www.dorn.cz
http://dorn.cz/forum/

nové nestvůry
http://dorn.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=2472
Stránka 1 z 1

Autor:  Muhahaha [ 09.12.2012, 22:58 ]
Předmět příspěvku:  nové nestvůry

Vím, že nové nestvůry se dají vymyslet hodně snadno, ale napadlo mě udělat monstrum na dvě pole, sice by měla problémy s manévrováním, ale zní to zajímavě, ne?

Také je tu možnost udělat trolla (regenerace), skřeta, goblina a podobně, ale nezdá se mi, že by zapadali do atmosféry Dornu, kde jsou hlavně nemrtví.

Autor:  Trollík [ 12.6.2013, 06:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: nové nestvůry

Mě osobně by se líbilo kdyby se tam objevily například nějaká magická stvoření, která by postupovala i na vyšší úroveň, ovšem nevím, jak moc to realizovatelné... :(

Autor:  Trollík [ 21.6.2013, 06:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: nové nestvůry

Nestvůra na dvě pole zní rozhodně zajímavě, ale ta manipulace s ním by byla opravdu obtížná... a jaká příšera? :?:

Autor:  Dinosaurus1998 [ 31.12.2013, 00:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: nové nestvůry

Ahoj
vymyslel jsem nějaké nestvůry :

1) Hydra (Démon)
2 lebky
4 pohyb
2 útoky
Může zaútočit třikrát ale nesmí se příští kolo pohnout.Vždy
musí zaútočit alespoň na dvě sousední pole.
2) (silná)
2 lebky
1 útok
6 pohyb
Je imuní vůči schopnostem označeným hvězdičkou.
3) Pavouk (slabá)
1 lebka
1 útok
6 pohyb
Pokud Pavouk ubere kapku krve hrdinův pohyb se příští kolo
sníží o 1. Ale nejnižší pohyb může být 1.
4) Ďas (slabá)
1 lebka
1 útok
6 pohyb
Na začátku tahu pána Dornu může ďas zmizet, na pole na
kterém stál se položí pomocný žeton. Ďas se může v
tomto kole normálně pohybovat ale nesmí útočit. Ďas se
objeví na začátku dalšího tahu pána Dornu.


Marek

Autor:  Cralg [ 31.12.2013, 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: nové nestvůry

1) Ty 3 útoky na 1 poli mi přijdou strašně silné (zvláště pokud máš někde po ruce fantoma a pohyb příliš neřešíš), ale dokázal bych si představit variantu, kdy by ta potvora měla 3 útoky:

Hydra (2 lebky, 3 pohyb, 3 útoky, démon) - Hydra může zaútočit na přilehlá i pole, respektive rozložit svůj útok i mezi ostatní hrdiny

(stejně mi to ale přijde hodně OP, a hlavně by se muselo otestovat do jaké míry by mohl zaútočit - tzn. jestli ho nechat na 1 pole nasázet všechny 3 útoky najednou, nebo jestli je musí nějak rozložit (2-1)

2) Tady by asi záležel drobný popis - magie ve smyslu Zorkalova pláště, nebo se to vztahuje i na schopnosti postav (jako např. Chorošova otočka?)

3) Pavouk je hodně OP už jen kvůli tomu, že si jich v noci můžeš vyrobit hned několik (v praxi tu jednu kapku vždy nějak vysosáš...). Na druhou stranu bych si dokázal představit, že by hrdina ztratil 1 krok za každý jeho útok, přičemž by redukce mohla být max. na pohyb 1. Počítat by se to dalo přes nějaké žetonky, přičemž by účinek "zpomalení" vypršel na konci kola hrdiny.

4) To s tím prolítáním "přirozeně bariérových" prostor, se mi moc nelíbí (hrdiny by to potom hodně oslabilo např. v bažinách...). Spíše bych si představoval u takto "malé a relativně špatně viditelné potvory" jí dát schopnost zmizení.

Ďas (1 lebka, 1 útok, 5 pohyb) - ďas, pokud se nepohne z pole, umístí na toto pole žeton, který naznačí, kde se naposledy ďas vyskytoval. Hrdinové provedou svůj tah, a na začátku tahu PD se ďas objeví do vzdálenosti 5-ti (méně?) polí od své bývalé pozice, ďas pak může ihned pokračovat v pohybu/útoku

Autor:  Dinosaurus1998 [ 31.12.2013, 11:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: nové nestvůry

Ahoj
je to takhle lepší ?
Trochu jsem to pozměnil.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/