Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 04.11.2007, 23:41 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Tak dneska jsem hrál poprvé za Zorkala a zkusil jsem agresivní taktiku oko za oko - zkušenost za krev... Hra trvala přes dvě hodiny a nedohráli jsme ji. Byla taková divná... Já na druhý úrovni, vyložený rituály "Krysi mají hlad" a "blata zoufalství" či jak se to boostování hermanů jmenuje a použil jsem i posily ze zásvětí (podle mně nejlepší rituál, který by měl být aspoň o dvě krve dražší). Čtyři hrdinové (Elianor, Choros, Almanor a Gor) na druhé úrovni a všechny potvory vybité. Ta hra se nějak zasekla. Měli jen jeden artefakt a já skoro každé kolo získat kapku krve za 2 expy, nebo hromadit síly.

Dohodli jsme se, že už to nechcem hrát, ale byla to taková divná situace... Moje pozice byla na jednu stranu slabá (žádné příšery), ale měl jsem pořád jistý potenciál (krysy chodí o 9 polí, v noci jsou tři...) Nevím, jak by to dopadlo. Z rituálů mi zbývali ještě "rošáda", "touha po krvi" a "země se probouzí"... Hrdinové obsadili spawn kostlivců a u zeleného portálu byl zával. Přesto je to ze stok celkem blízko a i hermanům přísun trvá jen dvě až tři kola...

Co myslíte? Měl jsem to prohraný???


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 09:49 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 01.12.2006, 19:42
Příspěvky: 258
No prohrany to urcite jasne nebylo, zalezelo by na tom, jak rychle by hrdinove ziskali artefakty. Na druhou stranu, kdyby hrdinove neudelali vetsi chybu, asi by uz vyhrat taky dokazali. Ze ta jednoznacne agresivni taktika moc nefunguje je v podstate dobra zprava, protoze to by pak bylo moc jednoduchy...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 12:34 
Offline
 Profil

Registrován: 01.11.2007, 07:43
Příspěvky: 16
Sniper píše:
Co myslíte? Měl jsem to prohraný???


Predevcirem jsem se presvedcil, ze zadna stuace neni prohrana. Po par kolech jsme zabili panovi Dornu vsechny nestvury az na dve nebo tri a nektere nase postavy uz ziskaly level. Zeptaj jsem se pana Dornu, jestli to nezabalime a nedame radsi jeste jednu. Rekl mi, ze to jeste zkusi a vyvolal nejdriv Blata zoufalstvi. Vargen je sice silnej, ale utoky ctyr hermanu neustal. Nezbylo nic jineho nez pouzit pozehnani pridavajici dva utoky a dve ohnive koule od Almanora. Nasledovala karta Posily ze zasveti a razem umrel i Almanor. Vzhledem k tomu, ze do dvou kol by asi zemrel i posledni v bazinach, jsme se vzdali my...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 14:18 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
Prohrané to nebylo, jak poslouchám - kombinace ryhlých krys, dvou nesebraných artefaktů a temné rošády pod rukou dává šanci na hodně smrtelný útok...

pokud jsou Zorkalovi vybity nestvůry, tak se mi osvědčilo pomalu shromažďovat jiné a skupinu co nejvíce zdržovat(jak, to nenapíšu, na to mám copyright ... skoro :) )

A ještě doplním, že moc zajímavá součást hry je komunikace hráčů mezi sebou - zaprvé si radíme protistrany sobě navzájem, aby se hra netáhla(což může znít podivně) a zadruhé je zajímavé pouštět zkreslující informace, tlačit v řeči skupinu někam, kam chci nebo naopak tlačit na rychlé odehrání, pokud vidíte, že skupina něco přehlídla a hrozilo by, že při půlhodinovém zkoumání situace by na to přišla :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 05.11.2007, 19:24 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 04.11.2007, 23:05
Příspěvky: 17
Bydliště: Neratovice
Ještě dva fakty o té hře jsem vám neřekl. Hrál jsem jen proti jednomu hráči a spawnil jsem skoro jen slabý nestvůry...

V tý hře bylo dost paradoxů - měl jsem dobrý rituály, soupeř měl dobrý požehnání (Přání smrti, píseň rozkolu, síla hněvu, Vyslyšené volání a to páté si nepamatuju) ale zase mu nepadaly poklady. Sebral jich 6 - skrytý herman, skrytá zombie, sutiny, léčivý lektvar, lektvar rychlých nohou a svitek magické šipky... 50 % pokladů bylo smetí.

Já měl ještě jednu menší smůlu, že když jsem měl největší šanci přejít do útoku - soupeř sebral v kryptě artefakt, já sesílal posily ze zásvětí, ale bohužel byl den. Tak mi jako obě silné potvory (artefakt + rituál) přišli duchové. A věřte mi, že ten 1 útok (případná paralýza) mi dost chyběly...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 07.11.2007, 17:07 
Offline
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: 30.8.2007, 07:49
Příspěvky: 6
Bydliště: Neratovice
Sniper píše:
Dohodli jsme se, že už to nechcem hrát

Mno, spíš už nebyl čas to dohrát, než že by nebyla vůle :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 11:26 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Hrál jsem zatím několikrát jen za Zorkala, ale nejvíc se mi vyplatilo se spíše stahovat a čekat na dobrý okamžik útoku. Občas jsem hrdiny zbrzdil slabou příšerou, kterou jsem postavil do chodby, aby nemohli projít nebo aby byla noc a já mohl vyvolat víc příšer. V každém případě se snažím postavu útokem dorazit. Většinou je to Almanor :twisted: nebo postava, která postoupila na další level a tak si myslí, že je skoro neporazitelná :lol: Hmmm už se těším na další hry. :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 12:40 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
tahle taktika se mi osvědčuje taky, ale je třeba být flexibilní v tom, že když postavy poberou silné poklady jako šipku nebo teleport, tak se tahle taktika může zle nevyplatit - a největším nepřítelem zorkala je guelin, který brzdící příšerky(v naem slangu prudikrysy) posílá do věčných lovišť bez mrknutí oka

čili čím víc hraju, tím víc se mi zdá, že se moje taktika přizpůsobuje tomu, co dělají hráči :)

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 03.1.2008, 13:40 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: 03.1.2008, 10:47
Příspěvky: 98
Přesně tak, je potřeba se přizpůsobovat. Proto mi občas přijde jednodušší hrát za Zorkala vzhledem k tomu, kolik možností to nabízí. A co zahraji, o tom rozhoduji sám. Většinou jsme hráli tak, že za hrdiny hrálo více hráčů. A vzhledem k tomu, že všichni mají rádi RPG hry, tak se snažili jet tak trochu i na vlastní triko. Tak se rozdělovali atd. Čehož jsem se snažil využít, pak vhodně dané závaly a bylo po srandě (tedy jejich :twisted: ) Sice oddělené skupiny sbírají rychleji předměty, mají jich víc, ale připadají si pak méně zranitelní. Je dobré pak na ně zaútočit, aby buď použili požehnání, které by je dostalo ze svízelné situace, nebo se zbavili lepších předmětů. Před finálními boji jsem raději (jako zorkal), když už se předtím většiny požehnání zbavili. Karty jsou pak pro mne rozdané a já vím s čím se hraje, což oni netuší neb mám před sebou ještě několik rituálů :)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Neúspěšná strategie pro Pána Dornu
OdeslatNapsal: 02.2.2008, 21:14 
Offline
 Profil

Registrován: 30.1.2008, 12:52
Příspěvky: 4
To u nás jsme zatím odehráli sedm her a hra šechny chytla, jen někteří lidi si myslí, že je Zorkal moc silný. Ve většině her se nám stává, že malilinká chybičky ze strany Zorkala jen trochu pomůže hrdinům ale jedna chybka ze strany hrdinů je pro jednoho z ich většinou smrt a tím padne i celá hra. V pěti hrdinech jsme teda hráli jen dvakrát, jinak hrajeme mod pro 4 hrdiny, kvůli počtu lidí. Zorkal vyhrál pětkrát, hrdinové 2krát. Jednou byl ale Zorkal začátečník a jednou nám to sedlo a Zorkal nebyl přesvědčivej. Já hrál Zorkala třikrát a jen jednu jsem to měl nahnutý, dvě hry mi přišlo že šly úplně samy. Nevím kde je strategická chyba ze strany postav, ale příjde nám, že to je za ně težké. Možná moc otálíme s prvními útoky, většinou bereme docela dost pokladů, tak deset, než začnou pořdáné boje. Jinak ještě jedna otázečka, jak jste na tom lidi s časem na hru? My hru nedostaneme pod 2 hodiny, většinou hrajeme 2hod až 3hod. Jak jsme všichni pařani deskovek a někteří z nás i šachisti, tak do toho asi dost čumíme.. Kolik vám tak trvá průměrná hra? A jaký máte z vašich zkušeností skore Zorkal versus Hrdinové?

díky za odpovědi, jsme zvědav


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Neúspěšná strategie pro Pána Dornu
OdeslatNapsal: 03.2.2008, 09:37 
Offline
 Profil

Registrován: 01.11.2007, 07:43
Příspěvky: 16
Ja si myslim, ze daleko tezsi je hrat za pana Dorna nez za hrdiny. Na zacatku hry maji hraci moznost hrat pozehnani, zatimco Zorkal se svymi ritualy musi pockat, az nasbira nejakou krev. Dle meho nazoru je nejdulezitejsim ukolem Zorkala prave nasbirat tuto krev a tu pak vhodne pouzit na nejaky ritual (osobne mam nejradsi blata zoufalstvi, temnou rosadu a ten, pri kterem se pobyt zvetsuje o dva).

Myslim si, ze taktika stahovani neni pro Zorkala dobra, nekdo ji od nas parkrat zkousel, dopadlo to tak, ze mel skoro plnou ritualni mistnost (okolo patnacti nestvur), hrdinove se priblizili a pak prisla kombinace pozehnani (orfeova melodie, pisen rozkolu), predmetu (ohnivy dech, meduzina maska, rychle ruce, teleport) a schopnosti (otocka, ledova boure nebo ohniva koule) a z onech patnacti nesvur zbyla polovina a dalsi byla zmrazena.

Za Zorkala se mi osvedcila taktika utoku ve dvou vlnach. Nejdrive zautoci prvni slaba vlna (rekneme, ze dve, tri nestvury), ktere hrdiny zamestanji a ostatni nestvury se priblizi na dobrou vzdalenost. Po zabiti prvni vlny by mel nasledovat masivni utok, ktery bud zabije nebo hodne zrani nejakeho hrdinu.

Dalsim problemem alespon v nasi skupine je pouzivani ritualu. Stava se casto, ze Zorkal obetuje krev na nejaky ritual, ale jak se postupne casem ukaze, tento ritual nebyl dobre zahrany a Zorkal jen zbytecne ztratil krev. Tady si myslim, ze pokud Zorkal hraje ritual, mel by tim zabit hrdinu, ubrat skoro tolik krve, kolik zaplatil nebo ho zahrat v pripade, ze to bude vest k rychlemu dosazeni jednoho z predchozich (napr. blata zoufalstvi, stalo se nam take, ze Zorkal seslal trnovy portal, kdyz jsme byli rozdeleni ctyri na jedne strane teleportu a ten posledni mel jeden zivot).


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Neúspěšná strategie pro Pána Dornu
OdeslatNapsal: 03.2.2008, 15:32 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: 22.8.2007, 15:14
Příspěvky: 160
Bydliště: kousek od Prahy
co se týká doby, tak už jsme hráli i dvě pětihodinovky, což bych teda už nerad opakoval, protože to je hodně vyčerpávající ... azdržují samozřejmě hrdinové, protože se hráči spolu domliuvají, co je nejlepší zahrát ... teď to hrajeme s šachovýma hodinama, kde Zorkal má na celou hru hodinku a hrdinové hodinku a půl - zdá se nám to optimální ...

Zorkal i hrdinové jsou taknějak přibližně vyrovnaní, rozložení sil ovlivňuje hodně i náhoda, co komu přijde za rituál/požehnání - ale neovlivňuje to nikterak markantně

taktika vyčkávání je podle mě hodně silná, ale musí se používat jen když jsou na to příhodné posmínky - složení družiny, co mají za předměty, co mám já za rituály apod. ... útoky v několika vlnách jsou i mým oblíbeným prvkem, spíše je to ale útok jen v jedné vlně, kdy předtím jsou k družině nastrčeni oběti na zdržení(to se často jako vlna útoku snad ani počítat nedá :) ) ... mno a naprosto souhlasím, že seslané rituály by si na sebe měly zpětně vydělat nebo postavu zabít, jinak nemají moc smysl - jsou samozřejmě vyjímky - třeba zombiina touha neudělá ani jedno z řečeného a pesto se zvlášť proti družině bez almanora na hřbitov rozhodně hodí zahrát ...

_________________
Věčněnespokojený zelený lesní mužíček


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Český překlad – phpBB.cz