadě tak:

Kaerdrak - na slabosti této postavy se shodneme. Kaerdrak je opravdu relativně slabý a jenom velmi specifický druh hry ho dokáže vylevelovat tak, aby se dostal na úrovně, kde může být k něčemu. Na druhou stranu je docela fajn - svého druhu výzva - pro zkušeného hráče hrát za něj a zkoušet různé strategie, jak ho zpoužitelnit. Přirovnám to k rytířskému hradu v Heroesech II. o kterém všichni věděli, že je nejslabším hradem, ale právě proto si ho pokročilí hráči volili, aby si hru trochu ztížili a mohli si dokázat superioritu strategie nad prostou silou počtů.

Ragnar - tady se neshodneme. Ragnar mi přijde podobně slabý jako Kaerdrak - stejně jako on musí stát, aby mohl použít svou schopnost, takže mu chybí důležitá možnost pronikat vpřed. Zorkal o jeho schopnosti ví a nebude mu dávat pod nos nestvůry, aby si je pobil, naopak, bude ho nutit postupovat, třeba jen o políčko, takže svou výhodu ztratí. Další věc je, že druholevlová imunita proti mumiím je velmi slabá vlastnost - pokud na něj neútočí mumie dvě, měl by imunitu tak jako tak, protože by řekl, že svůj blok používá právě proti mumii.

Eleanor - tady se také neshodneme. Eleanor je podle mě vedle Riel a Vargena nejsilnější postava ve hře. Díky svému dlouhému pohybu a schopnosti vyteleportovat se z jakékoliv šlamastyky je výtečným sběratelem pokladů a jen při minimální spolupráci s ostatními už hned z počátku hry přetéká její batoh poklady, které leckdy také použije k útoku, takže záhy získá level a pak už to jede.

Guelin - tady s charakteristikou souhlasím, ale podle mě to nestačí k tomu, aby byl nadprůměrný. Zorkal s oblibou staví do cesty ne krysy, ale hermany, takže na odstřelení to nestačí.

Zbytek je plný z mého pohledu platných postřehů i když nesouhlasím úplně s vahou, která je jim připisována - například trpaslíkova pomalost není zas tak fatální, například v bažinách si toho často ani nikdo nevšimne a levelováním se později narychlí.

Ale jinak dík za zajímavou úvahu.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 30.6.2007, 23:09 
Offline
 Profil

Registrován: 01.6.2007, 00:05
Příspěvky: 10
Není pochyb o tom, že budeš mít se hrou mnohem víc zkušeností - zatím jsem určitě nehrál tolikrát, aby se odkryly všechny klady a zápory jednotilivých hrdinů. Ale přesto si dovolím o některých věcech polemizovat, protože se mi např Ragnar v tvém podání zdá být příliš podceňovaný.

Ragnar - Jeho výhoda narozdíl od Kaerdraka je ta, že Kaerdrak si, pokud je napaden, svým léčením tolik nepomůže. Tady je mnohem lepší Ragnarova "prevence", kdy Ragnar může délší dobu bojovat na místě tím, že svým druhým útokem zabrání ztrátě minimálně jedné kapky krve v dalším kole. Tedy, Ragnar ztratí méně krve a získává expy navíc, kdežto Kaerdrak zůstává pořád tam, kde je. Ragnar za hru obvykle ztrácí málo krve a když už, tak za cenu expů.

Zorkal sice o jeho schopnosti ví a nestrká mu pod nos nestvůry, na druhou stranu si Ragnar může dovolit víc, než se Zorkal konečně rozhodne na něj něco poslat. V momentě, kdy to udělá, se z napadeného Ragnara stává postava s dvojnásobným útokem na prvním levelu. Krom toho, u Ragnara jsem nezažil, že by u prvního levelu zůstal. S těmi mumiemi máš sice pravdu, ale ač jde o vlastnost téměř zbytečnou, je jenom doplňkem jeho bloku, který je k nezaplacení. Jde IMHO o ideální postavu pro poziční hru a jeho špuntování a schopnost zabránit novým konfliktům v místě, kde nejsou pro hrdiny potřeba je skvělá věc.

Eleanor - S tím, že patří mezi nejsilnější postavy ve hře souhlasím, ale jen s jednou podmínkou. Je potřeba dodat, že to platí druhém a třetím levelu. Na prvním je sice mobilní, ale po stránce bojové je to utrpení - jeden útok a pouze na dvě pole (ač má teleport) znamená, že se často leveluje až v pozdějších fázích hry. Je zde srovnatelná s Kaerdrakem a s IMHO lehce přeceňovaným Vargenem, jehož síla také přichází až od druhé úrovně. I když s Eleanor se aspoň snáz utíká z problémů. A poklady? Musí mít kliku na rychloprsťáky, šipky, nebo ćesnek (SOH). A to štěstí vždycky mít nemusí. Přesto Eleanor pro každou hru důrazně doporučuju.

Guelin - je jasný, že proti dvěmaživotovým potvorám nemá takové uplatnění, ale kdo má? Guelinova výhoda stojí na blokujících jednoživoťácích se kterými si narozdíl od ostatních dokáže okamžitě poradit. A často využívá útok. Má možnost útočit ze dvou políček na vzdálenost 3. Podle mě je to slušná výhoda oproti ostatním jednoútokovým postavám.

Jinak, ohledně toho Chorose vcelku souhlasím, tam je to spíš otázka osobního dojmu, než zkušeností. A mohlo by to platit na celek. Asi se to všechno bude měnit s dalšími strategiemi a rostoucí kvalitou hráčů. Věak uvidím, co budu psát třeba na podzim... :-)

A díky za odpověď.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 02.7.2007, 09:47 
Offline
 Profil

Registrován: 17.1.2007, 08:33
Příspěvky: 2
Zlozenie hrdinov v hre, v ktorej dostal Zorkal zatial najvacsi vyprask:

Choros, Vargen, Riel, Almanor, Gor.

Druzina isla cely cas spolu a Zorkal teda vyckavala hromadil prisery z dostrlu... Rozhodujucim sa stalo jedno kolo, kde hrdinovia pouzili vacsinu pozehnani a v ramci tohto kola padlo okolo 10 priser.
Aj ked vitazstvo bolo rozhodnute viac menej pocas jednoho kola, ako perfektna dvojica sa ukazal Almanor s jeho strelou a Gor, ktory ho nasledne doliecoval. Almanor leveloval strasne rychlo a na 3. levely je to proste boh... :wink:


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 02.7.2007, 21:46 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 10.5.2007, 15:26
Příspěvky: 31
Bydliště: Žiar nad Hronom
No ja osobne si mýslim ze najlepsie sa hra v zlozeni Choros, Eleanor, Riel, Vargen a bud Ragnar, Almanor, alebo Kearderak. Ja zvecsa uprednostnujem Ragnara. Potom je vlastne rozlozenie pri poslednych utokoch, najma ked su hraci spolu, dost efektivne v chodbach pretoze ked sa dopredu postavy Choros, zanho Eleanor, potom Riel, Vargen a nakoniec Ragnar, su prakticky nedobytelny a mozu pomaly napredovat. Taktiez pomocou Vargena robyt rychle vypady a ked sa uz rozhodnete bojovat, tak ked sa rozbehnu Choros, Eleanor, Vargen, Riel ich bude suportovat od zadu strelbou a Ragnar ju bude chranit, tak je to dost velky boom. Takouto taktikou a pomocou magickych sipek, a ohniveho dechu som uz neraz rozbyl preplnenu ritualnu miestnost, kde neboli len slabe nestvury ale aj hermani, a silne nestvury v kombinacii s duchmi.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.9.2007, 12:29 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
pokud jste pro hurá styl, tak vargen, choros, almanor, gor a riel - já mám však radši pomalejší postup s pomalým expením a držení pozice - takže kaedrak s nutností na třetím levelu jako léčitel a super štít, ragnar taktéž jako super štít s bonusy za nehýbání se, eleanor jako poslíčka - s bodáním na dvě pole případně port a bodnutí do zálohy se do družiny výrazně hodí - potom almanor - ostatní ho uštítují a on bude jentak střílet tam, kam eleanor nedosáhne, nebo bude pálit anebo jen zmrazí a dílo zkázy dodělají osttaní v příštím kole ... mno a dozadu gor s tím, že se musí hrát na něj a dostat ho na třetí level, kde je naprosto geniální - čili nejprve dostat na druhý level štíty, potom almanora, s jeho pomocí expovat gora a eleanor a až bude gor na třetí úrovni, tak všechno ostatní :)

choros i vargen mají své kvality, ale podlě me spíš než ofenzivní síla se počítá síla defenzivní, protože Zorkal nejvíce útočí na to, aby postavu zabil, ne jen zranil - a nalákat nepřítele tak, aby dobrovolně obklopil chorose a přitom ho nezabil nebo nepřipravil na zabití, to není jentak ... a svitky portu jsou jen dva a na ty mám jiného adepta, vlastně adepty

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.11.2007, 23:54 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Já prostě napíšu jen 5 jmen - Choros, Gor, Kaerdrak, Almanor a Elianor

Jediného, o kom nejsem 100% přesvědčen je Almanor. Místo něj uvažuju ještě Riel nebo Guelina


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz